Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga niet zomaar wat op mijn blad flanzen.. want dat vind ik zonde... ![]() Soms kan ik ook wel dingen gewoon tekenen maar dan zijn ze lang niet zo mooi .. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus ga is op zoek op internet naar site's en bekijk werk van andere mensen doe inspiratie op en dwing jezelf niet om te tekenen als je geen zin hebt ofzo want dan word t meestal ook niks ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij wordt deze site bedoeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik teken nou wel dingen na maar meesal verzin ik er ook zelf dingen bij wat het ook een beetje mijn stijl maakt.. Het tekenen gaat ook steeds beter zolang ik maar veel oefen.. p.s. ik het christine hoor.. maar sommige mensen noemen me tina enzow.. ![]() oja: Ok vergeleken sommige mensen kan ik niet HEEL goed tekenen dat is ook waar.. maar echt slecht is het nou ook weer niet ![]() Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 17:57. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer ook steeds meer om zelf dingen te tekenen maar die stijl vind ik gewoon heel mooi.. daarom had ik maar even dat yu gi oh ding getekend... het gaat mij alleen om die soort stijl. maar toch bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu doe ik allemaal losse blaadjes in een mapje... dus een tekenblok is niet echt nodig denk ik... maar dat is wel handig.. Tot nu toe teken ik meestal alleen maar de hoofden... maar de lijven wil ik ook nog doen. Ik ga zo wel even op die site kijken. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik teken heus niet alleen maar manga hoor.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche coopergirl | 500 | 13-05-2012 18:58 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
Internet Expl 7 Maritake | 5 | 04-06-2007 16:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |