| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mja, je bent niet de enige die de S niet ziet. Wildstyle rules
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik weet niet of 't trend is? dope is 't wel iig ![]() Juh.. kga nog wel es wat met 3D proberen, en ook met flash, en dan dit soort letters die helemaal wicked bewegen enzo.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Mja, papier kan ook dope zijn, maar ik ben echt verliefd op vectors ![]() Citaat:
)Vergelijkbaar met illustrator, alleen dan van andere fabrikant. Net zo goed, zelfde opties, maar i.m.o. gebruikersvriendelijker.
|
|
|
|
misschien zien de mensen die de S in de 1e niet zien.. 'm wel in deze..
http://p-chez.endoria.net/createch/es2.jpg http://p-chez.endoria.net/createch/es3.jpg mja, maar de 1e is 't mooist
Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 21:35. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
die eerste is ook wel ok, maar wel een standaard-s, met slechts wat pijltjes eromheen, wel grappig.. deze essen zijn vetter, maar je zou ze moeten inkleuren.. maar de eerste heeft soms te dunne lijnen, en de 2e staat wel erg scheef..maak je bij de 2e met die pijl die op een M lijkt trouwens een toespeling op iets?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Juist, even niet uit het oog verliezen dat E=MC2 van Einstein kwam, en dat het een deel van de relativiteitstheorie is, niet alleen maar een nummertje van een rapneger
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
)Vergelijkbaar met illustrator, alleen dan van andere fabrikant. Net zo goed, zelfde opties, maar i.m.o. gebruikersvriendelijker.
|
|
||
|
Citaat:
note to type: ik heb het even helemaal gehad met jou.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| ARTistiek |
[gfx] Stardust p-chez | 28 | 18-12-2002 01:28 | |