Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 16:37
psilo
psilo is offline
heeft iemand ervaring met die combinatie?
Oud 12-02-2002, 17:30
Locke
Locke is offline
Yup dat was echt een wazige ervaring je voelt van alles door elkaar tis echt wel lache ..
Oud 12-02-2002, 17:56
A-man
A-man is offline
Die combinatie gaat prima.
Ik heb ongeveer 5 rondjes om mijn huisblok gerend en d8 dat ik een viper gts was.
Je moet jezelf wel onder controle hebben, want ik was dus zwaar energiek en had het gevoel dat ik alles aankon, dat was dus gewoon de xtc, maar door de paddo's werd alles zo vreemd... Een voorbeeld ervan is dat ik langs een sloot liep en d8 dat de wereld uitelkaar gerukt werd (die sloot dus), op de 1 of andere manier kreeg ik het idee dat de andere kant de betere kant was dus probeerde ik over die sloot te springen, dat ging dus best wel mis...
Ook kreeg ik het idee toen ik in een lift zat dat hij door een andere dimensie ging, maar door de xtc was ik zo actief dat ik keihard op de grond begon te stampen om de lift weer in mijn eigen dimensie probeerde te duwen, ik weet niet hoelang de lift daarna heeft stilgestaan (misschien een paar uur) maar het leek iig eeuwig, de tijd was gewoon irrelevant geworden... dat waren dus de paddo's.
Ik ben daarna de hele nacht wakker gebleven en dat was dus niet te aanraden want omdat ik niet geslapen had voelde ik me de volgende dag echt vet verneukt, ik kreeg de hele tijd blackouts enzo...
Maar het was een stuk leuker dan alleen xtc of alleen paddo's, maar als je beide nog nooit los hebt gedaan is het niet aanteraden want je moet toch wel een beetje weten hoe je met die dingen omgaat, en nog altijd gaat het erom of je goeie xtc koopt en wat voor paddo's, mexicaanse - hawaaiaanse - kaalkopjes of wat dan ook...
Ik had 2 pickachu's (goeie xtc) en 30 gram hawaaiaanse.
Oud 12-02-2002, 17:57
psilo
psilo is offline
Citaat:
Locke schreef:
Yup dat was echt een wazige ervaring je voelt van alles door elkaar tis echt wel lache ..

wat voor paddestoelen had je gegeten en hoeveel? en had je een pilletje genomen of MDMA poeder?
ik wil het namelijk komende zaterdag gaan doen maar heb eigenlijk geen ervaring met deze combinatie.. alleen een tripverslagje gelezen op erowid, en die gast vond het ook wel phat
Oud 12-02-2002, 18:01
psilo
psilo is offline
Citaat:
A-man schreef:
Die combinatie gaat prima.
Ik heb ongeveer 5 rondjes om mijn huisblok gerend en d8 dat ik een viper gts was.
Je moet jezelf wel onder controle hebben, want ik was dus zwaar energiek en had het gevoel dat ik alles aankon, dat was dus gewoon de xtc, maar door de paddo's werd alles zo vreemd... Een voorbeeld ervan is dat ik langs een sloot liep en d8 dat de wereld uitelkaar gerukt werd (die sloot dus), op de 1 of andere manier kreeg ik het idee dat de andere kant de betere kant was dus probeerde ik over die sloot te springen, dat ging dus best wel mis...
Ook kreeg ik het idee toen ik in een lift zat dat hij door een andere dimensie ging, maar door de xtc was ik zo actief dat ik keihard op de grond begon te stampen om de lift weer in mijn eigen dimensie probeerde te duwen, ik weet niet hoelang de lift daarna heeft stilgestaan (misschien een paar uur) maar het leek iig eeuwig, de tijd was gewoon irrelevant geworden... dat waren dus de paddo's.
Ik ben daarna de hele nacht wakker gebleven en dat was dus niet te aanraden want omdat ik niet geslapen had voelde ik me de volgende dag echt vet verneukt, ik kreeg de hele tijd blackouts enzo...
Maar het was een stuk leuker dan alleen xtc of alleen paddo's, maar als je beide nog nooit los hebt gedaan is het niet aanteraden want je moet toch wel een beetje weten hoe je met die dingen omgaat, en nog altijd gaat het erom of je goeie xtc koopt en wat voor paddo's, mexicaanse - hawaaiaanse - kaalkopjes of wat dan ook...
Ik had 2 pickachu's (goeie xtc) en 30 gram hawaaiaanse.
haha kewl
jah ik heb genoeg ervaring met die dingen, alleen de combinatie nog niet..
goeie pillen is geen probleem, alleen er zit er wel een beetje speed door (normaal), ik weet niet of dit erg is?
Oud 12-02-2002, 18:05
A-man
A-man is offline
ohja even toevoegen:
het is allemaal wel goed gegaan behalve dat ik de volgende dag hele ranzige kleren had en dat ik naar de riolering stonk, ook dat ik allemaal spullen kwijt was die blijkbaar uit me zak zijn gevallen, maarja daar had ik me misschien wel op moeten voorbereiden.
ik had ook nog wel wat blauwe plekken maarja dat krijg je ook als je veel drinkt.
Een vriend van mij die ook 2 xtc en ook 1 portie hawaaiaanse had gedaan die was van een dak van 1 etage afgesprongen en heeft toen zijn duim gekneusd (ja hoe krijg je het voorelkaar ook), nee hij d8 niet dat hij kon vliegen, hij d8 dat de cia hem achterna zat en klom toen een dak op maar toen zag hij dat hij er nergens afkon en sprong er maar heel sepastisch af, ik heb toen een kwartier gelachen ofzo .
Oud 12-02-2002, 18:08
A-man
A-man is offline
Citaat:
psilo schreef:
haha kewl
jah ik heb genoeg ervaring met die dingen, alleen de combinatie nog niet..
goeie pillen is geen probleem, alleen er zit er wel een beetje speed door (normaal), ik weet niet of dit erg is?
dan moet je alleen op je kaak letten, die moet je gewoon helemaal laten gaan, want door de speed ga je ze de hele tijd forceren waardoor je de volgende dag heel erg veel pijn aan je kaak hebt.
Je moet je kaken dus niet steeds op elkaar zetten enzo, gewoon los van elkaar en als je praat ook hele losse bewegingen maken, voorde rest is er geen probleem mee.
Oud 12-02-2002, 18:47
psilo
psilo is offline
Citaat:
A-man schreef:
dan moet je alleen op je kaak letten, die moet je gewoon helemaal laten gaan, want door de speed ga je ze de hele tijd forceren waardoor je de volgende dag heel erg veel pijn aan je kaak hebt.
Je moet je kaken dus niet steeds op elkaar zetten enzo, gewoon los van elkaar en als je praat ook hele losse bewegingen maken, voorde rest is er geen probleem mee.
hehe, dat komt allemaal wel goed
ik vertel hier binnenkort wel ff hoe het is gegaan.
bedankt voor de info trouwens!
Reageren

Regels voor berichten