Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 20:02
dribble
dribble is offline
Hoi.
Ik was 6 dagen geleden ongesteld geworden, en toen ben ik begonnen met de pil te slikken. De afgelopen twee dagen was ik nog een klein beetje ongesteld maar was het een beetje een bruinig spul
Toen had ik vandaag gevreën, en toen ging ik naar de wc, en toen was dr opeens weer veel rood bloed. Echt veel niet... maar wel redelijk wat. Meer als de afgelopen twee dagen.
Is er iets gescheurd, is het gewoon menstuatie, of is dr iets mis...?
Help
Oud 05-11-2002, 21:39
Snufje
Snufje is offline
Was het je eerste keer? Dan is waarschijnlijk je maagdenvlies gescheurd, iets wat niet abnormaal is ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:14
dribble
dribble is offline
neej niet eerste keer... maar ik was niet nat genoeg ofzo denk ik. Het is alweer over. Dee ook beetje pijn...

Nog een vraagje. Na hoelang is de pil eigenlijk veilig? Want in mijn bijsluiter staat nix daarover. Alleen dat als je hem later (voor het eerst) inneemt dan de eerste dag van je menstruatie, dat je DAN een extra voorbehoedsmiddel moet gebruiken. Ik ben optijd begonnen, kan ik ervan uit gaan dat hij meteen ging werken, en dat ik meteen veilig ben?
Oud 06-11-2002, 19:26
Gothic
Gothic is offline
de ene dokter zegt 1 week, de andere 2, het is gewoon het verstandigste om een maand te wachtren...
Oud 06-11-2002, 21:40
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bij mij staat in de bijsluiter dat als je hem meteen op de 1e dag van je menstruatie gaat slikken, dat hij dan (ongeacht of je voor het eerst de pil gaat slikken) meteen veilig is en als je later dan de eerste dag ermee begint, dat hij dan na 7 dagen slikken veilig is en dat zei mijn huisarts ook...en ik hoop heel erg datie gelijk had Maar waarom zouden ze iets in de bijsluiter zetten dat niet waar is
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:33
dribble
dribble is offline
staat bij mij ook... alleen k vroeg net vandaag aan de dokter vanaf wanneer, en toen zei zij weer dat dat na 10 dagen is BEetje erg tegenstrijdig..

Missy, welke pil slik jij?
Oud 13-11-2002, 12:31
Little me
Little me is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Bij mij staat in de bijsluiter dat als je hem meteen op de 1e dag van je menstruatie gaat slikken, dat hij dan (ongeacht of je voor het eerst de pil gaat slikken) meteen veilig is en als je later dan de eerste dag ermee begint, dat hij dan na 7 dagen slikken veilig is en dat zei mijn huisarts ook...en ik hoop heel erg datie gelijk had Maar waarom zouden ze iets in de bijsluiter zetten dat niet waar is
Huh? Ik snap dat even niet. Ik ben toen ik voorhet eerst aan de pil ging, naar bed gegaan met mijn vriend. Toen was ik net 2 dagen aan de pil en we gebruikten ook nog een condoom. Die was toen gescheurd en toen moest ik wel de morning after slikken van de dokter, dus waarschijnlijk was de pil na die twee dagen nog niet veilig.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Little me schreef:
Huh? Ik snap dat even niet. Ik ben toen ik voorhet eerst aan de pil ging, naar bed gegaan met mijn vriend. Toen was ik net 2 dagen aan de pil en we gebruikten ook nog een condoom. Die was toen gescheurd en toen moest ik wel de morning after slikken van de dokter, dus waarschijnlijk was de pil na die twee dagen nog niet veilig.
Misschien ook wel voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:33
jij
jij is offline
na 1/2 dagen kan de pil toch niet veilig zijn?? mijn dokter zei 1 cyclus..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 22:17
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
dribble schreef:
staat bij mij ook... alleen k vroeg net vandaag aan de dokter vanaf wanneer, en toen zei zij weer dat dat na 10 dagen is BEetje erg tegenstrijdig..

Missy, welke pil slik jij?
Microgynon 30 en bij mij wasie veilig gelukkig
En ik slikte hem toen nog maar 10 dagen, was wel ff bang door dat ze hier zeiden dat dat misschien te kort was, maar gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:52
sterre
sterre is offline
welleuh... het is soms dat als je sex hebt gehad niet veel nadat je je regels hebt gehad, je soms terug bloedverlies krijgt. dit is heel normaal hoor, dus maak je niet ongerust... het zijn waarschijnlijk nog 'resten' of mss, omdat je niet nat genoeg was, een beetje opengeschuurd vanbinnen
Oud 20-11-2002, 21:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
Gefeliciteerd!

En on-topic: er zijn heel wat verschillende merken, die allemaal een andere inwerkingsperiode hebben.
Dat is met alle medicijnen ook zo: snelwerkend, langzaamwerkend.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
De mijne zei (als ik me niet vergis) vanaf de eerste dag, als ik op de goede dag begon tenminste.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten