Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Pillen en wiet op een feest daarna op de chill GHB en beetje Coke plus de wiet. Hoeveel nou pillen tussen 4 en 10 op een feest. Gewoon paar blowtjes erbij en op de chill weer de wiet en 2 buisjes GHB of zo. Coke niet altijd maar ook niet zo veel.Ben de hasj vergeten ja in de blow natuurlijk.
[Dit bericht is aangepast door matrex (25-04-2001).]
|
![]() |
zo matrex, Gsus hoe bedoel je ik pomp me lichaam even vol met drugs.....How sad can you be....???
Lees de berichten van je voorgangers:'drugs met mate'heb jij zeker nog nooit van gehoort? Ik hoop dat jij nog eens flink op je bek gaat met die drugs...
||
![]() |
Citaat:
![]() Lief zusje, zelf kan je er ook wat van!!! ![]() Ik gebruik niènte, doodgewoon omdat ik er geen behoefte aan heb.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
alcohol als we uitgaan, soms is als we me veel zijn en ons vervele, ma dan doen we meestel wel wat pijpjes(waterpijp, had je waarschijnlijk wel door...)met wiet, hasje en silvia divinorum(dat moet je echt eens doen, silvia. Da is de max !!! en legaal) Dan ja, bolle (xtc, speed) paddo's af en toe. En ik heb 1x paddo's met lsd gepakt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kun je hier ff een tripervaring opschrijven die je hebt gehad onder invloed van salvia? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Alcohol, en soms nicotine... geeft wel goed in combinatie met alcohol. Deze gebruik ik bijna alleen maar als ik uit ga (1 a 2 x per maand ongeveer)
Verder ongeveer wekelijks wiet en/of hash in joint en/of (water)pijp ![]() Ik zou ook wel eens dat salvia divinorum of hoe het ook heet willen proberen. Lijkt me wel super cool....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs heb jij allemaal gebruikt? Prospect | 126 | 11-11-2015 00:56 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs zou jij nog willen proberen? JCG | 48 | 08-03-2005 18:34 | |
Drugs & Alcohol |
verslaafd zussie | 61 | 25-01-2005 10:38 | |
Muziek |
Het extreem heerschende luystertopic ter ere van mij. Ragnar | 500 | 10-10-2004 02:58 |