Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik bedoel dat sommigen mensen die vraag "ben ik zwak" met ja zouden kunnen beantwoorden en of ze het antwoord "ja" wel zou willen horen op die vraag.
||
![]() |
Citaat:
Tel ook de zegeningen: je vriendin had nog geen verantwoordelijkheid, nog geen kinderen enz. Leg je zwakheid dus af, recht je rug en ga verder. Succes! |
![]() |
|
mijn vriendin/lief is in januarie verongelukt met de fiets..
bij mij is het ook zo, dat telkens er een datum is dat er iets speciaal gebeurd is, dat ik me dan slechter voel dan anders.. denk dat het vrij normaal is normaal maar daarom niet minder droevig
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dat is helemaal niet zwak, en je bent ook niet de enige.
Een bekende van mij is 4 maanden geleden aan leukemie overleden en zelfs terwijl ik hem niet heel goed kon denk ik er nog heel vaak aan. Misschien is er wel iemand in je omgeving die er ook nog weleens aan denkt en kan je het er samen over hebben, misschien herinneringen ophalen ofzo.
|
Ik ben op mijn 12e ook een voor mij op dat moment heel speciaal persoon verloren aan leukemie. En het heeft ook tot vandaag geduurd voor ik mezelf kon brengen tot het lezen van dit topic omdat het teveel omhoog bracht.
Inmiddels is haar plaats ingenomen. Maar daar is 5 jaar overheen gegaan. Ik hoop dat jou verwerking sneller gaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gevolgen van zelfmoord Evito | 95 | 15-11-2017 10:43 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-topic #136 Verwijderd | 500 | 15-10-2008 19:35 | |
De Kantine |
Bob is vrijdag jarig en dat is niet saai #360 Bob der Bär | 500 | 29-09-2008 20:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Arafat ligt op Intensive Care Gatara | 500 | 06-11-2004 21:59 | |
Psychologie |
moeder depressief... Angel Of Faith | 12 | 21-06-2003 11:01 | |
Psychologie |
men vriendin is dood Ine | 12 | 11-10-2002 15:32 |