![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Btw, stud = lekker persoon... Algemeen. En lijkt me leuk voor ff ofzow, verwend worden door iemand, meer k ben van het idee dat terugkrijgen wat je geeft leuker is. Dit is meer iets voor de typetjes die niet goed zijn in bed ![]() |
![]() |
|
het lijkt me juist geweldig om zo'n relatie te hebben. ik had dus op tv gezien dat er koppels waren die al vijf jaar zo'n relatie hadden, en het wisselde nooit af, de een was altijd gever en de andere altijd nemer. en ik denk (wat ook uit die tv uitzending kwam) dat het juist een genot is om alleen maar te geven.
![]()
|
Heb dat wel eens gedaan met mn vriend en het is best wel grappig om hem dan zo machteloos met zn armpjes te zien wapperen van 'waar moet ik nou heen, ik mag nergens heen!', maargoed, andersom is ook leuk natuurlijk
![]() Ik zou alleen niet weten of ik überhaupt wel sex zou willen met een vrouw...
||
Citaat:
Alleen met stem bijsturen ofzow... |
![]() |
||
Citaat:
![]() die eerste was inderdaad wel lekker, maar dat was omdat ze op een gozer leek, net als al die lesbian studs in die show... het zal je maar gebeuren....denk je; lekker ding!! is het...is het....een wijf!!! ![]()
|
![]() |
En mij lijkt het me niks.. ik zou dan sowieso de gever zijn. Je bent dan misschien enigszins minderwaardig aan de ander, omdat die alles krijgt, maar ondertussen heb jij de macht. Jij bepaalt wat er gebeurd, de ander mag niet aan je zitten.
Of ik dat nu bij een man of vrouw zou doen maakt me niet zoveel uit. Maar ik wil sowieso gewoon seks hebben dat van beide kanten komt.. ook al kan ik de ene keer dominant zijn of juist submissive..
||
Citaat:
||
Citaat:
Hmm dat ken ik... Het lijkt me wel leuk om een keer te proberen maar af en toe afwisselen kan ook geen kwaad zoiets van vanavond ben ik de gever enzo.Maar zonder sex maatje word het al een stuk moeilijker.
|
|