Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ga ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo zie je maar; in een musical maakt het geen **** uit wie wat speelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een zuiver subjectieve stelling dat een bepaalde persoon niet geschikt is voor de rol, maar het maakt wel degelijk uit wie watr speelt, zelfs bij musical. Daar houden ze rekening mee. Dat gebeurt zeker met beleid. Dat iemand hier het niet ok vind is tot daar aan toe, maar je stelling hierboven slaat als een lul op een drumstel. Even voor jouw informatie: musical spelen is een vak, en dagelijks op de planken staan in een dergelijke productie is loodzwaar. Niet alleen de cast is vaak dubbel of meervoudig, ook alle andere zaken zoals orkest en dergelijke worden dubbel of meervoudig bezet, om het voor iedereen haalbaar te houden. Musical spelen is topsport, en ik blijf toch niet snappen waar die laatdunkende houding bij jou vandaan komt. Een beetje respect voor mensen die op een dergelijke manier aan entertainment doen ( die ook nog eens economisch beter werkt omdat ze niet afhankelijk zijn van subsidie ) zou op zijn plaats zijn. Ook al is musical niet jouw stijl. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nooit gezegd dat ik geen respect voor musicalartiesten heb. Ik heb juist altijd gezegd dat ik respect heb voor (inderdaad) de topsport waar ze aan doen en waar hun leven over gaat en hoe ze gedrild worden etc. En ik zou zelf absoluut niet kunnen zingen en dansen tegelijkertijd. (en daarbij dan ook niet kunnen acteren, maar dat kunnen musicalartiesten naar mijn mening ook niet). Ik vind musicals altijd hetzelfde in elkaar zitten, de truukjes kan ik inmiddels wel ontdekken. Ik zie het ook bij de musicalopleidingen bij ons op school, het is ALTIJD hetzelfde. Ik erger me enorm aan het fabriekswerk wat de musical voor mij inhoudt. Ooit zijn er ergens een paar programmeurs geweest, die de musical bedacht hebben, die zetten choreografen, regisseurs, zangcoaches etc. als machines in om de onderdelen (de artiesten) op de juiste manier in elkaar te zetten. En zo krijg je het 'product musical'. OK, dit is misschien wat overdreven gesteld, net als mijn vorige opmerking (sorry daarvoor) maar ook hier is er voor mij wel een deel van waar. Dat dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Musicals zijn misschien wel de fast food op cultureel gebied, maar kan dus op bepaalde momenten erg lekker zijn. Ik ga ( net als iedereen denk ik ) ook niet naar een musical om er nu cultureel wijzer van te worden, maar gewoon een mooi avondje uit, mooie special effects, lekkere muziek. En aangezien ik wel enigsinds weet hoe het daar aan toegaat, heb ik ook respect voor die mensen daar. En blijft overeind staan dat niet iedereen een bepaalde rol kan spelen. |
![]() |
|
![]() |
volgens mij is ze gewoon ensemble, en heeft ze een paar understudy rollen
![]() voor meer info over deze musical, zie deze site: http://net.clubs.nl/cats |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Grandaddy - Excerpts from the diary of Todd Zilla IEMOW-KOR | 43 | 19-04-2006 08:51 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 17: Starsky & Hutch, Cat In The Hat, Dawn Of The Dead. AJMouse | 6 | 03-05-2004 13:41 | |
Films, TV & Radio |
Beste tekenfilm OOIT Onze Zoon | 299 | 14-04-2003 14:09 | |
Muziek |
Cat Stevens Nieuws funest | 7 | 02-04-2003 20:26 | |
Psychologie |
Ongeluk komt altijd tegelijk...? DarkCat | 11 | 18-02-2002 10:22 | |
Seksualiteit |
Kan het dat een jongen drie keer komt.. DarkCat | 29 | 04-02-2002 19:56 |