Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 19:04
Real one
Real one is offline
Trambestuurders hebben maandagmiddag de Rotterdamse tramlijn 2 een uur stilgelegd nadat een collega eerder die dag door een scholier mishandeld was. Dit heeft woordvoerder van openbaarvervoerbedrijf RET Henk Buis bevestigd.

Volgens Buis stapte een groep jongeren de tram in en begon zich meteen provocerend te gedragen. De trambestuurder sprak de jongeren hierop aan waarop een van de jongeren de bestuurder in het gezicht spuwde en de man te lijf ging. De bestuurder kreeg enkele klappen maar kon de scholier in bedwang houden. Volgens woordvoerder Brigitte van der Pol van de politie Rotterdam is de jongen aangehouden en verhoord. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.
Oud 13-01-2003, 19:08
Isa
Isa is offline
proces-verbaal.....

ik zou hem graag gestraft zien worden

note: dit soort dingen mag dus niet meer, t voegt niets toe

Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
proces-verbaal.....

Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:19
Atje85
Atje85 is offline
Trambestuurders onderbreken werk na mishandeling
Gepubliceerd op maandag 13 januari 2003 18:58

ROTTERDAM (ANP) - Bestuurders op de Rotterdamse tramlijn 2 hebben maandagmiddag het werk bijna twee uur neergelegd nadat een collega door een jonge passagier was mishandeld. Vervoerbedrijf RET zegt begrip te hebben voor de actie van de trambestuurders.
RET betreurt wel dat reizigers op het traject Charlois-Lombardijen er hinder van ondervonden. De bestuurder van lijn 2 vroeg een groep jongeren de tram bij de Kromme Zandweg te verlaten omdat ze zich misdroegen. Volgens de RET spuugde een jongen de man daarop in het gezicht en ging hij hem vervolgens te lijf, daarbij aangemoedigd door vijf andere jongeren.

De dader is aangehouden, aldus de woordvoerder van de RET. Hij is vastgehouden tot de politie er was. De politie kan de aanhouding niet bevestigen. Lijn 2 is volgens een zegsman van de RET ,,een lijn waar geregeld incidentjes voorkomen. Er sneuvelt weleens een ruit, maar zoiets als dit is bij mijn weten niet eerder gebeurd.''

Copyright 2003 ANP
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:20
Isa
Isa is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
sorry ben gewoon gefrustreerd omdat de taxi me 2 uur te laat kwam ophalen.
wat voor straf stel jij dan voor? met die straffen hier leren ze het iig niet af.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
sorry ben gewoon gefrustreerd omdat de taxi me 2 uur te laat kwam ophalen.
wat voor straf stel jij dan voor? met die straffen hier leren ze het iig niet af.

Mja, ik hoor er eigenlijk nog bij te zeggen dat ik t ook niet eens ben met een proces-verbaaltje.

Ik weet niet precies wat voro straffen er op zulke dingen mogelijk zijn, t moet natuurlijk wel een straf zijn die haalbaar is.
Ik dacht aan een aantal weken cel en behoorlijk wat uurtjes taakstraf.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:

Mja, ik hoor er eigenlijk nog bij te zeggen dat ik t ook niet eens ben met een proces-verbaaltje.

Ik weet niet precies wat voro straffen er op zulke dingen mogelijk zijn, t moet natuurlijk wel een straf zijn die haalbaar is.
Ik dacht aan een aantal weken cel en behoorlijk wat uurtjes taakstraf.
]

wedden dat die gast na een dag alweer wordt vrijgelaten?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:51
Martian
Martian is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
]

wedden dat die gast na een dag alweer wordt vrijgelaten?
wedden dat hij na 6 uur alweer rondliep?
als het niet minder is

(en ja, dat vind ik ook belachelijk)
Oud 14-01-2003, 15:27
Verwijderd
omg , sorry wat voor ZIELIGE opgefokte pubertjes doen dat?? echt van 'kijk hoe stoer ik ben' , jezus hey dat doe je toch niet, net zoals die conducteurs inmekaar slaan, ook zoiets triests
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:31
Verwijderd
ik had erbij moete zijn met een paar vrienden, kon je lachen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten