Advertentie | |
|
![]() |
|
nelly vind ik minder kut dan jarule
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
nelly....
die mannetje kan het niet, hij is gewoon een popster. ik bedoel maar, als je de hele tijd een stuk tekst gaat herhalen kan je tenminste toch 'its gettin hot in here, so take off your gear' zeggen ipv clothes, dat rijmt tenminste. Als je daar niet op kan komen ben je wel dom bezig. en die pleister zit btw op zijn kop omdat hij zich een keer bezeert had voor een optreden en toen deed hij een pleister op. Toen het een grote suc6 bleek, heeft hij die pleister daar gelaten.
|
hij heeft zelf gezegd dat dat is gebeurd bij een basketbalwedstrijd...
volgende dag had ie een fotosessie, en daarom moest er een pleister op, en zijn "fans" vond het wel geweldig, dus daarom heeft ie het maar gehouden...
|
Eerste album was wel relaxed. Hij bracht wel een nieuwe stijl. Tweede album als een kip zonder kop gekocht en djiezus wat valt die tegen! Ik kan geen een nummer noemen dat me echt bevalt...
"Iemand Nellyville kopen? Slechts 1x gebruikt!"... Mzzl
||
Citaat:
Number One is een lame nummer Dilemma vind ik niks, hou ik niet van, die stijl. Staat Come Over er ook op ? Dat is nog best wel een redelijk nummer...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
HipHop is oke en Nelly dus NIET! Nelly,.. ik weet niet waar dat onder valt, maar ik noem t geen HipHop.
Oh ja, die tekst van dat laatste nummer, met die Kelly. Dat kun je toch niet mooi vinden, kan dat echt niet begrijpen.
||
![]() |
Citaat:
je laat NB toch niemand zingen dat ie van je houdt ofzo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nelly Concert Graph | 7 | 22-11-2003 16:58 | |
Muziek |