Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sja.. Soms is het met mensen gewoon zo dat je een bepaalde seksuele aantrekkingskracht voelt maar dat een relatie verder niet werkt. Dat zou het geval kunnen zijn met deze jongen. Je zal voor jezelf moeten ontdekken wat je wil van hem..
Trek je verder trouwens niets aan van wat vriendinnen vinden, het gaat om jou, niet om hen.. |
![]() |
|
![]() |
Ja ok, ik weet wel dat het niet uit maakt, wat mijn vriendinnen ervan zeggen, maar toch aan de andere kant speelt dat toch wel een rol...
maar goed, ik wacht wel ff af wat er gaat gebeuren, want idd gelijk past-boom dat lijkt me maar niet zo'n goed idee... maar goed, ik zal eens kijken of we een keer kunnen praten dan ofzo.... iig bedankt! |
![]() |
|
![]() |
als k mijn ex aankijk, voel ik ook nog steeds een soort van spanning tussen ons zitten. ik weet nog waarom ik op hem viel, zeg maar. maar ik zou nooit meer wat met hem willen.
ik denk dat het bij jou net zo is en je dus ook niets meer met hem moet nemen of je moet echt weer vlinders in je buik krijgen. |
![]() |
|
![]() |
Hmmm...ik ken het helemaal...!!
![]() Ik heb ook een tijdje met iemand gehad...in 2000 ofzo...een maand of 3...en toen ging het uit...we hadden er allebei een beetje zat van, dus we waren het met elkaar eens dat het uitging, maar ik dacht er laatst een x weer aan en toen dacht ik bij mezelf...eigenlijk stom want we hebben er eigenlijk niet eens over gepraat, waarom het uit ging!! Mjaa..ik voelde dus een paar weken geleden, nu hij zijn hand heeft gebroken op 2 plaatsen, en iets met zijn hoofd heeft...dat ik weer meer voor hem ben gaan voelen ![]() ![]() ~ ~ Maar even on-topic...ik denk dat gewoon wat vriendinnen van jou..hem moeten proberen uit te horen!! En als dat niet lukt...ja dan word het heel lastig denk ik!! Heel veel suc6 ermee he!! |
![]() |
|
![]() |
ja ok dank u, k denk dat ik me dan maar aansluit bij wat rainbow zei, want aan de ene kant hoef ik niets meer met hem, want ik heb het niet voor niets uitgemaakt, en toen ik dat deed toen was hij echt heel verrasd en bedroefd zeg maar, en stel dat we toch weer wat met elkaar zouden krijgen en ik heb dan toch weer het gevoel van nee het werkt toch niet, dan zou ik dat weer moeten doen. En dat is dus echt iets watikniet kan doen, want ik vond het heel erg dat ik het moest doen..
![]() Dus nou ja, die spanning zal er wel blijven, totdat er echt iemand anders komt zeg maar.... Maar goed asl die echte vlinders toch weer komen dan is het natuurlijk een anders verhaal, maar iig bedankt voor jullie reacties! doegdoeg |
![]() |
||
Citaat:
Zij moet er juist achterkomen wat zij voor hem voelt en niet wat hij voor haar voelt... @ hopefully; misschien dat het helpt als je eens met hem praat, dat je er achter komt wat je gevoelens nog zijn, ik weet niet precies hoe je daar achter zou kunnen komen, maar misschien dat praten helpt.. Onthoud wel dat het de vorige keer ook niet werkte en dat je je nu weer aan hem kunt gaan irriteren.. Je bent de vorige keer vanwege ''iets'' op hem gevallen, iets in hem trok je aan, dat gevoel heb je misschien nu nog steeds.. Dat ene waardoor je op hem viel, valt je nog steeds op, maar ik denk niet dat het gelijk betekent dat je voor verliefd op hem wordt ofzo, gewoon een bepaalde aantrekkingskracht..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #14 Luna | 500 | 08-11-2004 20:16 | |
Seksualiteit |
Sex met je ex? suikerprinses | 93 | 27-10-2004 22:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel echt totaal niks meer voor haar/hem Sithan | 33 | 25-06-2003 13:35 | |
Liefde & Relatie |
Waarom doet mn ex zo moeilijk.... is namelijk nergens voor nodig! serone | 2 | 10-06-2003 07:27 | |
Liefde & Relatie |
Onbereikbare liefdes Shadina | 68 | 24-02-2003 12:50 | |
Liefde & Relatie |
zucht..... mn ex Verwijderd | 53 | 17-08-2002 14:52 |