Advertentie | |
|
![]() |
|
denk ook wel alcohol
vindt 't trouwens best stom. M'n ouders weten dat ik drink en ik drink soms wel eens een biertje met m'n pa. Vroeger kwam ik best vaak bezopen thuis (nu niet meer). Dat vinden me ouders allemaal niet erg (nouja dat bezopen vonden ze wat minder). Maar als ik zeg dat ik blow weet ik zeker dat ze boos worden. Vraag me toch af hoe het komt dat alcohol zo maatschappenlijk geaccepteerd is en wiet veel minder ![]()
|
Verwijderd
|
denk ook alcohol
btw over dat accepteren, is denk ik per regio-familie verschillend mijn ma zei laatst (ze weet denk ik nie dak blow) da me tante blowde (we hadde ut over wa me ma allemaal gedaan enz enz) en dat als wij ooit wilde blowe we ut thuis de 1e keer moesten doen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
AB_SO_LUUT roken.
Dat is de enige drugssoort die je niet VERSTANDIG kan gebruiken. Het is bewezen dat het zelfs gezond is om 1 glas alcohol per dag te drinken, en wiet (mits puur) is helemaal niet schadelijk en ook niet verslavend (met tabac erbij werkt het weer anders) en ga je d'r zelfs helderder van denken. Roken dus ! ! ! ! ! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat is dit nu weer? Macrador | 20 | 30-11-2015 15:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verschillende oogmetingen? Slechter zicht maar sterkte verminderd? Lotje83 | 3 | 20-11-2010 08:21 | |
Drugs & Alcohol |
wat is slechter? bong | 60 | 28-12-2003 03:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
(R)evolutie mensheid of bitter einde? ElectricGuitar | 52 | 05-05-2003 01:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Slecht, Slechter, Slechtst ^AmArU^ | 10 | 24-02-2002 16:53 | |
Drugs & Alcohol |
partyboosters vd Etos Da Girl | 36 | 12-02-2002 16:25 |