Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, hij zal dit toch zelf af moeten handelen, dat kun jij niet voor hem doen. Misschien moet hij mensen in haar omgeving op de hoogte stellen van haar 'situatie'. Of wie weet helpt een goed gesprek van een buitenstaander met haar wel, op een vriendelijke, niet een ik haat je en wil je weg hebben manier.
Of misschien professionele hulp voor haar zoeken. Praten met bekenden van haar wat die denken over deze situatie. Maar goed, ga in ieder geval geen beslissingen voor hem nemen, maar laat dit aan hem over. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Walgelijk dat bij jou het idee opkomt om 'van haar af te komen'... je laat t klinken als een stuk grof vuil...
Als die jongen iets met haar heeft is dat zijn zaak en niet jullie zaak om haar af te kraken... waarom zou je je met zijn liefdesleven gaan bemoeien? Als je dr niet mag vraag je gewoon aan die jongen als ie met jullie afspreekt haar niet mee te nemen...
||
Citaat:
HAngt er natuurlijk vanaf hoeverre jij denkt het recht te hebben om beslissingen van iemand anders te nemen.....
|
Je kunt tegen hem zeggen, dat jullie niet zo dol op haar zijn. Verder moet hij zelf weten wat hij met deze 'informatie' doet. En ik vind niet dat 'jullie van haar af moeten komen'. Hoe vreselijk ze ook is, juliie vriend heeft voor haar gekozen. Dat moet je respecteren.
Laatst gewijzigd op 21-11-2002 om 17:00. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Onze dochter van 14 blowt. Adviezen gevraagd. Close2U | 20 | 16-04-2016 10:07 | |
Liefde & Relatie |
hoe 2de date aanpakken tony1357 | 4 | 08-05-2015 13:17 | |
Liefde & Relatie |
hoe begin je een leuk gesprek met het meisje waar je op bent? ikkuweethet | 39 | 22-10-2013 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Liefde & Relatie |
sorry, even van me afschrijven.. michelle_flo | 10 | 22-11-2003 22:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |