![]() |
||
![]() |
Citaat:
owja doet t trouwens pijn? anders kan je t net zo goed met een epileerdingetje doen, dus dan maar niet... |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb die dingen echt eens op tv gezien hoor ik weet niet of het bij telsell was of iets anders maar ik weet het zeker dat het erop is geweest misschien kan je ze wel kopen bij elektronica zaken of beverwijkse bazaar suc6 ermee Rat
|
![]() |
Tja, als je dat voor je benen wilt gebruiken lijkt me dat een hele klus... Je moet toch elk haartje apart een paar sec. vasthouden? T lijkt mij meer geschikt als je je wenkbrauwen stevig moet epileren ofzo. Hebben hier trouwens mensen ervaring met een epileerapparaat van Braunn? Ik heb nl ook een hekel aan scheren (!!) en dat lijkt mij best wel een uitkomst, maar t is wel duur en pijnlijk, heb ik gehoord...
dus... ervaring hiermee? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en btw t lijkt me vooral heel handig voor bij je geslachtsdeel, want ik heb nogal veel op me buitenste schaamlippen, en dat staat echt lelijk, maar kga dat niet wegscheren, dus dan lijkt me zon ding daarvoor beter |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Suikerwax Verwijderd | 17 | 12-11-2015 08:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waxu of iets dergelijks *Finding*Niki* | 8 | 09-02-2004 13:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
OverbeharinG? jolyn | 23 | 24-01-2004 13:52 | |
Lifestyle |
De zomer komt er aan.. rodina | 98 | 17-04-2003 19:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
mensen die bikinilijn/benen epileren? Verwijderd | 49 | 18-03-2003 17:32 |