Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kunt me altijd mailen: depizzeria@hotmail.com ben erg benieuwd naar de prijzen etc. btw: waar ergens woon jij/je vriend? want als je nou in friesland woont ofso ist wel erg vele moeite, aangezien ik vlakbij eindhoven woon ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kun je een beetje prijzen schatting geven? en heb je eventueel fotos oid, das altijd leuk (niet noodzakelijk) kdenk dak nl best wel geinteresseerd ben nu ![]() (ik zit al zo lang te w88 op ene electrische, kheb er echt zin in)
||
![]() |
Citaat:
![]() Wij hebben helaas geen scanner, maar hij heeft een zwarte en een witte. Eigenlijk nog eentje, maar die doet hij alleen voor veel geld weg, denk dus niet dat dat een optie is! |
![]() |
|
![]() |
Je kunt de zwarte hebben voor 100 à 150 euro, goed?
De versterker schijnt een hele goeie te zijn en kost 200 euro, kijk maar of je die ook wilt hebben. Je kunt me mailen op valo_angel@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
|
sorry dat ik pas zo laat weer reageer
ik kom de laatste tijd eigenlijk niet veel meer op forum, allene bij vlagen ofso, snappie maar euhm.. ik ben zeker geinteresseerd voor die prijzen.. maar toch.. hoe willen we dat regelen als ik em zou willen kopen? misshcien dak mn vader over zou kunnen halen om te rijden.. ik zal het er es over hebben hier thuis nogmaals sorry voor mn 'ondankbare' later reactie
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() gister niet meer aan gedacht te vragen aan mn vader.. dalijk doen onder t eten ![]() zodra ik meer weet post ik wel weer ff thnx ![]()
||
Citaat:
sorry voor alle moeite e.d. maar tplan zal nie doorgaan mijn vader had niet bepaald izn om te rijden ofso, bovendien kwam ie aan met een adresje hier in eindhoven van ene of andere gast met een hoop tweedehands electronica enzo en ook gitaren dus ik kan er gewoon in eindhovne 1 krijgen, en das toch wat minder omslachtig bedankt voor het aanbod iig!! groets, eln
|
|
|