Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Meestal zit het in mn zak of ligt het ergens op mn kamer. Is niet echt nodig om t te verstoppen, mn moeder komt bijna nooit op mn kamer...
Maar anders zou t ook niet zon probleem zijn, ze weet het en maakt er geen probleem van ![]()
||
Citaat:
|
ik heb meerdere verstopplaatsen, maar over het algemeen ligt het of op het tafeltje bij de bank, in een verbouwde tekendoos, of achter het toetsenbord op mijn bureau.
ik heb zo'n afsluitbare PS kast van Ikea, bewaar het meeste onder het dak, achter de schuifdeuren naast mijn bed (lekker droog, genoeg ruimte om vuilniszakken vol te bewaren ![]() een gereedschapskoffer, en een leren attache koffer en nog een paar opbergdozen gebruik ik ook (als je de wiet droogt in die leren koffer is de smaak anders dan dat je het lang laat hangen op een zolder) |
![]() |
|
Ik blow meer dan de helft samen met mn moeder, dus hoezo verstoppen? ik jat alleenhaar ahsj, koop zelden zelf..
mn moeder moet t eerder voor mij verstoppen hehehe ![]() ![]() maar bij mn vader zat t in een luchtdicht zakje in mn portemonnee, en mn tipjes gewoon in t voorvakje van mn tas... een beetje blonT issie wel.. heeft zn halve leven geblowd, en ziet t niet als zn dochter te stoned is om te typen.. en met een vette lachkick samen met een ook al zo stonde vriendin achter de pc zit... ![]()
|
m'n ouders weten het nu gewoon, maar ik weet niet wat ze zouden doen als ik het gewoon op tafel zou leggen ofzo. ik heb zo'n kist op wieltjes voor onder m'n bed en daar stop ik het dan meestal in. ik heb ook nog zo'n klein kluisje, maar dat gebruik ik eigenlijk amper.
|
kheb zo'n richel als hoofdeind van mn bed, past alles op. Een lampje, een bongetje, mn wiet shag vloei tips alle zooi die nodig is om te smoken. ohwja, en mn McAsbak. Kweenie of men weet dat ik smoke op mn kamer, maar khoor er nooit iets over dus zal wel goed zitten dan.
sorry van de taal, kom net van msn af. grtz D!M
|
heb maar 1x wiet thuis gehad en dat ging gelijk in mijn locker (zo´n geval als die ze hebben op amerikaanse scholen zeg maar).. nu heb ik nooit wiet thuis maar wel andere drugs die ze niet heoven te vinden en die liggen ook in mijn lockertje
![]()
||
Citaat:
![]() als hij af en toe bij me moeder in huis komt moet ik snel eventueel 8ergebleven hasj verbergen ![]()
|
Ik heb vorige jaar met schoolreis een heel mooi versierd houten doosje gekocht in Florence, van geld van mn oma, en daar bewaar ik de meeste drugs in.
Het doosje staat netjes gecentraliseert op een kastje in mn kamer waar wierookhouders en wat wazige dingetjes op staan. Maar als ze er ooit in kijken zullen de gevolgen bij mij ook niet zo desastreus zijn..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
haha
![]() ...... ben niet stoned hoor
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou is er bij ons in de buurt een basisschool met een soort van fortje, een klimrek met glijbanen enzo. Daar zit ik in het weekend meestal met mn vrienden. Dus na een rondje gelopen te hebben over dat plein, zag ik opeens een opstapje met een beetje losse stoeptegels. Ik ben toen een beetje aan 1 van die tegels gaan trekken, heb hem eruit gehaald, een gaatje in het midden gegraven en vervolgens het zakje met de wiet erin gegooid (en de tegel er terug op natuurlijk ![]() Dus most of the time leg ik het onder een stoeptegel en het is nog nooit door iemand gevonden ![]() Hopelijk was dit een waardevolle tip voor jullie... Tjook ze! |
![]() |
|
in een kindersurprise balletje, werkt fantastisch!
![]() niemand die vraagt wat er in zit en doen ze dat wel, heb ik er nog wel 1 bij me waar wel een of ander speeltje in zit (aan het gewicht kun je voelen welke je vast hebt) ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Drugs & Alcohol |
Dingetje Memnoch | 34 | 09-01-2004 14:16 | |
Drugs & Alcohol |
Kleuter deelt drugs uit: Hulk | 61 | 06-11-2003 19:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |