Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 20:19
very drunk driver
very drunk driver is offline
degene onder ons die nog thuis wonen en die regelmatig blowen komen thuis met 1 gram wiet of meer. waar bewaar je die wiet thuis. ik heb sinds kort een kluis gekocht (kweet ook niet waarom het was een koopje) maar dat is ideaal. geen moeilijke verstopplekken onder het bed ofzo.

waar verstoppen jullie de wiet
Oud 02-04-2003, 20:26
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
als k bij me moeder ben hoef k t niet te verstoppen dus das wel beterz... als ik bij me vader ben hou ik t gewoon in me portemonee ofzow
Oud 02-04-2003, 20:32
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Ik heb een heel handig doosje (zaten ooit snoepjes in) waar in de wiet reeds gebrokkeld en gemengd met tabak zit. Erg handig ook als je (buiten) ergens een jointje wil draaien -> lekker snel klaar
Oud 02-04-2003, 20:33
very drunk driver
jah maar zet je dat gewoon op je bureau ofzo??
Oud 02-04-2003, 20:35
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
jah of ik stop et in een (jas) zak, maar ik bedoel; niks verdachts aan een snoepjesdoosje toch?
Oud 02-04-2003, 20:42
very drunk driver
klopt maar dat ruikt toch keierg naar de wiet of niet. als ik mijn kluis opentrek komt de wiet walm mij tegemoet
Oud 02-04-2003, 20:44
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
ja, als ik me doosje open doe komt de wietlucht mij ook wel redelijk tegemoet, maar zolang 'ie dicht zit komt dr geen geur vanaf hoor (behalve als je een joint-bud erin gaat stoppen ofzo, maar dat meurt ook echt als de tering)
Oud 02-04-2003, 20:52
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Bij wijze van spreken op de keukentafel - ik heb een liberale moeder.

Normaliter gewoon op het bureau in m'n slaapkamer.
Oud 02-04-2003, 22:09
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 02-04-2003 @ 21:52:

same here... alleen zijn m'n ouders er minder blij mee dat ik het doe.
Oud 03-04-2003, 08:07
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
in een blikje waar snoepjes hebben gezeten en die staat op me kast.

m'n ouders weten dat het daar inzit, maar ik gebruik dat doosje ook als sprokkelbakje en me bigvloe en tip etc zit er ook in.
Oud 03-04-2003, 08:48
Verwijderd
Ik heb het gewoon in mijn zak...heb wel een luchtdicht houten doosje ooit is in een kerstpakketje bij een coffeeshop gehad, maar dat is meer voor de sier.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:25
Thought Alive
Thought Alive is offline
Meestal zit het in mn zak of ligt het ergens op mn kamer. Is niet echt nodig om t te verstoppen, mn moeder komt bijna nooit op mn kamer...
Maar anders zou t ook niet zon probleem zijn, ze weet het en maakt er geen probleem van
Oud 03-04-2003, 10:50
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 02-04-2003 @ 23:09:
same here... alleen zijn m'n ouders er minder blij mee dat ik het doe.
Maar dat is eigenlijk altijd het geval... ik ken zeer weinig ouders die er absoluut niet negatief tegenover staan. Er heerst bij mij thuis een ruim gedoogbeleid (alles behalve hero, sos en pep), dat wel.
Oud 03-04-2003, 11:07
very drunk driver
oh bij mij draaien ze de nek om als ik rook
Oud 03-04-2003, 11:40
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gewoon, in de beurs/in mn zak
Oud 03-04-2003, 12:20
R
R is offline
Mijn ouders weten dat ik regelmatig blow, dus het ligt meestal op mijn burea gewoon.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:23
Verwijderd
Ik hoef het niet te verstoppen, maar ik leg het altijd wel een beetje uit het zicht, onder een magazine ofzo. En anders zit het gewoon in m'n tas die ik altijd bij me heb.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:29
]{ing
]{ing is offline
ik heb meerdere verstopplaatsen, maar over het algemeen ligt het of op het tafeltje bij de bank, in een verbouwde tekendoos, of achter het toetsenbord op mijn bureau.

ik heb zo'n afsluitbare PS kast van Ikea, bewaar het meeste onder het dak, achter de schuifdeuren naast mijn bed (lekker droog, genoeg ruimte om vuilniszakken vol te bewaren )
een gereedschapskoffer, en een leren attache koffer en nog een paar opbergdozen gebruik ik ook (als je de wiet droogt in die leren koffer is de smaak anders dan dat je het lang laat hangen op een zolder)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:59
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ik bewaar al m'n zooi in 'n oude kapotte spaarpot die weer in een laatje ligt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 16:02
bong
bong is offline
ik heb ook een kluisje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 16:26
QuietNoise
QuietNoise is offline
Ik blow meer dan de helft samen met mn moeder, dus hoezo verstoppen? ik jat alleenhaar ahsj, koop zelden zelf..

mn moeder moet t eerder voor mij verstoppen hehehe

maar bij mn vader zat t in een luchtdicht zakje in mn portemonnee, en mn tipjes gewoon in t voorvakje van mn tas... een beetje blonT issie wel..

