Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
The Omega Code en Meggido: The Omega Code 2, ugh, bigbudget films specifiek gemaakt voor het christelijke publiek.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ow sorry
![]() ![]() Mja, dan kom ik zelf niet verder dan Temptation of Christ wat niet echt een bovennatuurlijke film is op Jezus na dan. Maar hij schijnt destijds nogal controversieel geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zal ff kijken ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sister Act ? ![]() En Stigmata jah, dies ook wel okeej, heb ik gister gezien, en Dogma pas ook, dus ik wilde eigenlijk ook nog wat van die films zoeken waar ze dat ff flink van een ander standpunt bekijken ![]()
||
Citaat:
ABBY (William Girdler, 1974) THE EXORCIST (William Friedkin, 1973) THE EXORCIST 2 : HERETIC (John Boorman, 1977) THE EXORCIST 3 : LEGION (William Peter Blatty, 1990) L' ESORCICCIO (Ciccio Ingrassia, 1975) THE EIGHTEENTH ANGEL (William Bindley, 1997) FALLEN (Gregory Hoblit, 1998) THE FIRST POWER (Robert Resnikoff, 1990) THE OMEN (Richard Donner, 1976) THE OMEN 2 (Don Taylor, 1978) THE OMEN 3 (Graham Baker, 1981) THE OMEN 4 (Jorge Montesi & Dominique Othenin-Girard, 1991) HARDCORE POISONED EYES (Sal Ciavarello, 2000) THE NINTH GATE (Roman Polanski, 1999) POSSESSED (Steven E. de Souza, 2000) THE DEVIL RIDES OUT (Terence Fisher, 1968) EXORCISMO (Juan Bosch, 1975) LA ENDEMONIADA (Amando de Ossorio, 1975) THE UNHOLY (Camilo Vila, 1988) EVILSPEAK (Eric Weston, 1981) Een aantal... Oeh, en LEFT BEHIND komt binnenkort ook uit. Van de makers van THE OMEGA CODE en MEGGIDO.
Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 12:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ook een geniale film met Atonio Banderas: "The Body"
En wanneer beginnen ze nu eindelijk eens aan 'The Sky is Falling'..... Twee priesters die het onomstotelijke bewijs vinden dat God niet bestaat en vervolgens de wereld willen laten zien dat het Christendom één grote leugen is. Daarnaast gaan ze alles doen wat God verboden heeft. De kerk stuurt vervolgens een huurmoordenaar achter hen aan om hen om te leggen...
||
Citaat:
Veel mensen (christenen) hebben hantekeningen verzameld TEGEN die film. Jezus Christus zou in die film als homo worden "getekend", wat helemaal niet zo is (staat niet in de Bijbel), dus tot bespotting van de Bijbel. Waarom wil je trouwens alleen maar films zien over rare kanten van het Christendom, bezetenen, duivelse onderwerpen enzo? Dat lijken me niet echt "christelijke" films, een échte christen zou iniedergeval nooit zo'n film maken.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Je hebt zeker LEFT BEHIND, THE OMEGA CODE, en MEGGIDO nog niet gezien? Echte Christelijke producties. Citaat:
én: THE PASSION Gibson penned the screenplay with Ben Fitzgerald based on several sources, including the Anne Catherine Emmerich diaries The Dolorous Passion of Our Lord Jesus Christ, The City of God by Mary of Agreda and the New Testament books of Luke, John, Matthew and Mark. The story chronicles the last 12 hours in the life of Jesus Christ (Caviezel). Gibson is said the have consulted with the Vatican to insure the accuracy of the script, which was then translated into Latin and Aramaic by Los Angeles Jusuit linguistics instructor Bill Fulco. In a different twist, Gibson hopes to show the film without subtitles, letting the story be told visually. Producers hope to round out the cast with Italian actors. Talks are already underway with the likes of Monica Bellucci, Sergio Rubini and Rosalinda Celentano. Shooting is exepected to run for 10 weeks in Italy beginning in early November.
Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 11:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik wist niet hoe ik t anders moets noemen dus noemde ik t maar ff voor de makkelijkheid 'christelijke' films...er staat namelijk ook een (?) achter, zo van ik wete niet hoe ik t anders moet noemen
|
Ik ga niet alle antwoorden doorlezen, dus misschien is het al gezegd, maar Transformations I en II zijn heel erg vet.
Ik heb eigenlijk al1 maar II gezien, maar 1 is ook wel vet denk ik ![]() De films gaan over de veranderingen van een paar groepen mensen (van een stam Eskimo's tot een heel land in Afrika) toen ze in God begonnen te geloven. Naja, als je niet zoiets bedoelt zijn het toch goede films om te kijken... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Deel 1: De ontkrachting van het Christendom Ketter | 500 | 27-04-2010 00:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat weten jullie over Maria? naamloozzz | 175 | 30-06-2005 14:31 | |
VWO |