Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2002, 13:57
Aragorn
Aragorn is offline
Zo zeg, heb ik echt kilometers gefiets, om maar in een beetje relaxte omgeving te komen (de duinen), zodat ik daar ongestoord eens lekker één met de natuur kan worden, gooi ik de salvia in mijn pijpje, steek het aan, en lurk eraan als Chasey Lain... gebeurt er gewoon helemaal niets.

En het vreemde is dat ik het toch echt zeker wel 10 seconden in mijn logetjes had...

Dus ik vroeg me af: kan het zo zijn dat je er niets van hebt (heb ik wel eens gehoord nl), of moet ik het gewoon nog een ker proberen, want anders baal ik er echt wel van, kan ik niet eens lekker trippen. (hoewel, dan zijn er de paddostoelen nog natuurlijk).

Please help...

Aragorn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2002, 17:54
Locke
Locke is offline
Je moet het wel langer inhouden .. en ong 0,1 gram erin doen dacht ik ..
Oud 04-06-2002, 23:09
apekop123
apekop123 is offline
Bij de shop bij ons heb je 4 soorten ik heb de folder (scan 'm wel meteen )

Oud 05-06-2002, 16:06
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Bij welke smartshop in amsterdam kan je dit halen?

Ik had het trouwens ook een keer met paddo's, had ik 15 g verse tamponensis gegeten merkte ik er helemaal niks van en was niet mn eerste keer...
Khad het wel bij een smartshop gehaald waar ik nog nooit wat had gehaald, dus misschien ben ik gewoon genaaid, maar t proefde wel "normaal".
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 20:38
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
veel mensen merken idd niks van salvia, maar je moet gewoon aanhouden en het vaker doen en de dosis verhogen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 13:49
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ik ging plat de eerste en enige keer dat ik het heb gedaan. ik zat niet meer op de bank, ik was een deel van de bank.
Oud 09-06-2002, 19:04
Aragorn
Aragorn is offline
nou ja, goed dan, ik zal het nog eens proberen.

voor die gast hierboven die Smarthops in Amsterdam zoekt: in de Warmoesstraat zit er eentje en in de Kerkstraat, als wilt weten wat je er ongeveer kna krijgen en waar ze nog meer zitten: www.consciousdreams.com

Haie, Aragorn
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:08
Klubbin
Klubbin is offline
Je kan het ook niet te vaak achterelkaar doen BTW, ik weet niet precies hoe het zit, maar het heeft iets te maken met je lichaamseigen stoffen. Die zijn dan op ofzo en dan kan je inderdaad niet meer trippen. Moet je gewoon ff mee wachten. dan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 09:50
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Aragorn schreef:
nou ja, goed dan, ik zal het nog eens proberen.

voor die gast hierboven die Smarthops in Amsterdam zoekt: in de Warmoesstraat zit er eentje en in de Kerkstraat, als wilt weten wat je er ongeveer kna krijgen en waar ze nog meer zitten: www.consciousdreams.com

Haie, Aragorn
Dankuwel
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 23:00
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ik ging plat de eerste en enige keer dat ik het heb gedaan. ik zat niet meer op de bank, ik was een deel van de bank.
Herkenbaar hehehehe

Ik denk trouwens niet dat het zo is dat salvia op iemand GEEN effect heeft. Volgens mij als je maar genoeg neemt ga je sowieso trippen.

btw een goede manier om te doseren is om te meten.

Ik had met een geo gemeten dat er 2 cm salvia in m'n buisje zat. Als je dan gewoon ff uitzoekt hoeveel je nodig hebt (staat in de folder). Ik had de 5X extract en dat was dus genoeg om 12 keer rustig of 6 keer hard te trippen. Je gooit gewoon net zoveel salvia op een papiertje ofzow, totdat er nog ongeveer 1,6 cm in het buisje zit.
Oud 16-06-2002, 12:41
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Ik heb t een paar dagen geleden ook voor t eerst geprobeerd, dus ik nam een 6de van het 5x extract, heb ik in 2 keer opgerookt uit een pijpje. Ik voelde het al wel vrij snel, maar het viel behoorlijk tegen. Het enige wat ik had was dat het voelde alsof ik naar beneden viel ofzo een hele tijd en ik voelde me wel iets anders, maar niks vergeleken bij paddo's. En dat terwijl die vent in de winkel tegen me zei dat het nog sterker was dan 3 dosis hawaiiaanse (in andere woorden dan maja). Dus ik dacht dta ik niet genoeg had genomen dus ik gooi nog een pijpje vol. Toen kreeg ik een lachkick van een paar minuten en voelde ik er ook niet veel meer van...

Kan dit omdat het de eerste keer is? Of hebben sommige mensen wat meer nodig als andere net als bij paddo's? Of zou het aan de omgeving kunnen liggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten