Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 21:03
zussie
zussie is offline
het is heel moeilijk om vrienden te hebben die drugs en drank verslaafd zijn!
mijn beste vriendin M. en ik zijn er nu de dupe van
we hebben een goeie vriend D. en een goeie vriendin E.
D. is verslaafd aan drugs en begint nu ook aan de alcohol!
E. heeft nu ruzie met D. en wij worden van de ene naar de andere gesleurd maar D. is onder de invloed van de drugs ed. niet in staat om serieus er over te praten en hij zegt( doet waarschijnlijk ook) dat hij E. morgen gaat slaan!!
wij zijn heel erg bang want hij kan hard slaan en zij ook en we willen niet met zwaar gewonde vrienden op school lopen!!
wie heeft een idee wat wij kunne doen??
als je iets weet zet ut er please neer want we zitten er mee en dat gaat slecht worden voor ons

alvast bedankt M. en S.
Oud 12-01-2005, 21:07
zussie
zussie is offline
ja maar kijk wij willen geen kant kiezen!! het zijn alle bij onze allerbeste vrienden/ vriendinnen
bedankt voor het reageren
Oud 12-01-2005, 21:20
Verwijderd
dan kies je geen partij maar zeg je wel dat je niet wilt dat ze gaan vechten waar jullie bij zijn, eigenlijk sowieso niet, omdat jullie het niet leuk vinden dat jullie vrienden in elkaar worden gemept. En dan laat je ze het uitpraten, ook onder invloed kan een mens praten, al moet je misschien wat meer geduld hebben en hopen dat er wat zinnigs uitkomt maar dat ligt aan het stadium van verweg zijn. Ik denk dat je echt niet persé partij hoeft te kiezen om te zorgen dat ze niet gaan vechten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 00:34
Type
Type is offline
Schoon en open. Het is serieus, dus houdt het serieus.
kritisch zijn mag, vragen stellen ook, maar houd het netjes en beschaafd...
Oud 16-01-2005, 01:46
Verwijderd
Hmm.
Niet echt een hele moeilijke situatie. Ik heb dit soort dingen wel vaker gezien.
Confronteer ze er allebei mee of laat je in ieder geval niet meeslepen. Dat klinkt niet alleen makkelijk, maar dat kan het ook zijn. Het is zo moeilijk als dat je het jezelf wilt maken.
Ik persoonlijk zou met allebei langzamerhand het contact verbreken denk ik, als ik d8 dat ik ze niet zou kunnen helpen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 11:11
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Type schreef op 16-01-2005 @ 01:34 :
Schoon en open. Het is serieus, dus houdt het serieus.
kritisch zijn mag, vragen stellen ook, maar houd het netjes en beschaafd...
dit noem jij serieus

ontopic, (moet dan maar),
Hoe oud zijn die vrienden dan? of ben jij echt wel dertien, want toen ik dertien was ging ik niet met zulke mensen om.
verder kan je er maar beter niet mee bemoeien anders escaleert het alleen maar, althans, dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 12:39
Type
Type is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 16-01-2005 @ 12:11 :
dit noem jij serieus
Ik heb dit topic dichtgegooid laatst omdat het totaal ontspoorde. Toen heb ik gezegd dat, als het serieus en waar was, zussie mij kon PM-en, en dat ik het dan op zou schonen en open zou gooien.
Dat heeft ze gedaan, dus ik ga er wel van uit dat dit serieus is.

Citaat:
Hoe oud zijn die vrienden dan? of ben jij echt wel dertien, want toen ik dertien was ging ik niet met zulke mensen om.
Deze vraag kan ik wel beantwoorden: die vrienden zitten in de vierde. Dus die zijn 16 jaar oud.
Oud 16-01-2005, 13:13
Footprint
Footprint is offline
ik raak verward door de hoeveelheid a b's e's k's
Oud 16-01-2005, 14:54
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ik denk eineglijk dat zussie zich teveel zorgen maakt en dat het allemaal wel los loopt. Die jongens zijn 16, veel jongens van 16 doen veel aan alcohol en of andere drugs. Het is gewoon puberaal gedrag
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 14:58
Verwijderd
Met letters snap ik niets.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
zussie schreef op 12-01-2005 @ 22:03 :
mijn beste vriendin M. en ik zijn er nu de dupe van
we hebben een goeie vriend D. en een goeie vriendin E.
D. is verslaafd aan drugs en begint nu ook aan de alcohol!
E. heeft nu ruzie met D. en wij worden van de ene naar de andere gesleurd maar D. is onder de invloed van de drugs ed. niet in staat om serieus er over te praten en hij zegt( doet waarschijnlijk ook) dat hij E. morgen gaat slaan!!
wij zijn heel erg bang want hij kan hard slaan en zij ook en we willen niet met zwaar gewonde vrienden op school lopen!!
als je iets weet zet ut er please neer want we zitten er mee en dat gaat slecht worden voor ons

alvast bedankt M. en S.
Lieverdje.. luister eens. Als jij vrienden hebt, die dingen doen die jij niet fijn vind, moet je dat tegen ze zeggen.. Het heeft geen zin om je mond te houden, over dingen die je dwars zitten, want dan los je ze nooit op. Als jij je ergens niet fijn bij voelt, moet je zorgen dat t anders wordt, ongeacht welk probleem dat is.

Verder zou ik eens met D. zelf gaan praten over zijn drugs-gebruik. Als hij zo agri wordt, is dat gevaarlijk voor zn omgeving en voor zichzelf. Hoelang gebruikt hij al drugs? En welke drugs gebruikt hij?

Plus dat je zelf aangeeft dat dit slecht voor jullie is, dus waarom doe je er dan niks aan.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 16-01-2005 @ 16:05 :
Lieverdje.. luister eens.
hier vertrekt me bek spontaan van
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:23
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-01-2005 @ 15:58 :
Met letters snap ik niets.
ik ook niet, vast teveel d&a gebruikt
Oud 16-01-2005, 15:42
kimmiej666
kimmiej666 is offline
Ik heb nu ook een vriendin die is begonnen met blowen omdat ze vind dat ze problemen had, natuurlijk heeft ze die niet als ze zich normaal kan gedragen, ht is heel moeilijk om je vriendin elke dag te zien blowen, ze is alsmaar stoned enzo.
nu is ze verder gegaan in de drugs, ze is begonnen met snuiven van speed en cocaine, dat krijgt ze van een andere vriendin die ookal jaren aan de drugs is. ik vind het heel erg om aan te zien, ze is echt een van me besten vriendinnen maar ze ziet er niet meer uit, ze verneukt haar school en het enige waar ze voor leeft is drugs en sex! ik zou niet weten hoe ik hierop moet reageren. ik heb het nog nooit eerder mee gemaakt maar als je zoon goede vriendin achteruit ziet gaan door drugs schokt het je wel, en ik sta momenteel met een bek vol tanden!
ik vind het echt 3x niets, mensen die nu blowen of snuiven of wat dan ook... nok ermee je doet anderen er gewoon pijn mee!! *ja dat is een hint Deb*
Oud 16-01-2005, 17:45
herz
herz is offline
Citaat:
kimmiej666 schreef op 16-01-2005 @ 16:42 :
Ik heb nu ook een vriendin die is begonnen met blowen omdat ze vind dat ze problemen had, natuurlijk heeft ze die niet als ze zich normaal kan gedragen, ht is heel moeilijk om je vriendin elke dag te zien blowen, ze is alsmaar stoned enzo.
nu is ze verder gegaan in de drugs, ze is begonnen met snuiven van speed en cocaine, dat krijgt ze van een andere vriendin die ookal jaren aan de drugs is. ik vind het heel erg om aan te zien, ze is echt een van me besten vriendinnen maar ze ziet er niet meer uit, ze verneukt haar school en het enige waar ze voor leeft is drugs en sex! ik zou niet weten hoe ik hierop moet reageren. ik heb het nog nooit eerder mee gemaakt maar als je zoon goede vriendin achteruit ziet gaan door drugs schokt het je wel, en ik sta momenteel met een bek vol tanden!
ik vind het echt 3x niets, mensen die nu blowen of snuiven of wat dan ook... nok ermee je doet anderen er gewoon pijn mee!! *ja dat is een hint Deb*
en?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:01
Verwijderd
Citaat:

Dus nu val je naast je vriendin mij en haast heel D&A hier ook al aan. Beetje dom niet waar.

Dus ga maar weer lekker met je grote teen spelen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:49
zussie
zussie is offline
Citaat:
tjah dat probleem heb ik ook gehad ik heb tegen haar gezegd dat ze er erg op achter uitging en ze gaf toe ik vroeg haar waar ze dacht dat het aan kon liggen en se wist het niet ik vertelde tegen haar dat ik dacht dat het de drugs waren en ze schrok sinds dien is ze me niet meer gaan aan kijken!!
dat vondt ik zwaar kl*te maar nu denk ik dat het maar beter is want ze sloeg mij en mn vrienden ook altijd en daar werden we zo boos om en ja nu heb ik dan zoiets ze kijkt mij niet meer aan ik ben niet meer blauw en mn vrienden ook niej en als zij zich wil verwaarlozen moet ze dat maar lekker doen!
Oud 16-01-2005, 21:34
Risce
Risce is offline
Weet je wat ik nu ontzettend tof vindt?
Ontzettend verslaafd zijn, en mensen in elkaar rammen. Vooral mensen die zeiken over verslaafd zijn en mensen slaan.

Oud 16-01-2005, 22:32
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
*verhaal*
Ga jij eens wat nuttigs doen ofzo. Omdat er een vriendin van je is gaan blowen en verder is gegaan en de verkeerde kant op is gegaan wil niet meteen zeggen dat iedereen zo gaat . Als je nou eerst eens dat vooroordeel een hele harde schop uit je hele gedachtenpatroon geeft dan zijn we al een heel stuk verder.

@ ts: Geef eens wat meer informatie. Wat voor drugs gebruikt ie, wil ie uberhaupt wel geholpen worden? Als ie dat al niet wil dan denk ik niet dat het veel zin heeft om je er tegenaan te gaan bemoeien. Hij zal het alleen maar als lastig ervaren en jou mischien met zn dronken hoofd een keer een slag verkopen omdat ie je bemoeizuchtig vind. Probeer dat eerst uit te zoeken en als ie niet geholpen wil worden... ja dan word het moeilijk en kan jij weinig voor m doen.
Oud 17-01-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 16-01-2005 @ 23:32 :
Ga jij eens wat nuttigs doen ofzo. Omdat er een vriendin van je is gaan blowen en verder is gegaan en de verkeerde kant op is gegaan wil niet meteen zeggen dat iedereen zo gaat . Als je nou eerst eens dat vooroordeel een hele harde schop uit je hele gedachtenpatroon geeft dan zijn we al een heel stuk verder.
Ik wil niet zeggen dat het met iedereen zo gaat, maar de meesten beginnen met een jointje en eindigen met een spuit in hun armen. Het gaat zeker niet iedereen zo. Dat is waar. Maar steeds meer mensen leren ons dat het steeds vaker wel zo gaat. Dat maakt t geen vooroordeel, maar een resultaat.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 15:51
Counterfeit
Counterfeit is offline
wat is dat nou weer voor para shit
hoezo eindigd bijna iedereen met een spuit in zn arm?
k ken niemand die dat doet
iedereen moet gewoon doen wat ie zelf wil je moet mensen niet willen veranderen
Oud 17-01-2005, 16:13
kimmiej666
kimmiej666 is offline
hmm *reactie* volgends mij is deze hele forum voor jullie overbodig.. als jullie toch nergens mee zitten waarom reageren jullie dan.. ? jullie hebben zelfs geen zinnege opmerkingen ofzo!!
Oud 17-01-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
kimmiej666 schreef op 17-01-2005 @ 17:13 :
hmm *reactie* volgends mij is deze hele forum voor jullie overbodig.. als jullie toch nergens mee zitten waarom reageren jullie dan.. ? jullie hebben zelfs geen zinnege opmerkingen ofzo!!
KiekeBoe : )
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 16:27
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
zussie schreef op 12-01-2005 @ 22:03 :
mijn beste vriendin Marieke. en ik zijn er nu de dupe van
we hebben een goeie vriend Dirk. en een goeie vriendin Erica.
Dirk. is verslaafd aan drugs en begint nu ook aan de alcohol!
Erica. heeft nu ruzie met Dirk. en wij worden van de ene naar de andere gesleurd maar Dirk. is onder de invloed van de drugs ed. niet in staat om serieus er over te praten en hij zegt( doet waarschijnlijk ook) dat hij Erica. morgen gaat slaan!!

alvast bedankt Marieke. en Sabine.
ik zou met de plaatselijke politie bellen en je verhaal doen.