heeft zn halve leven geblowd, en ziet t niet als zn dochter te stoned is om te typen.. en met een vette lachkick samen met een ook al zo stonde vriendin achter de pc zit...
Oud 03-04-2003, 16:47
SpiT
SpiT is offline
m'n ouders weten het nu gewoon, maar ik weet niet wat ze zouden doen als ik het gewoon op tafel zou leggen ofzo. ik heb zo'n kist op wieltjes voor onder m'n bed en daar stop ik het dan meestal in. ik heb ook nog zo'n klein kluisje, maar dat gebruik ik eigenlijk amper.
Oud 03-04-2003, 17:33
Lord D!M
Lord D!M is offline
kheb zo'n richel als hoofdeind van mn bed, past alles op. Een lampje, een bongetje, mn wiet shag vloei tips alle zooi die nodig is om te smoken. ohwja, en mn McAsbak. Kweenie of men weet dat ik smoke op mn kamer, maar khoor er nooit iets over dus zal wel goed zitten dan.

sorry van de taal, kom net van msn af.
grtz
D!M
Oud 03-04-2003, 20:55
gizmo
gizmo is offline
heb maar 1x wiet thuis gehad en dat ging gelijk in mijn locker (zo´n geval als die ze hebben op amerikaanse scholen zeg maar).. nu heb ik nooit wiet thuis maar wel andere drugs die ze niet heoven te vinden en die liggen ook in mijn lockertje
Oud 03-04-2003, 21:41
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
gewoon in een kastje, aan de nadere kant van mn kamer. daar komt nooit iemand, door de rotzooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2003, 12:56
very drunk driver
damn geen originele ideeën zoals in een boek waar het midden vanuit gesneden is ofzo

jammer ik wou graag wat originele bruikbare ideeën horen
Oud 04-04-2003, 15:23
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ik bewaar altijd mijn wiet aan de zij kanten van m;n printer ,lekker veel plek 10 gram pas er zekers in
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:34
Ilsje
Ilsje is offline
wiet/paddo's ging in een bakje achterin me bureualaatje. de rest ook in bureaulaatje maar dat stinkt nooit zo erg.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:06
ook harrie
ook harrie is offline
toen mn moeder het nog niet wist deed ik het altijd achter in het gat van mn 15 watt gitaar versterkertje
Oud 04-04-2003, 18:31
Locke
Locke is offline
Gewoon op me buro in me kamer of porto me ouders vinden hett tog niet erg
Oud 04-04-2003, 20:52
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
QuietNoise schreef op 03-04-2003 @ 17:26:
Ik blow meer dan de helft samen met mn moeder, dus hoezo verstoppen? ik jat alleenhaar ahsj, koop zelden zelf..

mn moeder moet t eerder voor mij verstoppen hehehe

maar bij mn vader zat t in een luchtdicht zakje in mn portemonnee, en mn tipjes gewoon in t voorvakje van mn tas... een beetje blonT issie wel..

heeft zn halve leven geblowd, en ziet t niet als zn dochter te stoned is om te typen.. en met een vette lachkick samen met een ook al zo stonde vriendin achter de pc zit...
haha waaaarom klinkt dit verhaal zo bekend? ik smoke ook met mn moeder, maar me vader moet dr niet achter komen
als hij af en toe bij me moeder in huis komt moet ik snel eventueel 8ergebleven hasj verbergen
Oud 06-04-2003, 18:56
kaaskont
kaaskont is offline
Ik heb een hele domme verstopplaats...Ik heb ik de kont, van een oude knuffel een gat geknipt, daar heb ik alles in een luchtdicht zakje gedaan. Dat knuffeltje weer in een doos, onderin de kast..Ik eet m'n schoen op als ze dat vinden....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 21:16
very drunk driver
haha maar als je moet gaan blowen dan moet je wel een uur je kast uitruimen
Oud 07-04-2003, 07:54
Gwinnie
Gwinnie is offline
ikheb zo'n beautycase die op slot kan... daar zoeken ze echt niet in. wil eigenlijk nog eenkeer een oud boek ofzio kapotknippen. dat er zegmaar aan de binnenkant een gat zit en je vanbuiten nix ziet.. maar ja. zoveel werk he....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 02-04-2003 @ 21:52:

inderdaad, op me bureau
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:01
Rrr.
Rrr. is offline
Achter in mijn stereoding, waar je batterijen zou kunnen plaatsen...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:50
Mafheid
Mafheid is offline
Ik heb vorige jaar met schoolreis een heel mooi versierd houten doosje gekocht in Florence, van geld van mn oma, en daar bewaar ik de meeste drugs in.
Het doosje staat netjes gecentraliseert op een kastje in mn kamer waar wierookhouders en wat wazige dingetjes op staan.

Maar als ze er ooit in kijken zullen de gevolgen bij mij ook niet zo desastreus zijn..
Oud 13-04-2003, 02:35
rockyj
rockyj is offline
Citaat:
kaaskont schreef op 06-04-2003 @ 19:56:
Ik heb een hele domme verstopplaats...Ik heb ik de kont, van een oude knuffel een gat geknipt, daar heb ik alles in een luchtdicht zakje gedaan. Dat knuffeltje weer in een doos, onderin de kast..Ik eet m'n schoen op als ze dat vinden....
Zoiets had ik ook gedaan, maar was een keer bijna de lul toen me kleine nichtje op me kamer ging spelen met die knuffel. Nu gewoon in een ouwe voetbalsok weggestopt in me kast
Oud 13-04-2003, 16:33
kaaskont
kaaskont is offline
Citaat:
rockyj schreef op 13-04-2003 @ 03:35:
Zoiets had ik ook gedaan, maar was een keer bijna de lul toen me kleine nichtje op me kamer ging spelen met die knuffel. Nu gewoon in een ouwe voetbalsok weggestopt in me kast
Totdat je kleine neefje op bezoek omt, en wil gaan voetballen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:16
Griller
Griller is offline
Ik leg het altijd in bureau laatje , niet omdat mijn moeder het erg vind maar meer omdat ik het er anders zo junkie uit vind zien als er overal wiet ligt en zo onverzorgt..
Oud 18-04-2003, 20:43
flipm0
flipm0 is offline
haha ik in een sok want dr liggen overal wel dingen op me kamer en is niet verd8 echt zo van : oh ik ga even in die sok kijken want daar zit wiet in , maar meestal wel ergens achter, maar volgensmij weten mij ouders het wel anders hadden ze het al lang gevraagd , want me moeder draaide vandaag een sjekkie van lange vloei en we hebben het soms wel over blowen ofzo ( jaja en sjekkie van lange vloei) maar oke

......

ben niet stoned hoor
Oud 19-04-2003, 14:14
apekop123
apekop123 is offline
Ik heb bij een speaker de schroeven enz. eruit gehaald. Ik heb er nu een soort haken in. Dus ik kan zo m'n speaker open klappen en die zit dus vol-geladen met pijpjes wiet vloei enz enz. (ik heb al een aardige collectie)
Oud 19-04-2003, 16:42
Oxygen_thief
Oxygen_thief is offline
in een ijzeren bakje met deksel met de rest van de benodigdheden,
tjsah.
Oud 20-04-2003, 04:30
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 04-04-2003 @ 13:56:
damn geen originele ideeën zoals in een boek waar het midden vanuit gesneden is ofzo

jammer ik wou graag wat originele bruikbare ideeën horen
Dan heb ik 1 erg idee voor je. Ik en vriend van me kopen altijd wiet van de shop (hij zorgt voor geld, ik koop het en smoken het samen ). Maar wij dachten ook van: we moeten het ergens leggen waar we allebij bij kunnen.
Nou is er bij ons in de buurt een basisschool met een soort van fortje, een klimrek met glijbanen enzo. Daar zit ik in het weekend meestal met mn vrienden. Dus na een rondje gelopen te hebben over dat plein, zag ik opeens een opstapje met een beetje losse stoeptegels. Ik ben toen een beetje aan 1 van die tegels gaan trekken, heb hem eruit gehaald, een gaatje in het midden gegraven en vervolgens het zakje met de wiet erin gegooid (en de tegel er terug op natuurlijk ).
Dus most of the time leg ik het onder een stoeptegel en het is nog nooit door iemand gevonden . Alleen was de locatie een beetje beroerd uitgekozen want als die school bezig is kan je je wiet daar natuurlijk niet weghalen en al helemaal niet verstoppen.
Hopelijk was dit een waardevolle tip voor jullie...

Tjook ze!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 04:35
Verwijderd
Citaat:
kaaskont schreef op 13-04-2003 @ 17:33:
Totdat je kleine neefje op bezoek omt, en wil gaan voetballen
Whuhahahahahaha!!! Jij klaart mij!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:21
very drunk driver
wordt de wiet daar niet nat van. die zakjes zijn niet helemaal waterdicht. ik zou nog in een ander plastic zakje doen of in een ijzeren bakje
Oud 20-04-2003, 11:31
Sennah
Sennah is offline
in een kindersurprise balletje, werkt fantastisch!
niemand die vraagt wat er in zit en doen ze dat wel, heb ik er nog wel 1 bij me waar wel een of ander speeltje in zit (aan het gewicht kun je voelen welke je vast hebt)
Oud 20-04-2003, 11:48
Julian
Julian is offline
In m'n nachtkastje... iedereen kan 't gewoon open maken, maar ik heb d'r nog nooit iets over gehoord in ieder geval en m'n ouders weten niet dat ik (af en toe) blow, tenminste hebben ze mij niet verteld
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:52
Mark87
Mark87 is offline
Doosje van een mondharmonica, niet om van m'n ouders te verbergen, die vinden helemaal niks erg, zelfs niet als er XTC ofzo in zou zitten, maar meer omdat er de laatste tijd veel mensen aan het werk zijn in ons huis.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:42
Psychedelic
Psychedelic is offline
toen ik het nog geheim wilde houden, bewaarde ik het altijd in het cassette deck van m'n radio.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten