Advertentie | |
|
![]() |
|
dit
je begint als fighter-piloot in een vloot, je klimt steeds verder op in rang, je word bijv. nog kapitein van een groter schip, en op een gegeven moment commandeer je een hele vloot van schepen. flightsim + 3D-RTS en daartussen nog zoiets als Star Trek: Bridge command. Lijkt me zeer vet.
|
Ik zat het zo is te lezen en dacht bij mezelf..
ik heb toch wel een ideetje... Een spel op de pc wat letterlijk de weersomstandigheden nabootst als hoe ze op dat moment in jouw regio zijn.. ook de dag en nacht cyclus zo doet... en dan een gigantische singleplayer ala MORROWIND.. maar dus met het realtime weathereffect lijkt me wel heftig
|
een soort sex spel ofzow...
weet je wel controls instellen als wrijven W en hard stoten Mouse1 Enne.. dat je ook levels krijgt enzow... en dat je uiteindelijk de eindbaas moet laten klaarkomen... Nee, ik ben niet sexueel gefrustreerd maar je wou toch iets origineels ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Kunnen ze in onzin hun geluk niet op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
dat je streetracer bent en dat je moet racen in een stad (zoals gta3) en dat je geld kunt verdienen, en dat je dan ook 'n eigen garage hebt waar je kunt tunen, en dat je een winkel hebt waar je alle onderdelen kunt gaan halen, en dat je bij 'n gang kunt gaan etc etc
fast and the furious idee lijkt me wel vet ![]()
|
Dat je zelf een protituee bent........(verzin zelf maar verder met jullie fantasie)
En goh wat is er nog meer niet gedaan..... OWJAH, de 'riolering' sim. Leg een rioleringssysteem aan in een steeds groeiende stad.
|
![]() |
Er is al een patch voor unreal tournament geloof ik dat unreal in de omgeving van dragonball veranderd en de characters ook in DBZ poppetjes doet veranderen met gelijke krachten en dergelijke... maar je moet dit maar eens nagaan.
Verder, een bordspel gecombineerd met de pc, bijvoorbeeld met een aansluitingetje, dat het bordspel wordt gekoppeld aan de computer, waardoor de computer precies weet waar wie zich bevind en op een dergelijke manier opdrachten aanmaakt voor het spel, dan wel vragen steld of punten toekent... princiepe heb ik nog niet geheel uitgewerkt ![]() Verder wilden mijn zusjes ook nog een keer een paardensim, waarbij je een manege moet bijhouden, mensen dus moet leren met paarden om te gaan, een rijbak moet hebben, blablabla, weet ik het, ben niet echt paarden liefhebber ![]() En (geïnspireerd door een film) een spel waarbij je wel eens waar een huurmoordenaar was, maar dit zelf niet weet (damn, en dat zeg ik nu al, zodat de clue van het verhaal verloren gaat ![]() Of simwaterpark, of simschool, of simboot, of simonderwaterwereld, of ja, met sim is zoveel te bedenken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In de winkel heb ik hem nog niet zien liggen. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Ik zal het even voor je uitleggen: Omdat hij blijkbaar niet wist dat je geen zogenaamde 'warez-requests' mag posten, vroeg ik me af waarom hij dat niet wist. Dus vraag ik hem iets sarcastisch. Duh! Citaat:
In ieder geval..als je nog meer opmerkingen tegen mij hebt, doe dat dan via email of ICQ ofzo. Die info staat in m'n profiel.
|
hee waar kan ik die game: street legal kopen??? dies wreed
![]() en trouwens die street rod heb ik egt uren in gestoken om de perfecte kar te maken>>nooit gelukt...altijd geld te weinig.... trouwens als iemand die game: streetrod nog op flop heeft staan zou ik em graag over willen kopen...hij is zoekgeraakt toen we gingen verhuizen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maarre ik heb nog wel een origineel idee... stel je bent een soort braveheart figuurtje en dan moet je ook een heel eigen kamp maken....speeches houden om mensen te recruteren...vechten voor de eer van schotland enz..... maar dan die veldslagen ook als egt mee te maken...dat je dus niet a la c&c van een afstandje zit te loeren. maar dat je dus ook egt moet meestormen....en dat je bijv links en rechts van je mensen dood gestoken zien worden of aan een wedstrijdje pijlvangen meedoen ![]() en dit alles in realtime...dus 1minuut hier is ook 1 minuut daar>>>lekker lang bezig ![]() het mooiste zou dan toch zijn een mega multiplayer optie die het mogelijk maakt om egte mensen te recruteren!!!! stel je voor dat je bijv 1000 mensen hebt...die allemaal hun eigen poppetje besturen....en tegenover je ook nog es 1000 mensen die het zelfde doen.... zoiets dus....als zo een soort spel uit komt...en het is goed speelbaar en het ziet er een beetje normaal uit...wil ik daarvoor wel 200 euro neertellen !!! ![]() maarre telt dit als origineel idee???
|
Dat je je eigen dieren kan ontwerpen en die bouwen, en daarmee enorme veldslagen kunt beginnen.
oftewel Impossible creatures van de makers van Homeworld , imho het beste spel sinds Dune II.
||
Citaat:
Dieren bouwen ![]()
|
Verwijderd
|
WAT MIJ GEWELDIG LIJKT IS DIT:
Alles van GTA 3, maar dan nog echter, waarbij mensen ook echt wat doenb, werken gebouwen, huizen alles alles alles. Je zou naar school kunnen gaan, lessen volgen, real-time, ook eruit gestuurd worden alles alles --> Auto's jatten, kopen, gaan werken, huizen inbreken, alles alles alles echt! Zou helemaal geweldig zijn als dat ook nog is in je eigen omgeving zou zijn! MEGAhit, je eigen virtuele ik! ![]() |
![]() |
|
een sniper game
hij moet voldoen aan de volgende eisen: - geen onzichtbare muren in het spel - je krijgt je opdrachten via de post - je moet zelf uitzoeken hoe/wat/waar omgaande je slachtoffer - je mag zelf weten hoe je deze persoon koud maakt mes/handen/wapen/gif - het moet zich in een grote stad afspelen, zonder belemmeringen dus het speel veld is oneindig - je moet gebruik kunnen maken van de telefoon/auto/bus/trein/metro - je moet wat kunnen kopen in winkeltjes oid - je moet met de mensen kunnen communiceren - alle gebouwen moeten toegankelijk zijn
|
![]() |
|
|