Citaat:
Lilith schreef op 17-01-2005 @ 16:00 :
Ik wil niet zeggen dat het met iedereen zo gaat, maar de meesten beginnen met een jointje en eindigen met een spuit in hun armen. Het gaat zeker niet iedereen zo. Dat is waar. Maar steeds meer mensen leren ons dat het steeds vaker wel zo gaat. Dat maakt t geen vooroordeel, maar een resultaat.
Nee, de meeste die met een spuit in de arm eindigen zijn met een jointje begonnen. Anders hebben we over een tijdje een half miljoen heroine gebruikers.

Citaat:
Wat moeten we dan zeggen?
Ach gut meiske toch, ge hebt gelijk, wat afschuwelijk dat ge dit hebt moeten meemaken, drugs zijn inderdaad verderfelijk.

Oud 17-01-2005, 16:39
Verwijderd
lieve leuke meisjes... misschien kunnen jullie hier dan ook lezen dat er zo veel drugsgebruiker zijn die het enorm naar hun zin hebben met drugs, geen andere mensen lastig vallen. misschien moet je der niet zo mee zitten dat mensen drugs gebruiken, want heb je er ooit over nagedacht dat het ook iets moois kan zijn? misschien dat niet voor jou maar wel voor anderen.. misschien moet je maar gewoon accepteren dat ze die shit doen.. zolang iemand zelf geen reden voelt om te stoppen gaat ie et toch ook echt niet doen..

en dat zovelen van ons gaan eindigen met de spuit... -->
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt geen zinnige spelling.

Je veralgemeent.

Je hebt geen idee.

Je bent nog maar 16, de wereld zal nog wel wat voor je te openbaren hebben. Ja, drugs kunnen verkeerd aflopen, autorijden ook, er zijn evengoed gestoorde gekken die nooit een auto in hadden mogen stappen, zo zijn er evengoed gekken die nooit aan de drugs hadden mogen gaan. Het is MENSELIJK om de fout in te gaan, of dat met drugs of iets anders is. Hier zijn genoeg mensen die bewijzen dat je niet persé mensen pijn doet of kapot gaat aan drugs.

En daarbij, het is háár leven, háár keuze. Dat jij het daar niet mee eens bent is jouw vrije wil.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
ze verneukt haar school en het enige waar ze voor leeft is drugs en sex!
Mag ik haar nummer

Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Meisje.. de mensen van D&A vinden t nou eenmaal nodig om een subforum te hebben waar ze de hele dag gewoon stoned Onzin kunnen posten, ipv dat ze dat er iedere keer bij moeten zetten.

Logica..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:46
kimmiej666
kimmiej666 is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-01-2005 @ 17:53 :
Jij hebt geen zinnige spelling.

Je veralgemeent.

Je hebt geen idee.

Je bent nog maar 16, de wereld zal nog wel wat voor je te openbaren hebben. Ja, drugs kunnen verkeerd aflopen, autorijden ook, er zijn evengoed gestoorde gekken die nooit een auto in hadden mogen stappen, zo zijn er evengoed gekken die nooit aan de drugs hadden mogen gaan. Het is MENSELIJK om de fout in te gaan, of dat met drugs of iets anders is. Hier zijn genoeg mensen die bewijzen dat je niet persé mensen pijn doet of kapot gaat aan drugs.

En daarbij, het is háár leven, háár keuze. Dat jij het daar niet mee eens bent is jouw vrije wil.
wat heeft mijn leeftijd er in vredesnaam mee te maken? ik kan misschien wel 16 zijn maar goed.. iemand van 20 ofzo kan zich net zo goed zorgen maken over zijn of haar beste vriend of vriendin of niet soms.. en hier probeer ik alleen maar mijn verhaal kwijt te kunnen als ik dan van die stomme reacties krijg van *je bent nog maar 16* of *mag ik haar nummer* what the hel!!!
Oud 17-01-2005, 17:47
kimmiej666
kimmiej666 is offline
Citaat:
Lilith schreef op 17-01-2005 @ 18:38 :
Meisje.. de mensen van D&A vinden t nou eenmaal nodig om een subforum te hebben waar ze de hele dag gewoon stoned Onzin kunnen posten, ipv dat ze dat er iedere keer bij moeten zetten.

