![]() |
||
Citaat:
Maar het klopt rust houden is eigenlijk het beste . . . ga vooral niet beginnen met pijnstillers en gewoon vol belasten . . . das niet zo handig later *spreekt uit ervaring* En anders langs de dokter . . . bij je huisarts doorverwijzing vragen want die weten toch geen ene f*ck, doorverwijzing vragen naar de sportarts of orthopeet . . . en wees kritisch met corticosteroide spuiten ( hoe je et ook mag schrijven ) als ze daarmee aankomen zetten
|
![]() |
heej
heb zelf ook muh knie kapot heb twee jaar geleden een brommer ongeluk gehad met muh knie achter een auto blijven hangen dit is heel kut en je kunt er amper iets an doen ik heb zelf ook een kniebandage maar die helpt niet ik ben naar dokters gegaan en al maar niemand kon dre wat aan doen en toen ben ik door de huisarts doorgewezen naar sporttherapie hier doen ze oefeningen waardoor je knie sterker wordt en meer kan verdragen ik heb zelfs muh opleiding en la moeten aanpassen erdoor en dus in principe muh hele leven ik zou dit proberen en zowiezo je knie niet te veel belasten het komende jaar denk aan dingen zoals skaten fietsen traplopen enzo verminder dit en je zult merken dat het beter gaat suc6 ermee kuskus ![]()
|
ik zou inderdaad erg uitkijken met het belasten van je knie..niet te snel denken "o het gaat wel weer" en er weer vol tegenaan gaan...dan maak je het echt alleen maar erger weet ik uit ervaring (heb 2,5 jaar geleden mn knie verdraaid, steeds te snel weer begonnen, en nu heb ik er nog steeds erg veel last van, kan nauwelijks meer sporten, soms niet eens gewoon een middagje door de stad lopen of zo) Maar ik zou zeker naar de dokter gaan als ik jou was, al moet je ook niet blind vertrouwen op wat die zegt (ik ben ondertussen alweer 9 verschillende diagnoses verder...) Die kniebanden (bandages...of hoe je ze ook wil noemen) zijn trouwens niet echt nuttig, ze verstevigen de boel niet echt, het is meer dat je je met zo'n band om zekerder voelt. Als je echt een versteviging wil, zul je toch echt een brace aan moeten schaffen (ik heb er ook een). Maar dit moet je wel eerst met een dokter overleggen. En je zal je er toch bij neer moeten leggen dat je in iedergeval voorlopig even rustig aan moet doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2) Gerard316 | 92 | 04-10-2007 21:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |