Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal eerst ff de download geven aangezien ik die uit me kop ken : Code:
Download Soort : theoretisch : Praktijk Telefoon : 7 kb/sec : max 5 kb/sec Kabel (@home) : 400 kb/sec : 150 tot 300 kb/sec (A)DSL : 58 kb/sec tot 1,5mb/sec : onbekend Upload Telefoon : 5 kb/sec : max 4,5 kb/sec Kabel (@home) : 15 kb/sec : 10 kb/sec (A)DSL : onbekend : onbekend Modem hier bedoel ik wel 56k modems mee... Modemsnelheid berekening : snelheid in kb/sec = kbit/sec / 8 Of andersom : kan je 60 kb/sec downloaden dan heb je hoogstwaarscheinlijk een 512kbit abo : 60 * 8 = 480, officieel kan je natuurlijk iets meer : 64 * 8 = 512 edit : Move > hardware ?
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 16:02. |
![]() |
|
Met DSL kunnen vrij hoge snelheden behaald worden.
Alleen beetje jammer dat het allemaal zo word afgeknepen. ik zit voorlopig nog wel boven het gemiddelde kwa snelheden met mijn 10Mbit. DSL is ook belachelijk duur trouwens ;( (als je nog een beetje snelheid wil)
|
![]() |
Download:
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 989.3 KByte/sec Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 90.6 KByte/sec Connection Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 192.0 Conn/min (http://www.speedtest.nl) EUF ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 10:11. |
![]() |
|
Code:
Download Soort : theoretisch : Praktijk (A)DSL : 128 KB/Sec : 120 KB/Sec Upload (A)DSL : 32 KB/Sec : 30 KB/Src De snelheid van ADSL schijnt ook af te hangen van de afstand van jou tot het eerstvolgende centrale kast dingetje, van het type/kwaliteit/dikte kabel dat gebruikt is als telefoondraad, en of je het via Analoog of ISDN doet. (Analoog schijnt 110volt te zijn, terwijl ISDN 220volt is, wat in sommige gevallen dus een duidelijker signaal door zou geven) /edit bit/byte correctie Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 15:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.speedsuite.net/speedsuite...d=50&co_id=355
de maandelijkse kosten kloppen trouwens niet, die zijn lager ![]()
|
speedtest is duidelijk waardeloos, volgens mij ligt de geteste snelheid meer aan de brakheid van hun server dan aan jezelf
download: upload: connection: ping: 223.1 307.7 575.0 5.0 de upload en download gaan nergens over als de server waar het bestand opstaat een beetje kwaliteit had gehad dan had ik toch wel bij 800 mogen zitten.
|
Tsja, al die cijfers zeggen vrijwel geen fuck.
Het hangt zowat totaal af van de server waarvan je download. Als die zijn upload gecapped heeft op 30kb/s zul jij nooit sneller kunnen downloaden dan 30kb/s Pompt die server 300kb/s kan je dat met kabel (iig mijn @home) makkelijk halen. Meestal zelfs meer, als de server waar ik 't down dat toelaat.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|