![]() |
|
Verwijderd
|
Op aandringen van NecroDopey
![]() Dit is een ingescande tekening, het is de bedoeling dat ik het in photoshop verder ga uitwerken, maar weet nog niet helemaal hoe...Wil niet te gauw in het trendhoerige grungy-brushes stijltje vallen, hoe wel het er misschien wel bij zou passen.. hmm.. Kom maar op met eventuele tips/op-/aanmerkingen..! ![]() [Originele versie is 1200x500 pixels, dus bij deze even een link naar het plaatje] > Klik < |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vin ut trouwens een seer leuk tekeninkje , haha echt grappig hoofdje .... alleen staan der ogen nou open of dicht? HAHA
|
het abstracte krulsel vind ik iets te strak bij de 'losse' tekening (een heel levendig mooi hoofd, en losse flapperende haren etc)
En een beetje een 'gothic-sfeertje' zou wel goed staan bij deze plaat lijkt me (ogen dus lekker iris-loos laten, haar OF zwart, OF juist wit, of zwart inkleuren en dan inverten) tjeh, grungebrushes zijn dan wel trendwhore, maar hierbij zou je -in combi met een serene border of achtergrond- er een heel mooie plaat uit kunnen slepen...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze staan dicht ![]() ![]() Citaat:
Heb voor de geinteresseerden overigens een minescule update (klein kadertje er omheen, lichte achtergrond, subtiele bijwerking van krulsel) ![]() |
![]() |
|
'k Vind de zwarte rand erom niet zo mooi. Bij het meisje krijg ik een bosnimpf-idee en de kadering legt een nimpf beperkingen op.
Mooi gedaan, de achtergrond heb je goed gemaakt. Past er mooi bij. Ook zijn die lijnen/vlammen/whatever beter. Alleen heb je linksonderin teveel achtergrond gedaan, nu lijkt het alsof ze schouders heeft. M.i. niet mooi. Maar over het algemeen: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Tekenen uit hoofd Verwijderd | 4 | 08-03-2012 12:42 | |
ARTistiek |
[tekening] Hoofd oude man Viporizer | 15 | 20-10-2004 22:35 | |
ARTistiek |
WAt kan ik hieraan doen?!?!?!?! + [TEKENING] Verwijderd | 33 | 10-07-2004 13:04 | |
ARTistiek |
'Zelfportret' (met de nadruk op de aanhalingstekens) [tekening] Verwijderd | 34 | 16-01-2004 15:43 | |
ARTistiek |
[tekening] Fortisi | 12 | 28-02-2003 01:18 | |
ARTistiek |
Mijn eerste serieuze poging tot een hoofd.. MilieuGaatVoor | 8 | 29-01-2002 15:18 |