Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 17:08
emmol
emmol is offline
Ik heb vroeger altijd gedacht dat dat niet zo was, toen ik 2 jaar gelden een vriend kreeg veranderde mijn visie daarover.. nu na 2 jaar heb ik tog het idee dat het niet goed is om het maar met 1 persoon te doen..(dan heb ik het vooral over zoenen en gewoon aanraken..) waarom is een open relatie vreemd? wat denken jullie erover als je vriend/vriendin met een andere zou zoenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2002, 17:13
Verwijderd
nou 'k ben heel erg blij hoor dat mijn vriend nooit ech met een ander heeft gezoend..

want ik ben egoistisch en jaloers...

hij is alleen voor mij en blijft van mij
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 17:22
Ilsje
Ilsje is offline
Ik heb alleen de behoefte om met me vriendje te zoenen etc, en nie met iemand anders. Geen idee of dat over 5 jaar nog zo is, maar dat zie ik dan wel weer.

"nu na 2 jaar heb ik tog het idee dat het niet goed is om het maar met 1 persoon te doen..(dan heb ik het vooral over zoenen en gewoon aanraken..)"
Niet goed in de zin van??? En aanraken dat doe ik echt wel bij anderen. Maar nie om daarna te gaan zoenen ofzow. Alleen echt zoenen dat doe ik dan weer niet met anderen.

"waarom is een open relatie vreemd?"
Ik vind het niet vreemd als anderen zoiets hebben. Als ze het allebei maar prima vinden. Zelf heb ik liever dat ik en me vriendje verder niet iets met een ander doen.

"wat denken jullie erover als je vriend/vriendin met een andere zou zoenen?"
Ligt aan onwijs veel dingen:
-is hij begonnen
-is zij begonnen
-heeft ie 1 keer gezoend en daarna met schuldgevoel gestopt
-is ie hele avond door gegaan
-verteld ie het meteen
-bla bla bla
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 17:33
Verwijderd
ik denk t wel,als je van iemand houdt wil je bij die persoon zijn, dus ik denk als t om echte liefde gaat dat je dan wel trouw bent
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 18:38
Gothic
Gothic is offline
nee de mens is van nature niet monogaam... het is tegen de natuur in om bij 1 partner te blijven...

ik heb geen zin het uit te schrijven, ik geloof dat ******** of nare man er ooit een kort betoog over heeft geschreven...
Oud 03-12-2002, 19:15
Verwijderd
Precies, zoals gothic zegt, de mens is van nature niet monogaam.. Het gaat om voortplanten, in de natuur, zoveel mogelijk voortplanten, dat is meer als je het met meerdere personen doet..

Ik heb zelf geen idee of ik een open relatie zou kunnen hebben, ik zou het willen kunnen, maar ben van karakter nogal jaloers, dus denk niet dat ik het kan.. Mja, time will tell
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 19:27
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja,
dat ligt echt helemaal aan de persoon zelf... De 1 kan er niet aan denken meerdere partners te hebben en voor de ander is het een ramp voor altijd bij dezelfde te blijven
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 20:27
Disturbed
Disturbed is offline
Nee, de mens is niet monogaam. En dat we binnen een relatie trouw blijven, is maatschappelijk bepaald.
Reageren

Regels voor berichten