Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jah ik heb genoeg ervaring met die dingen, alleen de combinatie nog niet.. goeie pillen is geen probleem, alleen er zit er wel een beetje speed door (normaal), ik weet niet of dit erg is?
|
![]() |
ohja even toevoegen:
het is allemaal wel goed gegaan behalve dat ik de volgende dag hele ranzige kleren had en dat ik naar de riolering stonk, ook dat ik allemaal spullen kwijt was die blijkbaar uit me zak zijn gevallen, maarja daar had ik me misschien wel op moeten voorbereiden. ik had ook nog wel wat blauwe plekken maarja dat krijg je ook als je veel drinkt. Een vriend van mij die ook 2 xtc en ook 1 portie hawaaiaanse had gedaan die was van een dak van 1 etage afgesprongen en heeft toen zijn duim gekneusd (ja hoe krijg je het voorelkaar ook), nee hij d8 niet dat hij kon vliegen, hij d8 dat de cia hem achterna zat en klom toen een dak op maar toen zag hij dat hij er nergens afkon en sprong er maar heel sepastisch af, ik heb toen een kwartier gelachen ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je moet je kaken dus niet steeds op elkaar zetten enzo, gewoon los van elkaar en als je praat ook hele losse bewegingen maken, voorde rest is er geen probleem mee.
||
Citaat:
![]() ik vertel hier binnenkort wel ff hoe het is gegaan. bedankt voor de info trouwens!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 20:08 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |