Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 12:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hebben jullie weleens meegemaakt dat je verliefd was op iemand die je nog nooit in het echt had gezien? Van wie je nog niet eens de kleur haar wist, laat staan dat je een foto had? Dat je dus echt zuiver op het innerlijk van iemand valt? Kan dat?

Ja, volgens mij wel. Ik ben namelijk ècht verliefd op een meisje die ik alleen van internet ken. Het is raar, het voelt vreemd, misschien zelfs een beetje fout, maar ik kan er niets aan doen. Ik verlang elke dag weer naar haar mailtje, een berichtje. Ik weet het verder ook niet zo goed meer, maar is er iemand die dit ook weleens heeft meegemaakt?

Groetjes van Monrath
Oud 15-11-2002, 12:32
Methuselah
Methuselah is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=278003

?

ik niet in ieder geval, ik moet die persoon gezien hebben enzo voor ik kan uitmaken of ik verliefd ben op die persoon. Lief vinden, dat gaat wel, maar verliefd zijn? nee, ik niet
Oud 15-11-2002, 12:32
Verwijderd
1 keer op het idee. Dat was vorig jaar. Daarna besloot ik voor mezelf dat het niet mogelijk is en dat je jezelf voor de gek houdt zo.

Eerst ontmoeten, anders kan het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
******** schreef:
1 keer op het idee. Dat was vorig jaar. Daarna besloot ik voor mezelf dat het niet mogelijk is en dat je jezelf voor de gek houdt zo.

Eerst ontmoeten, anders kan het niet.
Het is niet om het idee. Eerlijk gezegd vind ik het verschrikkelijk dat ik haar zoveel pijn doe. Ze is er net achter dat ze bi is, en nou is haar beste internetvriendin ook nog op haar verliefd. Dat doe ik echt niet voor mijn lol.

Maar waarom ook zou je iemand eerst in het echt moeten ontmoeten? Zou je niet alleen op het innerlijk kunnen vallen dan?
Oud 15-11-2002, 12:48
M4US
M4US is offline
eerst zien dan pas geloven
dingen die ik niet zie geloof ik niet in...
wie weet wat voor creep er aan de andere kant zit...
tsja... maar veel suc6 ermee...
Oud 15-11-2002, 15:39
watervrouw
watervrouw is offline
Heey

Ik vind dat dat wel kan. ik heb zelf ook gehad. kende een jongen van chatten. ben daarna heel veel met hem gaan chatten en ik was gewoon echt verliefd op hem. ging der naar uit kijken wanneer we weer gingen chatten. Later zijn we gaan bellen heel veel. Heb hem nu 2 keer gezien. Was opzich heel gezellig enzo. Verder nix gebeurd. Maar verder??? Ik zou het niet weten. Weet niet wat ie van mij vind. maar hij kwam wel speciaal voor mij naar de 3.
Het contact verwaterd nu alleen een beetje omdat hij heel veel werk van 15.00 tot 1.00 uur s'nachts ofzo. ja en dan slaap ik dus bellen lukt dat niet meer. En die tijd dat hij thuis is ben ik op school.
Maar ik dwaal te ver af. Je kan echt verliefd worden op een jongen die je alleen kent van het internet. Je leert elkaars innerlijk dan echt kennen. Alleen je hebt het risico dat er een heel vies ventje ofzo achter zit of iets in die geest
succes
xxxx Nienke
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nee, wel geinterresseerd geraakt door iemand waarvan ik geen idee had hoe ie dr uit zag, maar echt verliefd kan ik pas worden als ik een foto heb gezien en diegene eens over de telefoon gesproken heb.. Dan zou ik willen meeten en kijken of ik dan nog steeds iets wil..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 17:08
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik ben wel zwaar verliefd geworden via internet. Toen ik een foto van haar zag werd dat er niet minder erg of juist erger van. Ik heb haar helaas nooit in het echt kunnen ontmoeten, maar ik weet wel uit ervaring dat het in het echt heel anders kan uitpakken dan via internet.
Oud 15-11-2002, 17:10
Verwijderd
Nog nooit echt verliefd geweest, wel een bepaald gevoel van affectie gehad als die persoon online kwam. Maar dat was dan al ná uitgebreid bellen en foto's. Op alleen letters op een beeldscherm kan ik niet verliefd worden.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:15
Wait_a_sec
Wait_a_sec is offline
Gezellig, Een beetje chatte en verliefd worden. Mij niet gezien.

