Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2002, 18:56
guesst
guesst is offline
Hai beste mensen,

Ik ben benieuwd naar wanneer jullie 'verliefd zijn' of dat je verder wilt gaan met iemand...Hoe voel je dit aan jezelf, hoe weet je dat je verliefd bent op een bepaald persoon? Kan dit gelijk zijn of duurt het meestal een poosje?

Ik heb het zelf al een paar x meegemaakt dat ik een jongen ontmoette, een paar x met hem uitging en dat het zeker gezellig was..Maar voor mijn gevoel had hij dan meer gevoelens voor mij als andersom waardoor ik de relatie 'beëindigde'..(voor zover dat mogelijk was! )

Maargoed, achteraf had ik er toch wel wat spijt van omdat ik het toen toch wel een leuke jongen vond..

Nu vraag ik me af, moet je in zo'n situatie dan behandelen...nix verder mee doen omdat je denkt dat je hem niet leuk genoeg vindt of rustig afwachten en kijken hoe het verder loopt!?!

Ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen, want ik kom er zelf niet echt zo uit!

Thnx alvast,

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2002, 19:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuuuh, ja... moeilijk te zeggen soms twijfel ik ook wel eens, en dan neem k ook niets. vaak voel ik het gewoon dat ik écht verliefd ben... tja, k kan dan gewoon niet zonder hem, móet gewoon bij hem zijn en denk aan niemand anders. dan voel het gewoon goed en wil ik echt heel graag met iemand.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:08
guesst
guesst is offline
Thnx voor je reactie...

Ik zit momenteel in zo'n situatie (vandaar ook deze post ofcourse )..Heb een jongen leren kennen die ik op zich leuk vind..een keer iets mee gaan drinken (was heel gaaf en dacht toen ook dat ik verliefd was!), en daarna x uit eten..waarna ik iets minder enthousiast thuis kwam op de 1 of andere manier...Ik heb wel met hem gezoend, maar nu heb ik een 'vaag' gevoel bij alles wat met hem te maken heeft.

Ik kan het niet verklaren waarom ik dit voel ofzo, maar ik vind het wel frappant dat ik dit ook al eens eerder gehad heb...toen had ik er achteraf spijt van dat ik die jongen niet beter had leren kennen..(waardoor ik nu bang ben dat datzelfde kan gaan gebeuren, klinkt misschien btje egoïstisch maargoed..., dat ff terzijde dan).

Tis misschien een btje een raar verhaal maar ik hoop dat jullie met een adviesje ofzo voor mij kunnen komen!

Thnx, greetz guesst
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:12
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Je bent niet de enige in zo'n situatie..
Maar ik denk dat je hem wel iig nog beter moet leren kennen, aangezien het de 1e keer dan wel heel goed klikte. Na 2 keer iets afspreken ken je hem natuurlijk nog amper. Maar als je zo'n vaag gevoel hebt is er wel iets. Als je hem nix vondt had je dat denk ik al wel de 1e keer gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:26
guesst
guesst is offline
Ok, let's shake hands, ik heb een lotgenoot!
Tsja, ik was sowieso van plan nog een x met hem af te spreken, want echt kennen doe je iemand nog niet..

Het is niet zo dat ik hem nix vind, anders zou ik ook niet met hem zoenen natuurlijk, maar ik kan ook niet zeggen dat ik hem helemaal het einde vind...Btje vervelend dus..

Maar aangezien ik in het verleden al meer zo'n 'foutje' heb gemaakt wil ik proberen het te vermijden voor een evt. 2e x..

Maja, misschien moet ik me niet te druk maken over van alles en gewoon zien hoe het verder loopt..maartoch..dat afwachten zit niet zo in mijn karakter geloof ik...

Hopelijk komen dr nog meer reacties!

Greetz
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:48
guesst
guesst is offline
Any more?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten