Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb dat ook wel eens dat ik een opgaeve heb waarvan ik geen idee heb wat ik er mee moet. (komt waarschijnlijk omdat ik nooit iets voorbereid...)
als ik het na even denken nog niet weet, dan maak ik eerst een paar ander opgaven en kijk dan nog eens naar het probleem. Dit voorkomt ook dat je te veel tijd aan één opgave besteeds waardoor je punten mist op opgave die wel goed te doen zijn. Het is ook handig om bij zo'm opgave eerst eens alles wat je er aan kan brereken op te schrijven en evt te berekenen, soms kan dat je op een oplossign brengen.
|
Heb ook hetzelfde probleem. Ik zorg dat ik m`n huiswerk af heb en trek aan de bel als ik het niet snap. Meestal snap ik alles wel maar dan krijg ik de toets voor m`n neus en raak ik helemaal de draad kwijt. Alles wordt dan door elkaar gevraagd. Maar een goede oefening hiervoor is de D-toets maken. Wij hebben methode Getal & Ruimte, bij elk hoofdstuk zit een D-toets. De opgaven daarvan probeer ik altijd door elkaar te maken....Suc-6
|
![]() |
|
theorie nbtje lezen zodat je alles begrijpt => OEFENINGEN MAKEN (gewoon nalezen helpt niet) => theorie leren (ga na wat voor theorievragen je leerkracht normaal stelt, dat kan je aan hem/haar ook vragen, ze helpen je wel)
veel succes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ER (ernstige rekenproblemen)-toets Kiritsugu | 25 | 24-12-2015 14:40 | |
Algemene schoolzaken |
1 geven voor toets bij absentie voorbereiding? Zonwuka | 6 | 20-06-2013 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
1 geven voor toets bij absentie voorbereiding? Zonwuka | 3 | 20-06-2013 09:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Makkelijkere cito-toets voor groep basisschoolleerlingen Verwijderd | 81 | 07-11-2012 13:23 | |
Algemene schoolzaken |
beste voorbereiding op een toets stenadmiraal | 8 | 22-05-2011 13:24 | |
Algemene schoolzaken |
Ter voorbereiding op toelatingstoets uni... TheCreator | 6 | 02-06-2007 05:24 |