Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=278003
? ik niet in ieder geval, ik moet die persoon gezien hebben enzo voor ik kan uitmaken of ik verliefd ben op die persoon. Lief vinden, dat gaat wel, maar verliefd zijn? nee, ik niet
|
![]() |
Heey
Ik vind dat dat wel kan. ik heb zelf ook gehad. kende een jongen van chatten. ben daarna heel veel met hem gaan chatten en ik was gewoon echt verliefd op hem. ging der naar uit kijken wanneer we weer gingen chatten. Later zijn we gaan bellen heel veel. Heb hem nu 2 keer gezien. Was opzich heel gezellig enzo. Verder nix gebeurd. Maar verder??? Ik zou het niet weten. Weet niet wat ie van mij vind. maar hij kwam wel speciaal voor mij naar de 3. Het contact verwaterd nu alleen een beetje omdat hij heel veel werk van 15.00 tot 1.00 uur s'nachts ofzo. ja en dan slaap ik dus bellen lukt dat niet meer. En die tijd dat hij thuis is ben ik op school. Maar ik dwaal te ver af. Je kan echt verliefd worden op een jongen die je alleen kent van het internet. Je leert elkaars innerlijk dan echt kennen. Alleen je hebt het risico dat er een heel vies ventje ofzo achter zit of iets in die geest succes xxxx Nienke |
![]() |
|
Ik ben wel zwaar verliefd geworden via internet. Toen ik een foto van haar zag werd dat er niet minder erg of juist erger van. Ik heb haar helaas nooit in het echt kunnen ontmoeten, maar ik weet wel uit ervaring dat het in het echt heel anders kan uitpakken dan via internet.
|
![]() |
Ik ken het, diep zwart gat in mijn verleden...
ik zat in groep zeven en had pas internet... de rest volgt vanzelf... maar nu heb ik weer een soort internet-relatie maar dan met iemand die ik goed ken haha ook in RL maar in RL werkt het niet zo geweldig goed... ik weet niet waarom maar het ligt duidelijk aan mij... ben niet zo goed in praten... als ik dat kon weet ik wel waar ik nu aan toe zou zijn ik vind dat een internet relatie betrouwbaar kan zijn... maar je moet er wel VERtrouwen in hebben.
|
Nee je kan niet verliefd worden op een innerlijk alleen. Zijn/haar trekjes moeten je ook aanstaan, ik was een paar jaar geleden ook 'verliefd' op iemand die ik alleen OL kende, toen ik hem ging meeten vond ik zijn manier van doen echter zo irritant dat het verder niks geworden is ..
|
HEy,
Ik denk niet dat je verliefd kan worden. Je kan wel iemand aardig gaan vinden. Of ja...hoe zeg je dat. IEts voor iemand gaan voelen. Ik ben zelf ook met een meisje aan het mailen en aan het chatten. En we hebben echt iedere dag contact. En al gaat er een van de twee een paar dagen weg ofzo, dan houden we gewoon nog contact via sms. Je gaat je gewoon heel erg hechten aan dat soort dingen. Maar om echt verliefd te worden moet ik wel iemand zien. Dan weet je pas hoe iemand zich echt gedraagt enzo. Weet jij veel, wat zo'n persoon allemaal voor rare dingen doet. Naja, dat is mijn mening iig ![]()
||
Citaat:
Dus ik denk dat het met dat verschil nog wel meevalt... Nou ja, bedankt iedereen in ieder geval voor zijn/haar reaktie. Ik weet nog niet echt wat ik moet doen, en het meisje waar ik verliefd op ben (ja Nienke, het is een meiske) weet het ook niet goed. Maar we zijn wel eerlijk tegen elkaar, en we wisten beide al een hele tijd dat het weleens zou kunnen gebeuren dat we verliefd zouden worden. En nu is het dus zover... Yeah, I'm happy!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
internetLUUVVV SkAnOuK | 77 | 07-04-2003 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest... SuperSanne | 16 | 11-03-2003 14:51 | |
De Kantine |