Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kan het zijn dat ik je woensdag in Gent heb gezien? Rond half 5 ![]() Bij het oversteken van de korenmarkt naar de veldstraat. Je(als jij het was tenminste ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kijk er wel naar uit volgende week! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als dat zo bvlijft kan je misschien het beste de verschillende stijlen en tijden bij elkaar houden. Bijvoorbeeld de bar in Grease stijl doen inclusief highschooldance-punch, en de dansvloer Saturdaynightfever-disco (met discoballen uiteraard.) Misschien kan je ook een lounchruimte in flowerpowerstijl inrichten (met relaxte banken en relaxte muziek.) (Over concrete ideeen ga ik nog even brainstormen)
|
Verwijderd
|
nou wat we tot nu toe hebben voor onze kantine van 45 meter lang:
een graffiti van van 13 meter van jaren 60/70 en karikaturen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() heb er zelf ooit een fluoriserend roze gekocht zelfs
||
Verwijderd
|
Citaat:
oooh chill, ik ging ze bestelen bij een bedrijf die allemaal etalage stuff verkoopt hmm ik zal kijken thnx ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Je hoeft het echt niet duur te maken hoor,in die tijd was het ook een kwestie van inprovisieren met wat je had.
Grote witte lakens,beschilderen met verf in 70's prints. Grote kussens overal waar je kan zitten. Lange tafel met daarop het drinken,een grote kom met '' punch' erin etc.,en dan zo'n lullig bloemenkleed(plastic) over die tafel heen. Dicobal. Grote dansvloer met eventueel een blok waar mensen ook op kunnen dansen. Qua kleding. Suikerspin haar,je haar gewoon heel bol gefohnt en opgestoken, Bloemenprints. Bruintinten Glitters Van die blouse-jurkjes,met mouwtjes en kraagje en knoopjes..en soms nog een centuur er aan vast. |
![]() |
|
|