Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic, (moet dan maar), Hoe oud zijn die vrienden dan? of ben jij echt wel dertien, want toen ik dertien was ging ik niet met zulke mensen om. verder kan je er maar beter niet mee bemoeien anders escaleert het alleen maar, althans, dat is mijn mening ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Dat heeft ze gedaan, dus ik ga er wel van uit dat dit serieus is. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik eens met D. zelf gaan praten over zijn drugs-gebruik. Als hij zo agri wordt, is dat gevaarlijk voor zn omgeving en voor zichzelf. Hoelang gebruikt hij al drugs? En welke drugs gebruikt hij? Plus dat je zelf aangeeft dat dit slecht voor jullie is, dus waarom doe je er dan niks aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ga maar weer lekker met je grote teen spelen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat vondt ik zwaar kl*te maar nu denk ik dat het maar beter is want ze sloeg mij en mn vrienden ook altijd en daar werden we zo boos om en ja nu heb ik dan zoiets ze kijkt mij niet meer aan ik ben niet meer blauw en mn vrienden ook niej en als zij zich wil verwaarlozen moet ze dat maar lekker doen!
||
Citaat:
![]() @ ts: Geef eens wat meer informatie. Wat voor drugs gebruikt ie, wil ie uberhaupt wel geholpen worden? Als ie dat al niet wil dan denk ik niet dat het veel zin heeft om je er tegenaan te gaan bemoeien. Hij zal het alleen maar als lastig ervaren en jou mischien met zn dronken hoofd een keer een slag verkopen omdat ie je bemoeizuchtig vind. Probeer dat eerst uit te zoeken en als ie niet geholpen wil worden... ja dan word het moeilijk en kan jij weinig voor m doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ach gut meiske toch, ge hebt gelijk, wat afschuwelijk dat ge dit hebt moeten meemaken, drugs zijn inderdaad verderfelijk. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je veralgemeent. Je hebt geen idee. Je bent nog maar 16, de wereld zal nog wel wat voor je te openbaren hebben. Ja, drugs kunnen verkeerd aflopen, autorijden ook, er zijn evengoed gestoorde gekken die nooit een auto in hadden mogen stappen, zo zijn er evengoed gekken die nooit aan de drugs hadden mogen gaan. Het is MENSELIJK om de fout in te gaan, of dat met drugs of iets anders is. Hier zijn genoeg mensen die bewijzen dat je niet persé mensen pijn doet of kapot gaat aan drugs. En daarbij, het is háár leven, háár keuze. Dat jij het daar niet mee eens bent is jouw vrije wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Logica.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar mensen... alweer, loos gebral hebben we niets aan. Doe even EO-verantwoord en probeer de dames te helpen...
||
Citaat:
Een forum is om te discussieren, niet om verhalen te posten, tenzij je op DoP zit. En zelfs daar krijg je commentaar op je verhalen. ![]() However, ontopic: Fluttopic, ze heeft de openingspost niet verandert en aangezien daar nog steeds over morgen wordt gesproken lijkt mij dat er wat niet klopt. Als mensen willen gaan slaan kun je wat mij betreft naar de politie gaan of terugslaan. Slotje? zo zie je maar weer, zelfs in onzintopics heb je zinnige discussies op D&A
||
Citaat:
![]() En nogmaals je zal er eerst achter moeten komen of iemand wel geholpen wil worden anders heeft het bar weinig zin om er uberhaupt aan te beginnen.
||
Citaat:
Je kan je verhaal hier heel goed kwijt alleen het heeft verdomd weinig zin om hier te gaan roepen dat drugs slecht zijn en dat niemand het moet gebruiken. Dit is een DRUGS & alcohol forum en daar komen dus over het algemeen mensen die drugs gebruiken. Wij weten allemaal dat drugs slecht zijn en daar hebben we schijt aan. Dan kan je het mee eens zijn of niet maar het gebeurd toch wel. Je kan beter accepteren dat het gebeurd en als je dat niet kan dan vraag ik me af wat je hier komt doen? Je leeftijd heeft hier weldegelijk wat mee te maken. Je bent niet de eerste hier die ons komt vertellen dat we vreselijk slecht bezig zijn en dat we in de goot eindigen met een spuit in onze armen. En het valt wel op dat degene die dat doen allemaal 16 of jonger zijn/waren. Dit is trouwens mn derde afzeikpost in een topic zou dat een record zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heel je visie veranderd erdoor man ![]() |
![]() |