Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou ja, goed dan, ik zal het nog eens proberen.
voor die gast hierboven die Smarthops in Amsterdam zoekt: in de Warmoesstraat zit er eentje en in de Kerkstraat, als wilt weten wat je er ongeveer kna krijgen en waar ze nog meer zitten: www.consciousdreams.com Haie, Aragorn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb t een paar dagen geleden ook voor t eerst geprobeerd, dus ik nam een 6de van het 5x extract, heb ik in 2 keer opgerookt uit een pijpje. Ik voelde het al wel vrij snel, maar het viel behoorlijk tegen. Het enige wat ik had was dat het voelde alsof ik naar beneden viel ofzo een hele tijd en ik voelde me wel iets anders, maar niks vergeleken bij paddo's. En dat terwijl die vent in de winkel tegen me zei dat het nog sterker was dan 3 dosis hawaiiaanse (in andere woorden dan maja). Dus ik dacht dta ik niet genoeg had genomen dus ik gooi nog een pijpje vol. Toen kreeg ik een lachkick van een paar minuten en voelde ik er ook niet veel meer van...
Kan dit omdat het de eerste keer is? Of hebben sommige mensen wat meer nodig als andere net als bij paddo's? Of zou het aan de omgeving kunnen liggen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|