Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2002, 18:08
Cameo
Cameo is offline
Ik heb wel relaties met meisjes gehad maar ik heb nu eigenlijk niet zo'n behoefte eraan omdat het leven wat ik nu leid, zonder vriendin mij errug goed bevalt. Is dit raar?!
Want veel vrieden hebben of zoeken als een gek naar een vriendin?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2002, 18:14
Studentje
Studentje is offline
Raar?

Als jij liever vrijgezel bent, dan blijf je dat toch lekker? Kan me niet voorstellen dat iemand je dat kwalijk neemt.
Oud 23-11-2002, 18:18
20marianne12
20marianne12 is offline
Nee hoor ik vind het niet echt raar. Van die mensen die driftig opzoek zijn naar een vriend(in) die vind ik eigenlijk eerder raar. Ik snap heel goed dat je je leven zo goed vind, ik vond dat eigenlijk ook altijd, en was dan ook op een bepaalde manier tegen vriendjes hebben...
Maar ja soms loopt het gewoon zo en dan krijg je wel ''verkering''... ik bedoel ik werd smoor verliefd op een jongen en dat bleek erg wederzijds te zijn, nou ja dan zeg je ook niet van nee ik hoef je niet, ik vind mijn vrijgezellen leven wel prima, als je echt verliefd bent wil je dus maar 1 ding En ik ben nu ook heel erg happy met mijn vriendje ... Maar op zoek gaan is volgens mij nooit goed, het moet gewoon zo lopen! En je moet je er vooral niet druk over gaan maken, dan wordt het nooit meer iets
Oud 23-11-2002, 18:29
framboosje
framboosje is offline
nee hoor, ik vind het heel normaal... ik heb ook een hele tijd gehad dat ik het best fijn vond vrijgezel te zijn... ik ben ook nogal op mijn vrijheid gesteld, dus ja... ik wou toen ook een hele tijd geen vriendje, omdat ik dacht dat ik daardoor minder vrijheid zou hebben (dit was zo bij mijn vorige vriendjes), maar met mijn nieuwe vriendje heb ik dat gevoel helemaal niet! :-)
in elk geval, ik vind het helemaal niet raar!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 18:44
dark spirit
dark spirit is offline
het is toch prima als je nog even lekker vrijgezel wilt zijn? Waarom zouden anderen jou daarop veroordelen? Jij bepaalt zelf hoe je wilt leven!
Oud 23-11-2002, 19:05
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik vond het een tijdje leuk maar heb het onderhand al wel weer gezien
Oud 23-11-2002, 20:09
Verwijderd
ik spreek je nog wel as je 50 bent
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 21:31
Roos
Roos is offline
Lekker toch?

Juist goed dat je het zo doet. Veel beter dan een vriendinnetje hebben, maar je er niet lekker bij voelen.

Oud 23-11-2002, 21:37
Verwijderd
Helemaal niet raar... Ik geniet nu ook volop van mn vrijgezellenleven, en helemaal niet dat ik iedere jongen bespring, in tegendeel... Nee, om dat aspect gaat het me niet, het is puur de hoeveelheid dat ik mn vrienden en vriendinnen kan zien, alle dingen waar ik tijd voor heb, de vrijheid die ik voel, het niet verplicht zijn iemand te bellen of iemand te zien, het geen rekening hoeven te houden met iemand met bijvoorbeeld het plannen van wat ik volgend jaar wil doen enzo.

Het is mij ontzettend duidelijk dat ik gewoon nog niet klaar ben voor een vaste relatie en ik vind het heerlijk. Ja, ik flirt wel es lekker met een jongen, zoen wel es met iemand.. maar meer hoeft van mij ook ff niet. Ik heb het meer naar mn zin dan ooit nu en als ik weer verliefd word dan word ik weer verliefd.. Dat zien we dan wel weer.

Oftewel, You're not alone
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 11:27
Cameo
Cameo is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik spreek je nog wel as je 50 bent
en dan zou ik spijt hebben dat ik het zo gedaan heb ofzo!?
dacht ut niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 11:28
Cameo
Cameo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Oftewel, You're not alone
Pfffffffff...gelukkig..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:11
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmz alsik vrijgezel ben willik een vriend en als ik een vriend heb wil ik weer vrijgzel zijn.................IRRITANT!!!!
Oud 24-11-2002, 18:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
neej dat is niet raar, k ken er nog honderden die dat ook hebben. wat wel irritant is is wanneer ik iemand leuk vindt en mij ook wel leuk vindt maar toch liever vrijgezel wilt blijven
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:19
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Drazic schreef:
Ik heb wel relaties met meisjes gehad maar ik heb nu eigenlijk niet zo'n behoefte eraan omdat het leven wat ik nu leid, zonder vriendin mij errug goed bevalt. Is dit raar?!
Want veel vrieden hebben of zoeken als een gek naar een vriendin?!
kon ik jou mening maar delen!
ik ben nu al weer lang genoeg vrijgezel geweest! (bijna {op 8 feb. 2003} 16 jaar) of te wel mijn hele leven!!!!!
Oud 24-11-2002, 19:37
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Dark-Sugar schreef:
kon ik jou mening maar delen!
ik ben nu al weer lang genoeg vrijgezel geweest! (bijna {op 8 feb. 2003} 16 jaar) of te wel mijn hele leven!!!!!
make that 2 of us.........

Serieus......... na 17 jaar vrijgezel zijn, heb je dat wel weer gezien en wil je ook wel es een arm ofzo om je heen. En sorry dat ik het zeg, maar dat gedoe over mensen die er bewust voor kiezen om vrijgezel te zijn, komt me de neus uit. Ik bedoel........ Als je nou echt die ene een keer tegen komt in je leven........ nah ja....... you get my point. En anders pech.

Echt....... na 17 jaar wil ik wel es wat anders.
Oud 24-11-2002, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
make that 2 of us.........

Serieus......... na 17 jaar vrijgezel zijn, heb je dat wel weer gezien en wil je ook wel es een arm ofzo om je heen. En sorry dat ik het zeg, maar dat gedoe over mensen die er bewust voor kiezen om vrijgezel te zijn, komt me de neus uit. Ik bedoel........ Als je nou echt die ene een keer tegen komt in je leven........ nah ja....... you get my point. En anders pech.

Echt....... na 17 jaar wil ik wel es wat anders.

Ja, ik ga dus ook echt niet iemand afwijzen als ik echt verliefd ben omdat ik vrijgezel wil zijn. Het is puur ik ben niet zoekende ofzo, maar wat gebeurd gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:50
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja, ik ga dus ook echt niet iemand afwijzen als ik echt verliefd ben omdat ik vrijgezel wil zijn. Het is puur ik ben niet zoekende ofzo, maar wat gebeurd gebeurd.
ja! zoiets bedoelde ik ja
Oud 24-11-2002, 19:52
Cameo
Cameo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Precies, echte verliefdheid kun je niet wegstoppen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:27
never mind
never mind is offline
als je echt verlief ben wil je niet meer vrijgezel zijn I assure you

maarja als je dan niemand "tegenkomt" tja.. dan is vrijgezelleleve toch leuker
Oud 24-11-2002, 21:57
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Het is echt niet raar dat je liever vrijgezel bent. Dat verandert wel als je toch ineens iemand tegenkomt waar je verliefd op word.
Oud 25-11-2002, 07:05
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Jongens die driftig op zoek zijn naar een vriendin? Nee dat is pas raar
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:22
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
zo dus ik ben raar?¿?

D8 het dus effe niet!
Oud 26-11-2002, 17:42
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
nee niet raar.
wacht maar als je echt heftig verliefd raakt,dan krijg je vanzelf wel een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:46
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef:
nee niet raar.
wacht maar als je echt heftig verliefd raakt,dan krijg je vanzelf wel een vriendin.
ben al verlieft maar ze heeft mog met een ander!!!! die ze allen van het internet jkent!!!!
Oud 27-11-2002, 07:54
warrior x
warrior x is offline
Ik herken dit precies Drazic. Mensen die naarstig op zoek zijn naar vriendinnetjes. Zelf heb ik ook een relatie gehad en ben ik korte tijd geleden gestopt met het proberen een meisje voor me te winnen. Het was geen echte verliefdheid en dit vrijgezellenleven bevalt mij prima. Ik kan nu tenminste met alle meisjes leuk om gaan.
Oud 27-11-2002, 07:57
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Als je over de 20 bent en nog nooit een vriendin gehad hebt. Nah, dan is het wel begrijpelijk denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 08:52
PardonMe
PardonMe is offline
Tja je moet natuurlijk vooral doen waar jij je fijn bij voelt..
Dus tja ga lekker verder met je vrijgezelle leventje zou ik zo zeggen, is toch niks raars aan..?
Laat die vrienden van jou maar lekker zoeken
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Oud 27-11-2002, 12:00
bracelance
bracelance is offline
je moet niet hopeloos naar een liefde gaan zoeken want dat gaat toch een keer fout.
Oud 27-11-2002, 13:53
sas_andrea
sas_andrea is offline
nee, ik vind t niet raar ofzo... alleen zelf kan ik t niet. ik heb zeg maar al bijna een vriendje "nodig". gewoon die aandacht, die liefde... niet dat ik met de eerste de beste neem, nee ik moet wel verliefd zijn duh, maar...
vrijgezellenleven is niks voor mij. ik vind t veels te fijn een vriend te hebben.
Oud 01-12-2002, 10:41
Tox
Tox is offline
Ik ben nu al een hele tijd vrijgezel, tja doet me niet zoveel. Ik heb over het algemeen nu gewoon iets meer tijd over. Maar ja, mis de liefde.
Reageren

Regels voor berichten