Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het absoluut verkeerd als je om je ouders naar de kerk gaat. Heb dan het lef om te zeggen dat je niet wilt. Ik ga zelf wel elke zondag twee keer naar de kerk en heb ook cathechisatie en vereniging. Naar vereniging ga ik niet zo vaak want dat is bij ons behoorlijk saai. Maar ik denk dat kerkdiensten zijn bedoeld om je geloof te sterken. Om meer over God en de bijbel te leren. Zonder dat kun je denk ik moeilijk geloven. Want wat stelt je geloof voor, als je jezelf er niet toe kan zetten om naar de kerk te gaan? Wat heb je er dan voor over. Niets toch?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ga elke zondag naar de kerk, niet omdat de kerk me ook maar een beetje interesseert maar gewoon omdat men vriendje misdienaar is. Men ouders vonden het trouwens heel raar toen ik ineens elke zondag naar de kerk wou.
Vandaag ben ik niet naar de kerk geweest en daar is maar 1 reden voor, men vriendje ligt met 40° koorts in bed
|
![]() |
Even een vraagje aan de mensen die elke zondag naar de kerk gaan.
Zijn er dan bij jullie ook jongeren in de kerk? Ik ging vroeger ook elke zondag naar de kerk en ik vond het altijd vervelend dat er geen andere jongeren waren.
||
![]() |
Citaat:
( chr, gereformeerde kerk)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Toegegeven, dr is er maar één van mijn leeftijd, maar das toevallig, van andere leeftijden zijn er weer heel veel. Ik denk dat toch minstens een vijfde van de kerkgangers onder de 22 is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi hittegolf, hoi waterpistolen, hoi voetenbadjes, hoi BIER #1811 Abby. | 500 | 08-07-2015 10:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Twee geloven op 1 kussen.. en de toekomst Sjaan | 86 | 25-06-2007 14:37 | |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
: ‘Hoe ver mag je gaan om je vrienden te interesseren voor God? debotjuh | 79 | 31-08-2003 09:53 | |
De Kantine |
De kerk......dat vind ik net een soort sekte !! :S G.T.C. | 43 | 27-05-2003 22:22 | |
Mogen gereformeerden geen televisie kijken? Insane Juggalo | 36 | 31-03-2003 17:54 |