Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
btw kvind wel dat ze lekkere nummertjes maakt hoor.. of ligt dat aan mij (bv: miss you, it aint easy)
||
Citaat:
![]() ![]() Over d'r muziek: ken alleen It Ain't Easy en dat is best een redelijk nummertje. Over haar: vind d'r best wel ok, denk ik.. zie d'r niet zo vaak in de media. Volle Maan gaat te ver idd.
|
haha dat nieuwe liedje vind ik juist wel weer grappig, maar god ze koketteert teveel met haar geiligheid. dat irriteert me. en verder komt er bijzonder weinig zinnigs uit haar. bij Beau Rivage ook al niet, laatst. Ze zat daar half gedrogeerd te wezen, maar inderdaad, turnkunstjes wil ze altijd wle doen.
ik vind haar ook dom omdat ze vrienden is met Peter Klashorst, trouwens. (vieze man die in senegal allemaal vrouwen met aids neukt want 'ik hou van ze dus ik wil alles met ze delen, ook hun ziekte'. En nee niet 1 vrouw maar elke dag een nieuwe. Respectvol, en hoezo ziek?)
||
Citaat:
![]() Maar wat heeft dat met haar te maken... Ik bedoel zij doet dat niet...
||
![]() |
Citaat:
btw clip van see you in vegas. Best knap dat ze r iets van had kunnen maken met t hoofd van katja erin, en zelfs een dag van tevoren. volle maan heb k niet gezien
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Tabs Ellen ten Damme Hyphen | 1 | 20-06-2010 11:18 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Lifestyle |
Foute Mannen/ Vrouwen berlin | 210 | 27-11-2005 22:38 | |
Lifestyle |
Mooie mannen & vrouwen O-Ren Ishii | 500 | 29-03-2005 13:02 | |
De Kantine |
reclame met ellen ten damme puk_666 | 21 | 09-02-2004 20:19 | |
Muziek |
Ellen ten Damme + Kevin Aper??? New Romantic | 41 | 19-02-2003 10:54 |