Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*ook iedere grens heeft grenzen* [Dit bericht is aangepast door maanmeisje (14-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ow wat treurig..uit angst daarvoor begin ik dus nooit met pillen..
|
![]() |
eigenlijk is xtc kankah zooi heb ut een jaartjuh gebruikt toen ik er aan begon dacht ik nooit aan de gevolgen....
in begin was ut echt vet..ik had ut beginnersgevoel nog van 1 kletser maar later ben je niet meer zo erg uit je bol van 1 kletser..dan ga je er meer slikken maar eens aat ut fout
|
![]() |
t meeste wat ik ooit heb gehad is 2 maar toen was ook wel heel erg ver weg, kon de dag erna mn mond nauwelijks open krijgen...
weet nu dat ik eerst een halfje moet nemen en vlak voordat ie inslaat nog een halfje anders is het zo in 1 keer uitgewerkt en ben je opeens kankerpara ![]() maar ik wordt veeeeel te leip van dat spul, misschien is speed een alternatief (alleen slikken, niet snuiven) maar voel je je daar lang verrot van? ook dat je geestelijk alles weer even op een rijtje moet krijgen? |
![]() |
|
geen 1
![]()
|
![]() |
hmmzzz...heb ff eerste stukkie gelezen...
Als jij de 1e keer slikt zou ik een halve pil nemen om te beginnen.... Ik doe het nu zo....slik 1 pil om te beginnen sta ik na een tijdje uit mn *ster* te gaan, als ik op een feest ben en ik voel m wegzakken neem ik weer een halve...en weer een halve alstie weer wegzakt... ligt dus per persoon aan hoeveel je slikt... verschilt ook per piil...ene is heftiger dan de andere... naja hoop dat je er wat aan heb.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|