![]() |
||
Citaat:
Kijk het is gewoon "normaal" dat als je een periode niet gegeten hebt ofzo, dat het lichaam onderhuids gaat opslaan, vraag me begod niet waarom juist onderhuids . . . maar ja dat het nu ineens is ![]() Misschien toch langs iemand die er verstand van heeft . . . want dit klinkt idd niet goed . . . eigenlijk heel slecht
||
Citaat:
Ja als het zo door gaat, zou ik waarschijnlijk wel naar de dokter moeten, maar daar zie ik eigenlijk best tegenop ![]()
||
Citaat:
En wel doen hé naar de dokter gaan . . . andere keren viel het uiteindelijk allemaal toch wel mee, toch ?
||
Citaat:
En dat doe ik allemaal wel, maar pas als er geen andere oplossing te vinden is ( tot nu toe was het gewoon afwijkingen in mijn " systeem " vermijden, werkt goed, maar ... ), nu ben ik alleen benieuwd of iemand weet hoe het komt enzow ... Word eerlijk gezegd een beetje onzeker als mijn lichaam iets doet wat ik me niet kan uitleggen en verantwoorden ![]()
|
![]() |
Denk niet dat het hier om onderhuis opslaan van allerlei dingen gaat m.b.t. voedsel e.d. Het zou wel zo kunnen zijn dat het hier om oedeem gaat, vochtophoping. Dit zie je nl. wel eens gebeuren bij mensen met eetstoornissen. (Het komt door een verhoogde doorlaatbaarheid van je kleinste bloedvaatjes of een gestoorde osmotische verhouding.)
Tijd voor een doktersbezoekje en professionele hulp!
||
Citaat:
Ik had ook een periode gehad van BED ( alleen heel veel eten, maar dat niet dmv. overgeven of laxeren compenseren ) en toen had ik er geen last van ... Snap er gewoon nix van, wat is er de laatste tijd zo veranderd, dat mijn lichaam opeens zo reageert ? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoek alsjeblieft hulp. Ik weet dat je niet op deze reactie zit te wachten, maar het lijkt me echt het beste. Als je zo doorgaat, gaan dingen namelijk van kwaad tot erger. Sterkte. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een dik vet lelijk opgeblazen varken dat maar beter kan gaan rollen in plaats van lopen ! ( Het is niet zo dat ik er nix aan doe, doe ik wel, of tenminste ik probeer het )
||
![]() |
Citaat:
ik heb zelf ook een eetstoornis gepaard met een depressie (en nee, ik post dit niet om medelijden te wekken ofzo) en ik werk eraan, maar soms word ik gewoon bijna panisch als ik me afvraag hoe mijn leven eruit zou zijn als ik weer "gewoon" kon eten en me goed zou voelen. Dus ja, dat zou fijn zijn, maar ook vreselijk eng. en N*A*Shezbaernon, ik zou het zo ook niet weten maar je hoeft toch niet perse aan de dokter je hele eetstoornis te vertellen? misschien kun je ook gewoon zeggen dat je handen en gezicht af en toe heel erg opzwellen als je iets eet? tis maar een ideetje.
||
Citaat:
En weet je wat ie me zou vertellen ? Dat ik maar fijn een lijstje van wat ik allemaal gegeten en gedronken heb moet bijhouden om daarna na te gaan, welk soort stof die reactie veroorzaakt ... nou ja, kom ik dan met mijn lijstje van halve liter vruchtensap per dag ![]() ![]()
||
Citaat:
Het kon in de eerste instantie wel met je eetstoornis leven, maar nu is het op het punt gekomen dat het niet meer lukt. Net zoiets als dat sommige meisjes met anorexia plosteling niet meer menstrueren (omdat ze mager zijn). Dat kan je lichaam gewoon niet meer aan. Wat die zwelling precies is en of het in relatie staat met je eetstoornis, weet ik niet. Ik zou dus daarom maar naar de dokter gaan,.. en mmm,.. niet bang zijn voor professionele hulp. Ze zijn er om je te helpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat kan ik me wel uitleggen, dat heeft met die hormonen te maken en inderdaad met de vetpercentage van het lichaam. DIT begrijp ik niet, daar vroeg ik ook onder andere naar ... maar lijkt er op dat dat gewoon al zo een vreemde reactie is dat ik werkelijk naar de dokter zou moeten wil ik nog er achter te komen waarom en hoe enzow ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |