Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Serieus......... na 17 jaar vrijgezel zijn, heb je dat wel weer gezien en wil je ook wel es een arm ofzo om je heen. En sorry dat ik het zeg, maar dat gedoe over mensen die er bewust voor kiezen om vrijgezel te zijn, komt me de neus uit. Ik bedoel........ Als je nou echt die ene een keer tegen komt in je leven........ nah ja....... you get my point. En anders pech. Echt....... na 17 jaar wil ik wel es wat anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik ga dus ook echt niet iemand afwijzen als ik echt verliefd ben omdat ik vrijgezel wil zijn. Het is puur ik ben niet zoekende ofzo, maar wat gebeurd gebeurd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik herken dit precies Drazic. Mensen die naarstig op zoek zijn naar vriendinnetjes. Zelf heb ik ook een relatie gehad en ben ik korte tijd geleden gestopt met het proberen een meisje voor me te winnen. Het was geen echte verliefdheid en dit vrijgezellenleven bevalt mij prima. Ik kan nu tenminste met alle meisjes leuk om gaan.
![]() ![]()
|
![]() |
|
Tja je moet natuurlijk vooral doen waar jij je fijn bij voelt..
Dus tja ga lekker verder met je vrijgezelle leventje zou ik zo zeggen, is toch niks raars aan..? Laat die vrienden van jou maar lekker zoeken ![]() Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
|
nee, ik vind t niet raar ofzo... alleen zelf kan ik t niet. ik heb zeg maar al bijna een vriendje "nodig". gewoon die aandacht, die liefde... niet dat ik met de eerste de beste neem, nee ik moet wel verliefd zijn duh, maar...
vrijgezellenleven is niks voor mij. ik vind t veels te fijn een vriend te hebben. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jongen jonger dan meisje Fainne | 51 | 30-04-2006 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
polygamie vs monogamie anarpunk | 29 | 27-01-2004 20:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Flora & Fauna |
huisdieren = dierenmishandeling dierenliefhebster | 114 | 31-07-2002 00:59 |