Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hmz, er zijn vast nog wel toegewijde agenten, maar toch merk ik er maar bar weinig van.. Ook vind ik dat ze zich eens wat minder agressief op moeten stellen, ik vind niet dat je een "die auto in of ik sla je er in" verdiend hebt wanneer je graffiti gespoten hebt en rustig aan de agent uit wilt leggen dat jij dat in je eentje hebt gedaan.
![]() Nogmaals: Er zijn vast wel goede toegewijde agenten, maar eigenlijk zouden ze dat allemaal moeten zijn! |
![]() |
||
Politie kan niet overal zijn.
Politieagente ![]() Citaat:
Technisch kon de politie waarschijnlijk niet eens op tijd(voordat hij de genadeklap kreeg) daar zijn. Er zitten vast rotte appels tussen, maar ik denk toch wel meer die hun werk goed proberen te doen en ook doen. Verbter de werled begin bij jezelf. |
![]() |
|
![]() |
politie is voor sommige mensen goed en voor andere mensen niet. het ligt er maar net aan hoe de situatie is en hoe je zelf bent. het zijn ook maar gewone mensen die een baan hebben. je moet niet generaliseren. daar schiet de wereld ook niks mee op.
||
Citaat:
Sommige mensen willen nou eenmaal alleen alle slechte kanten zien en zien ook de positieve kanten in een negatief daglicht. Je moet soms ook gewoon objectief zijn en eerlijk toegeven dat het ook op bepaalde gebieden goed gaat met de politie.
|
![]() |
Ik kan hier kort over zijn:
In Leeuwarden vind ik ze dus echt zwaar bagger. Ik word meestal in het hokje skater/hippie geplakt. Dat moet er even bij worden vermeld. We hebben in LWD een fontijn die sinds een paar maanden "in beslag" word genomen door niet-hippie's (hiermee hoop ik dat ik niet discrimineer) maar door R&Bluitjes en Hoppers(hip-hoppers) (zoals we ze dan noemen). Ze dealen en slaan daar de boel kort en klein. Ook word er regelmatig iemand in het ziekenhuis geslagen. TERWIJL DE POLITIE ER NAAST STAAT EN ER NAAR KIJKT! Ik kan daar zooo pissig om worden!
|
![]() |
De Nederlandse politie doet haar werk goed. Om maar eens een probeelmpje van velen te bespreken: Het is goed dat ze toezien op het handhaven van de verkeersveiligheid aangezien duidelijk blijt dat geen enkele burger de verantwoordelijkheid neemt om zich aan verkeersvoorschriften te houden.
Wat betreft het verkiezingsonderwerpje voor rechts, populistisch, kortzichtig Nederland. Criminaliteit los je absoluut niet op door smakken geld te investeren in extra agenten of agenten meer bevoegdheden te geven. Mensen hebben geen criminele genen o.i.d., maar gaan door een bepaalde verkeerde ontwikkeling/gebeurtenis het slechte pad op. Dit moet je zien te voorkomen en dat kan door middel van goed onderwijs, gesubsidëerde banen, etc.. Helaas zijn dit net de dingen die rechts, populistisch en kortzichtig Nederland sterk op wil bezuinigen. ![]() Als je mensen het gevoel geeft dat ze wat beteken voor de maatschappij komen ze niet in de criminaliteit terecht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons (oosten van het land) is de politie best goed bezig. Vrijwel altijd is er in het uitgaansleven een aantal agenten aanwezig, dat geeft een veilig gevoel. Het is ook niet de eerste keer dat de politie vechtenden uit elkaar haalt, ook dat is goed. Ik vind dat ze prima bezig zijn.
Trouwens...grappig dat de meeste mensen een oordeel kunnen vormen over de gehele Nederlandse politie, terwijl vrijwel iedereen slechts één persoonlijk voorval heeft meegeraakt. Zoiets heet kortzichtigheid. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Nou uit mijn ervaring blijkt ook dat de politie sneller anwezig is als het om geld gaat.
ALs er een potloodventer in je tuin staat(bij een meisje) die alleen thuis is en hij probeert in te breken, en je belt de politie deden ze er 30 min over,terwijl t bureau 5 min ervanaf is. Maar als je met je scooter vergeet de knipperlicht te gebruiken rijden ze je bijna van je scooter af en dit zijn niet alle voorbeelden maar om die allemaal op te gaan schrijven. OKe er zijn ook goeie bij maar er zijn ook veel rotte appels
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanpak voetbalsupporters Verwijderd | 29 | 10-04-2013 22:06 | |
Voorpost wil Utrecht CS eigenhandig 'schoonvegen' Gatara | 49 | 30-03-2005 21:47 | |
Gelijk oversteken! PGWR | 88 | 05-01-2005 12:48 | |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 | |
toenemend machtsvertoon politie Blitzkrieg Bop | 30 | 31-05-2003 08:57 | |
Tolerantie=Nederland. humandoll | 14 | 14-05-2002 11:58 |