Greetz.
Oud 15-11-2002, 18:19
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
Wait_a_sec schreef:
Gezellig, Een beetje chatte en verliefd worden. Mij niet gezien.

Greetz.

hehe ik ken jou
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 19:13
candlerose
candlerose is offline
Ik ken het, diep zwart gat in mijn verleden...
ik zat in groep zeven en had pas internet... de rest volgt vanzelf...
maar nu
heb ik weer een soort internet-relatie
maar dan met iemand die ik goed ken
haha ook in RL
maar in RL werkt het niet zo geweldig goed... ik weet niet waarom maar het ligt duidelijk aan mij... ben niet zo goed in praten... als ik dat kon weet ik wel waar ik nu aan toe zou zijn
ik vind dat een internet relatie betrouwbaar kan zijn... maar je moet er wel VERtrouwen in hebben.
Oud 15-11-2002, 20:08
*Burning water*
*Burning water* is offline
Ik denk wel dat het KAN, dat is nu ook wel bewezen door degenen die zeiden dat ze verliefd waren geworden door alleen te chatten/mailen, maar ik denk niet dat het mijzelf zou gebeuren. Ik wil de betreffende jongen dan eerst in het echt zien. Den ik.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 22:51
Jules
Jules is offline
Nee je kan niet verliefd worden op een innerlijk alleen. Zijn/haar trekjes moeten je ook aanstaan, ik was een paar jaar geleden ook 'verliefd' op iemand die ik alleen OL kende, toen ik hem ging meeten vond ik zijn manier van doen echter zo irritant dat het verder niks geworden is ..
Oud 16-11-2002, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Monrath schreef:
Maar waarom ook zou je iemand eerst in het echt moeten ontmoeten?
Omdat er soms een wereld van verschil tussen internet en de werkelijkheid zit.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 09:10
WolterB
WolterB is offline
nee, zou ik niet kunnen

ik zou zo iemand iig irl hebben moeten zien voordat ik er verliefd op zou kunnen worden
Oud 17-11-2002, 12:05
Verwijderd
Ik ben op dit moment ook verliefd op iemand die ik alleen via internet ken... Maar ik heb wel al veel fotos van hem gezien,maar het kan duz wel vind ik.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 12:33
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
******** schreef:
Eens
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 12:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
HEy,

Ik denk niet dat je verliefd kan worden. Je kan wel iemand aardig gaan vinden. Of ja...hoe zeg je dat. IEts voor iemand gaan voelen.

Ik ben zelf ook met een meisje aan het mailen en aan het chatten. En we hebben echt iedere dag contact. En al gaat er een van de twee een paar dagen weg ofzo, dan houden we gewoon nog contact via sms. Je gaat je gewoon heel erg hechten aan dat soort dingen.
Maar om echt verliefd te worden moet ik wel iemand zien. Dan weet je pas hoe iemand zich echt gedraagt enzo. Weet jij veel, wat zo'n persoon allemaal voor rare dingen doet.

Naja, dat is mijn mening iig
Oud 17-11-2002, 13:36
Sellfish
Sellfish is offline
Nou, niet in die zin... maar ik ben wel verlieft op een meisje die ik wel eens gezien heb maar eigenlijk alleen op het internet mee praat...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
******** schreef:
Natuurlijk ben ik het daar wel mee eens, maar wij hebben beide een dagboek waar we al meer dan een half jaar zowat elke dag in schrijven. Over onze goede en slechte kanten, gewoon over zowat alles. We kennen elkaar dus ECHT, we hebben elkaar alleen nog nooit in het dagelijks leven gezien.
Dus ik denk dat het met dat verschil nog wel meevalt...

Nou ja, bedankt iedereen in ieder geval voor zijn/haar reaktie. Ik weet nog niet echt wat ik moet doen, en het meisje waar ik verliefd op ben (ja Nienke, het is een meiske) weet het ook niet goed. Maar we zijn wel eerlijk tegen elkaar, en we wisten beide al een hele tijd dat het weleens zou kunnen gebeuren dat we verliefd zouden worden.
En nu is het dus zover...

Yeah, I'm happy!
Reageren

Regels voor berichten