Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik hou ook mooi mn eigen naampje mocht ik ooit trouwen... zie net als meerderen hier het nut er totaal niet van om een andere naam te nemen.. vind het eigenlijk best negatief klinken alsof je bezit van hem wordt... neh hou het maar op mn eigen naampie
![]()
|
melody
tsja de achternaam van mijn vriend is nou niet echt geweldig, en zeker niet bij mijn naam, daardoor zeg je 1 van de twee geheid fout (allebei verschillende o-klank), maarja, ik hou me aan traditie ![]()
|
![]() |
Nee dan is "de Pijper" toch wel een stuk erger of niet
![]() Een vriendin van mijn broer heette zo Femke de Pijper echt wel te erg ![]() Maar wat vinden jullie er dan van als je je kind een naam geeft die eigenlijk niet kan in combinatie met de achternaam? zoals mijn achternaam Vink en ik noem mijn dochter Merel kan dat denken jullie?
|
Verwijderd
|
Merel Vink vind ik eigluk helemaal niet zo storend.. Namen als Jan Jansen (das dan een simpel voorbeeld, maar er zijn er wel meer) vind ik wel minder.. dan vraag ik me altijd af of die ouders dat dan met opzet zo doen ofzo.. een jongen hier uit de buurt heet Pieter-Waling Walinga.. das ook zoiets..
|
![]() |
|
![]() |
haha ik wil niet trouwen en als ik per ongeluk een kind krijg krijgt hij/zij ook mijn naam ongeacht de naam van zijn/haar vader.
Besides het is nu dacht ik ook mogenlijk om als je trouwt beide de naam van de vrouw te nemen.... dat zou voor mij optie zijn. Want ik wil mijn hele leven mijn eigen naam houden. Gezien ik rijk en machtig wil worden ![]() meisjesnaam vind ik ook zo`n verschrikkelijk woord ja het ligt aan mij
Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 18:55. |
![]() |
|
Je mag tegenwoordig dus je meisjesnaam behouden?
Neem die van je man als die uit te houden is (die naam dan ![]()
|
![]() |
|
Sja ik vind mn eigen achternaam ook nix (Noordegraaf).. als ik foto's ga inleveren en ze vragen mn naam, denken ze altijd dat ik de Graaf heet. En dus Noor van voren
![]() ![]() Nougoed. Mij maakt zijn achternaam echt weinig uit ![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn achternaam is hetzelfde als die van die twee beroemde voetballers uit Helmond en dus bijna hetzelfde als die van jou. nooit last mee gehad! |
![]() |
||
Citaat:
Steve Miller ![]() believe it or not ![]()
||
Citaat:
Ik eet je vingers op hoor.
|
Verwijderd
|
Wanneer je trouwt hoef je toch niet perse de achternaam van je man aan te nemen? Dus ik zie het probleem niet zo...
'Mijn achternaam is Restiau. En wanneer ik die een keer ergens op moet geven komen er altijd van die standaard vragen & opmerkingen: "Ben je wel Nederlands?" "ja" "Waar komt die achternaam vandaan?" "Het is een Franse naam, mijn voor- voor- voor- voor- voor- ouders waren Frans" Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 06:12. |
![]() |
|
![]() |
Ik hou gewoon mijn eigen naam als ik zou trouwen. Verder maakt het me echt niet uit hoe hij heet, daar wordt ie niet opeens stommer of leuker door. Zou trouwens wel fijn zijn als het een beetje normale achternaam was, voor het geval dat we kinderen krijgen
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Achternaam geven -> probleem Verwijderd | 34 | 23-01-2007 20:10 | |
Werk, Geld & Recht |
Achternaam veranderen Die Happy | 14 | 15-01-2007 19:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Achternaam vinden *** Sido *** | 4 | 24-08-2005 01:18 | |
De Kantine |
Achternaam-vraag Audioslave | 65 | 03-03-2004 13:21 | |
De Kantine |
Wat is de meest vreemde achternaam die jij ooit gehoord hebt? Thomas | 64 | 25-05-2003 11:27 | |
Liefde & Relatie |
De gevreesde achternaam! Bright Halo | 87 | 01-05-2003 12:29 |