Logica..
ja dat blijkt dan maar weer
Oud 17-01-2005, 17:47
kimmiej666
kimmiej666 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-01-2005 @ 18:04 :
Mag ik haar nummer

val dood...

Oud 17-01-2005, 17:55
De Veroorzaker
Citaat:
kimmiej666 schreef op 17-01-2005 @ 18:46 :
wat heeft mijn leeftijd er in vredesnaam mee te maken? ik kan misschien wel 16 zijn maar goed.. iemand van 20 ofzo kan zich net zo goed zorgen maken over zijn of haar beste vriend of vriendin of niet soms.. en hier probeer ik alleen maar mijn verhaal kwijt te kunnen als ik dan van die stomme reacties krijg van *je bent nog maar 16* of *mag ik haar nummer* what the hel!!!
Koop een dagboek
Oud 17-01-2005, 17:56
kimmiej666
kimmiej666 is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 17-01-2005 @ 18:55 :
Koop een dagboek
stom zinnige opmerking...
Oud 17-01-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
kimmiej666 schreef op 17-01-2005 @ 18:56 :
stom zinnige opmerking...
die van jou voegt wat toe
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:14
zeehond23
zeehond23 is offline
Jullie kunnen beiden me dikke harige kont kussen
Oud 17-01-2005, 18:37
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
kimmiej666 schreef op 17-01-2005 @ 18:47 :
ik was serieus
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:47
Type
Type is offline
Citaat:

Logica..
dat valt echt reuze mee. Ik heb hier al vaak genoeg zinnige discussies gezien over drugsgebruik.
Maar mensen... alweer, loos gebral hebben we niets aan. Doe even EO-verantwoord en probeer de dames te helpen...
Oud 17-01-2005, 19:07
De Veroorzaker
Citaat:
Type schreef op 17-01-2005 @ 19:47 :
dat valt echt reuze mee. Ik heb hier al vaak genoeg zinnige discussies gezien over drugsgebruik.
Maar mensen... alweer, loos gebral hebben we niets aan. Doe even EO-verantwoord en probeer de dames te helpen...
Kom op zeg, als 3x iemand wat zegt beginnen ze te huilen en dan beweert ze ook nog dat ze alleen maar haar verhaal hier kwijt wilt en geen stomme reacties: Koop een dagboek dus.
Een forum is om te discussieren, niet om verhalen te posten, tenzij je op DoP zit. En zelfs daar krijg je commentaar op je verhalen.

Verder zijn doodsverwensingen verboden en die kwam volgens mij van een niet D&A-er af.

However, ontopic:
Fluttopic, ze heeft de openingspost niet verandert en aangezien daar nog steeds over morgen wordt gesproken lijkt mij dat er wat niet klopt. Als mensen willen gaan slaan kun je wat mij betreft naar de politie gaan of terugslaan.
Slotje?

zo zie je maar weer, zelfs in onzintopics heb je zinnige discussies op D&A
Oud 17-01-2005, 19:31
Verwijderd
Ik vond dit forum nog 1 van de 'minst-boze' maar nu komen hier zelfs mensen om het overhoop te gooien.

Waar moet het heen met het forum.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:33
Verwijderd
ontopic:

praat erover.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:49
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

Logica..
Dit vind ik echt nog wel een van de meest onzinnige reacties die ertussen staat. Net alsof we hier geen serieuze discussies kunnen voeren over drugs.... Dat zou JIJ toch moeten weten . En net alsof jij nooit onzinnige opmerkingen maakt.

En nogmaals je zal er eerst achter moeten komen of iemand wel geholpen wil worden anders heeft het bar weinig zin om er uberhaupt aan te beginnen.
Oud 17-01-2005, 20:20
Verwijderd
However, ontopic:
Fluttopic, ze heeft de openingspost niet verandert en aangezien daar nog steeds over morgen wordt gesproken lijkt mij dat er wat niet klopt. Als mensen willen gaan slaan kun je wat mij betreft naar de politie gaan of terugslaan.
Slotje?

zo zie je maar weer, zelfs in onzintopics heb je zinnige discussies op D&A

Vink ook wel, slotje..

Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:33
Risce
Risce is offline
Nee, ik vind dat iedereen van D&A een goede kans moet krijgen om deze 2 meisjes flink af te zeiken. Hierbij mijn poging:

Citaat:
Iedereen die onder de 18 is denkt dat zijn of haar leeftijd er niks toe doet. Dat hij of zij een stuk wijzer is dan de rest van zijn of haar leeftijdsgenootjes. Het feit dat jij als een paranoide breezahslet een forum op zoekt om te kijken of mensen jouw politiek correcte standpunt steunen, vind ik niet getuigen van een vorm van enige intelligentie (afgezien van je usernaam spelling: Risjiehhhh324). Je hebt je verhaal kwijt. En dit is wat wij ervan vinden. Maar ja, wat weten D&A mensen ervan, die zijn toch allemaal hetzelfde, en eindigen allemaal op dezelfde manier. Gelukkig ken jij in je persoonlijke leven vast veel mensen, vooral mensen die drugs gebruiken, daarom heb je er zo een genuanceerd beeld van.
Ik denk trouwens dat deze 'tirade' van weinig nut zal zijn. Enkel een foto van jou posten en jouw uiterlijk beschimpen met opmerkingen (in de trand van: Gunshot to the face) zouden enige uitwerking hebben op jouw nog onvolgroeide en magere brein. Tot de volgende post?
Oud 17-01-2005, 20:35
Verwijderd
Risce we hebben de laatste tijd al zoveel mensen afgezeken op D&A
zoals Girlytina enzo
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:06
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Hier wil ik toch nog ff op reageren voordat ie gesloten word.

Je kan je verhaal hier heel goed kwijt alleen het heeft verdomd weinig zin om hier te gaan roepen dat drugs slecht zijn en dat niemand het moet gebruiken. Dit is een DRUGS & alcohol forum en daar komen dus over het algemeen mensen die drugs gebruiken. Wij weten allemaal dat drugs slecht zijn en daar hebben we schijt aan. Dan kan je het mee eens zijn of niet maar het gebeurd toch wel. Je kan beter accepteren dat het gebeurd en als je dat niet kan dan vraag ik me af wat je hier komt doen?

Je leeftijd heeft hier weldegelijk wat mee te maken. Je bent niet de eerste hier die ons komt vertellen dat we vreselijk slecht bezig zijn en dat we in de goot eindigen met een spuit in onze armen. En het valt wel op dat degene die dat doen allemaal 16 of jonger zijn/waren.

Dit is trouwens mn derde afzeikpost in een topic zou dat een record zijn ?
Oud 17-01-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 17-01-2005 @ 22:06 :

Je kan je verhaal hier heel goed kwijt alleen het heeft verdomd weinig zin om hier te gaan roepen dat drugs slecht zijn en dat niemand het moet gebruiken. Dit is een DRUGS & alcohol forum en daar komen dus over het algemeen mensen die drugs gebruiken. Wij weten allemaal dat drugs slecht zijn en daar hebben we schijt aan. Dan kan je het mee eens zijn of niet maar het gebeurd toch wel. Je kan beter accepteren dat het gebeurd en als je dat niet kan dan vraag ik me af wat je hier komt doen?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 17-01-2005 @ 19:14 :
Jullie kunnen beiden me dikke harige kont kussen
en dan trip je em hard en ik kan het weten
heel je visie veranderd erdoor man
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:

Logica..
Ik zou hier heel grofgebekt over kunnen doen. Het is dat ik weet dat je een aardig meisje bent en dat je hopelijk een grapje maakt...

Citaat:
Deze reactie bewijst anders aardig dat je hele leeftijd er wel degelijk mee te maken heeft. Anders zou je niet reageren van wat heeft mijn leeftijd er mee te maken. Al de rest van mijn relaas gaat gewoon straal aan je voorbij, je ziet 16 et voila, een rode lap op een stier en mijn standpunt is bewezen. Merci beaucoup.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 18-01-2005 @ 14:56 :
Ik zou hier heel grofgebekt over kunnen doen. Het is dat ik weet dat je een aardig meisje bent en dat je hopelijk een grapje maakt...
Ik verveelde me en toen ging ik maar domme dingen posten..

En nu ben ik ziek en lig ik in mn bed te posten
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:00
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 17-01-2005 @ 22:06 :

onzin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten