Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben ook niet geweldadig of iets dergelijks. Ik zeg niet dat ik 0,0 agressie heb, maar over het algemeen keert mijn woede zich meer tegen mijzelf. Ik kom ook niet vaak in situaties waarin ik geweld nodig heb ![]() Welke situaties kom je tegen waarin je je eigen zou willen verdedigen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zal altijd wel een situatie zijn dat je niet kan terugvechten, dat je te bang bent om iets terug te doen. Naja, als je op een vechtsport zit zou je wel zekerder kunnen worden..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
wat ander al zeiden, een zelf verdedigings sport. Maar je hoeft toech niet te gaan slaan of zo. iemand omver lullen is veel leuker, en dat krijgt hij/zij langer te horen.
zelf als meisje kan ik wel een beetje zelfverdediging. maar ik probeer het eerst met woorden voor ik andere middelen ga gebruiken. woorden zijn meestal genoeg om iemand het zwijgen doen op te leggen. |
![]() |
|
Of je draagt altijd een dik Samurai zwaard onder je kleren en dan ga je dat leren en als ze dan zitten te kutten slice je hun broekriem en dan staan ze voor LUL
![]() k denk idd een vechtsport wel iets zou zijn, ik zelf heb nog nooit geweld hoeven gebruiken gelukkig
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmmm, judo lessen verleerd?
Mwa, was eigenlijk ook maar een verdedigingssport van niks ![]() ![]() Verder vraag ik me wel af hoe het komt dat je dan tegenwoordig het idee hebt dat het gewelddadiger is bij het uitgaan... zal ik de volgende keer maar weer eens kijken of ik mee kan gaan?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ik sluit me aan bij ********
door martial arts leer je je verdedigen uit reactie en niet uit denken en cker als je groot bent hoef je maar 1 klap uit te delen en ze zijn weg (ow en weet je wat cool is?? in je eentje 2 mannen die vol op je aan het inmeppen zijn tijden lang blokken terwijl je helemaal in een scheur ligt ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
stoppen met roken:) tikmaarwat | 45 | 18-10-2005 20:39 | |
Drugs & Alcohol |
"Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij? Gatara | 58 | 11-09-2003 11:18 | |
Psychologie |
"bevrijden" van maatschappelijk gewoonten Rerisen Phoenix | 11 | 03-04-2003 21:24 | |
Psychologie |
geestelijke sterkte light fighter | 12 | 15-01-2003 09:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert v.d. G. bekent moord op fortuyn Main | 126 | 11-12-2002 12:46 | |
ARTistiek |
Geestelijke Chemotherapie drama | 8 | 12-12-2001 16:10 |