Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 13:11
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Ik snap er nix van , waarom gaan mensen aan de drugs, bijna iedereen weet dat het (levens)gevaarlijk (kan) zijn ! En natuurlijk begrijp ik dat mensen met problemen door drugs denken ze te vergeten, maar maakt het het niet erger? en dan nog al die lui die met zun 15e `16e gaan blowen om erbij te horen , Kijk het mag wel lekker zijn ,maar het maakt echt heel veel kapot.. en ik spreek uit ervaring , so PLEASE BELIEVE ME , EVERY WORD I SAY IS TRUE'...

Denk er eens over na , ipv mij nou meteen een stom wijf te vinden , want dit is een mening en ik heb net zoveel respect voor mensen die wel drugs of alcohol gebruiken , misschien kun je uit mijn mening ook wel enig gevoel voor die mensen halen , maar denk alsjeblieft na wat je doet... ALSJEBLIEFT

Kusje van Vistikje... (natascha)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2002, 13:27
Isa
Isa is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Ik snap er nix van , waarom gaan mensen aan de drugs,

1.nieuwsgierigheid (mijn reden)
2.depressie-problemen vergeten
3.om erbij te horen en stoer te zijn.

bijna iedereen weet dat het (levens)gevaarlijk (kan) zijn !

en helaas is het grootste deel van de wereldbevolking overspoeld met onjuiste propaganda. alcoholdoden=18000
tabak=15000
marihuana=0

En natuurlijk begrijp ik dat mensen met problemen door drugs denken ze te vergeten, maar maakt het het niet erger?

niet iedereen gebruikt om te vergeten, kan ook gewoon een genotsmiddel zijn.

en dan nog al die lui die met zun 15e `16e gaan blowen om erbij te horen ,

dat is de slechtste reden die je kunt bedenken om aan drugs te beginnen. dat soort mensen zal denk ik eerder problemen krijgen met drugs, omdat ze er veel te onverantwoord mee omgaan.

Kijk het mag wel lekker zijn ,maar het maakt echt heel veel kapot.. en ik spreek uit ervaring , so PLEASE BELIEVE ME , EVERY WORD I SAY IS TRUE'...

correctieoms maakt het veel kapot.

Denk er eens over na , ipv mij nou meteen een stom wijf te vinden ,

aangezien je uit ervaring spreekt begrijp ik je wel.

want dit is een mening en ik heb net zoveel respect voor mensen die wel drugs of alcohol gebruiken , misschien kun je uit mijn mening ook wel enig gevoel voor die mensen halen , maar denk alsjeblieft na wat je doet... ALSJEBLIEFT
Kusje van Vistikje... (natascha)
ik verwaht niet dat blowen mij veel problemen zal brengen, heeft het iig nog niet gedaan.
xxx
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 16:40
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
neej ok , als je ermee om kunt gaan moet het te doen sijn.. maar khad het over drugs algemeen en niet over merihuana.. en wiet enz
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 18:19
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik denk niet zozeer om problemen te vergeten enzo, maar ook zeker om je anders te voelen, het normale leven... even 'ertussenuit'.
jongeren doen dit denk ik dan juist omdat ze zich misschien opgesloten voelen in hun leefomgeving.
Ze moeten naar school, ze moeten op tijd thuiskomen, ze moeten dit en dat...

Reageren

Regels voor berichten