Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
shit hetzelfde hier ik woon gvd 20/25 van de dichtstbijzijnde (fatsoenlijke) shop en niet iedereen is 18 echt klote in deze tijd van het jaar!
||
Citaat:
heeft niemand een redelijke oplossing? Trouwens thuis op m'n kamer blowen kan ook niet als ik het uit het raam doe met wierrook aan. Het risico dat er zomaar iemand naar binnen loopt is echt veel te groot ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
in een Coffeeshop kan gewoon niet. Kijk ik ben 18 dus das geen probleem. Maar niet iedereen waarmee is 18 en SecreT-JunkY lijkt veel jonger (sorry hoor
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik weet niet hoe het in jou "stad" is, maar in Groningen heb je meerdere blowcafe's. Kroegen waar je mag blowen..... Andere opties zijn speeltuin gebouwtjes, heb je tenminste een dakje boven je kop en met een beetje mazzel ook wat beschutting ![]() p.s. smoke en space ze ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gehehe. Jep, in een relaxte shop, dus niet zo'n verveelde hangout voor trieste mensen, gewoon een stijlvol iets. De Rokerij, de Dampkring of Vrankrijk...tjill ![]() Maar het liefst doe'k het toch gewoon thuis, op m'n kamer met eztah. Onze muziek, onze sfeer, ons bed. Geniaal. Maar buiten is het ook relaxed. 's winters doe'k het ook wel buiten, alleen als het echt te koud is slaat het nooit zo goed in. Aan het strand in windkracht 7 achter een duintje is ook erg relaxed. Over een paar weken, zodra het weer echt mooi weer is lekker tussen de koeien ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #65 Verwijderd | 498 | 06-08-2006 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
favo blow plek very drunk driver | 59 | 22-03-2006 23:17 | |
Drugs & Alcohol |
drugs bewaar plek very drunk driver | 68 | 05-06-2003 19:59 | |
Drugs & Alcohol |
welke stad beste in blowen very drunk driver | 23 | 02-04-2003 17:17 | |
Drugs & Alcohol |
meest raarste, vaagste, tofste, bizarre, uitdagende plek waar je ooit hebt geblowt JonnySkunk | 24 | 29-04-2002 11:01 |