Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 10:59
skatefamke
skatefamke is offline
Morgen heb ik een tentamen Macromolekulaire Chemie (Polymeren enzo) en er is een vraag uit het boek, waar ik het antwoord niet op weet. Ik hoop dat iemand me een duidelijke uitleg kan geven (de docent slaagde daar niet in).

Vraag: Leg uit waarom de cumulatieve verdelingen van een radicaaladditiepolymerisatie veel breder zijn dan de Flory-Schulz verdelingen van een condensatie (stap-groei) polymerisatie. Laat zien hoe de toevoeging van extra monomeer deze verbreding kan voorkomen.
Oud 25-11-2002, 14:35
Miess
Miess is offline
euh dit is totaal chinees voor me. Sorry, ik ben niet verder gekomen dan VWO-oude stijl-scheikunde. Succes ermee in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 14:57
skatefamke
skatefamke is offline
ik heb eerst oude stijl vwo gedaan en studeer nu scheikunde aan de RuG. ik zit in het 2e jaar nu. af en toe zijn hier op het exacte forum mensen die alles lijken te weten, dus daarom heb ik het toch gepost... in de zin van: je weet maar nooit...
Oud 25-11-2002, 17:33
mathfreak
mathfreak is offline
Misschien kun je beter proberen om via een van de chemielinks in het linktopic te vinden wat je zoekt. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord en kan je helaas ook niet verder helpen.
Oud 25-11-2002, 19:42
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Misschien kun je beter proberen om via een van de chemielinks in het linktopic te vinden wat je zoekt. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord en kan je helaas ook niet verder helpen.
tja dat heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik allerlei proefschriften van chemici en dat betreft dan een specifieke reactie... geen uitleg en geen antwoord op mijn vraag iig. inmiddels ben ik tijdens het leren al wel wat wijzer geworden, maar een volledig antwoord heb ik nog niet gevonden.

iig bedankt!
Oud 25-11-2002, 19:55
Miess
Miess is offline
Citaat:
skatefamke schreef:
ik heb eerst oude stijl vwo gedaan en studeer nu scheikunde aan de RuG. ik zit in het 2e jaar nu. af en toe zijn hier op het exacte forum mensen die alles lijken te weten, dus daarom heb ik het toch gepost... in de zin van: je weet maar nooit...
Die oude stijlers toch ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten