Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik probeer principieel geen hardrugs (op alcohol na dan
![]() dus voor mij alleen bier en wiet!
|
![]() |
Heroine.. dat lijkt me echt takkespul.. ik associeer het met uitgemergelde mensen met levenloze ogen die alles doen om geld te jatten voor hun volgende shot..
En ik ben heel voorzichtig met hallucinogene dingen.. ik ben erg emotioneel en heb een niet geheel trauma-loos verleden, en dat kan fout lopen met dat soort middelen.. Ook al zit ik psychisch nu wel goed in mn vel. Verder geil ik op cocaine.. het laatste is slecht omdat het goed is.. ik blijf er maar gewoon uit de buurt..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb zelf enorm veel drugssoorten uitgeprobeerd (waaronder ook heroine) maar ik doe het niet meer. op een gegeven moment voelde ik me heel erg kut door een aantal redenen en ik heb echt alles geprobeerd om die pijn te verlichten, en toen kwam ik dus uit bij heroine en shit. maar het werkt alleen maar averechts omdat je steeds meer wil, en na het moment dat het spul is uitgewerkt voel je je weer kut, en moet je weer aan nieuwe zooi zien te komen. je verkloot je leven ermee. met wiet kan dat opzich ook maar ja ik moet toch iets om rustig te worden?
|
![]() |
|
Spul waar je lichamelijk aan verslaafd raakt.
Ik ben al evrslaafd aan nicotine en das ala lastig zat soms. Ik wil wel een heleboel proberen, maar geen spul waar mijn lichaam naar gaat vragen of iets dat zon chemische troep is dat het gewoon nergens op slaan dat mn lichaam in te pompen, hoe goed het effekt ook. Daarbij raak ik nogal makkelijk geestelijk verslaafd, dus zware dingen zijn extra oppassen voor mij. |
![]() |
|
Het enige wat ik nog wil proberen is salvia. De rest doe ik niet. Na het gebruiken van meerde soorten drugs kreeg ik het gevoel dat ik drugs in het algemeen veel minder serieus ging zien en de gevaren veel minder zag. "Ach, lsd kan best, veel vrienden van me gebruiken het" maar lsd doe ik niet. Ik heb nu een paar soorten drugs gebruikt. Allemaal leuke ervaringen maar ik wil en mag niet verder gaan want dan ga ik naar de klote. Daar ben ik niet sterk genoeg voor.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou nooit extreem verslavende dingen proberen hoewel iik wel ooit al eens per ongeluk crack heb gerookt, deed het excht niet express dacht dat het een joint was..
Dat is geen crack maar een plofje veel mensen maken die fout. Heb ik ook een paar keer gedaan een plofje wordt je lekker waus van.
||
![]() |
Citaat:
en toen bvond ik het wat minder........
||
Citaat:
Er is GEEN drug waar je niet verslaafd aan kunt raken. |
![]() |
|
Omdat je met spuiten het hevigste effect krijgt.
Lees dit maar: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/heroine.htm
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dikkop |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet helaas niet meer hoe de stof heet... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
GHB,
omdat het een keer in mn drinken is geflikkerd en ik er dus geen toffe ervaring mee heb gehad het was tegen mn wil en daarom zal ik dat ook nooit uit mezelf gaan proberen.. verder heroine zou ik nooit doen, lsd ook niet speed wil ik wel een keer proberen mara dat zal er wel nooit van komen...pillen en coke en hasj en weed al gedaan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs zou jij nog willen proberen? JCG | 48 | 08-03-2005 18:34 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud? Waarom? Fantôme | 53 | 10-02-2005 15:20 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |