![]() |
||
Citaat:
als ik gel gebruik krijg ik haaruitval ![]()
||
Citaat:
Naja, ik heb dat ook, vet helpt bij mij ook goed genoeg. Mja, ik heb nogal stijl haar, t moet gewoon niet pluizen. (met krullen zal je niet veel aan vet hebben gloof ik)
||
Citaat:
vet? en wat is het verschil tusse gel en wax?
|||
Citaat:
Gewoon een btje proberen, je zal vanzelf wel je 'eigen' merk vinden.. Citaat:
![]() *rommelt in tas* Ik gebruik Dax, voor kort, gebroken haar. Werkt bij mij echt ![]() mn haar breekt minder snel. Kan je bij toko's kopen gloof ik, heb m niet bij een drogist gezien. De Fructis wax is ook wel goed, valt je haar niet van uit ed. (of is die voor vrouwen? Is er ook vrouwengel/wax/vet en mannen gel/wax/vet..? ![]() Uhm.. wax is meer vetterig, de meeste gel is behoorlijk vloeibaar ed. Gel word hard, wax niet. Gel zorgt dat mn haar uitvalt, wax wat minder ![]() - volgens mij- laat wax je haar meer ademen, gel niet..
||
Citaat:
![]() REIE
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Hm.. Ik heb zwart/donkerbruin haar, valt dan volgens mij onwijs op.. ![]() *probeert het wanneer er niemand thuis is ![]()
||
Citaat:
REIE Ik verklaar mijzelf niet aansprakelijk voor mogelijk schade met betrekking tot je kapsel, mogelijk veroorzaakt door mijn aanwijzingen, zoals abnormale haaruitval, kleurwisselingen, groei, structuur, etc.
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 18:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Hierbij verklaart de ondergetekende verdere afwijzing van aansprakelijkheid ten gevolge van zijn tips. Men denke bijvoorbeeld aan huid-irritatie ed. Voor enig fysiek of mentaal lijden kunt u het beste contact opnemen met uw dokter of psychiater. REIE
||
Citaat:
![]() ![]() Zozo.. artsjes en psychiaters zijn duur hoor.. Betaal jij? ![]() ![]()
|
die oranje murrays(eigenlijk voor kroes haar), alleen die shit krijg je er niet zo even uit met een simpele wasbeurt
of bij hema hebben ze van dat roze spul(shaper), is vrij stijf dus als het omhoog moet zal dat ook wel werken Rat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
De Kantine |
Het grote ctrl+v topic #67 TopDrop | 500 | 31-08-2007 16:08 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gevoelige gezichtshuid Roos | 32 | 10-04-2007 23:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane Methuselah | 500 | 17-01-2007 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
werking van deze stoffen? (studenten geneeskunde, help alsjeblieft:)) snoopy | 41 | 15-11-2006 22:09 |