![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mijn mijn vriend heeft trouwens wel beetje rechte penis hoor, iig staat ie wel rechtop alsie stijf is ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Die jongen stelt een vraag omdat hij (waarschijnlijk) onzeker is. Als wij die onzekerheid (deels) weg kunnen nemen, is dit topic, en dus de vraag, totaal niet zielig. En idd, krom is normaler dan recht.
||
Citaat:
![]()
|
Heb pas geleden ergens iets gelezen dat juist bij de meeste mannen zo is (ik meen zelfs meer als 80%) omdat de vagina licht rondig is is het voor de heren makkelijker als de vorm daarop aangepast is. (hiermee wil ik niet zeggen dat mensen die een rechte hebben ongewoon zijn iedereen is anders) Het gaat er tenslotte toch om wat je ermee doet??
Ik kan me haast niet voorstellen dat een meisje direct afknapt op zoiets. Ik zou dus zeggen maak je er niet druk om! het komt vaker voor als je denkt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijne is ook niet loodrecht, maar ook niet heel krom ofzo, gewoon een beetje.
Een meisje heeft eens tegen mij gezegd dat wanneer ie n beetje krom is dat je m dan als meisje meer voelt als ie 'erin' beweegt. Heb later nooit gevraagd of ze dat nou meende, maar als ik er even over nadenk dan zou t best kunnen kloppen. Meiden? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe voelt een.. Kromme?! QQX999 | 3 | 27-05-2010 14:03 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Kromme door Toppen AmazingPhil | 5 | 10-07-2009 12:17 | |
kromme K met pv omzetten tot een y=x formule jemappelebas | 7 | 30-03-2006 19:51 | |
Na: rechte kromme lijn evil devolution | 8 | 13-10-2003 18:47 | |
kromme jbtq | 1 | 29-06-2003 11:05 | |
Planck-kromme Verwijderd | 4 | 16-11-2001 21:22 |