![]() |
|
Verwijderd
|
als bijten onder sm valt... hmm
![]() ![]() bij heftige dingen ga ik 'vanzelf' mensen bijten, als ik erg woedend ben, als ik erg ongeduldig ben (dan meestal mezelf, op m'n vingers bijten zeg maar) of als ik erg opgewonden ben... en ik weet dat het eigenlijk niet vanzelf is maar dat ik het mezelf heb aangeleerd maar toch ![]() verder heb ik eigenlijk nooit iets uitgeprobeerd, maar het lijkt me wel interessant, zolang het niet te ver gaat (geen blijvend letsel, geen ziektes, etc) |
![]() |
||
![]() |
wij hebben gedaan:
Citaat:
plagen en kriebelen doet iedereen wel volgens mij...vind ik geen sm, ijs is wel leuk...niet echt super boeiend ofzo kaarsen..tjah ik vond het niet echt wat.
||
Citaat:
Lijkt erop of het om pijn gaat, maar zijn vaak zachte klappen en meer zintuig prikkelen dan echt elkaar pijn doen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmmz vastbinden vink leuk om te doen en andersom nog leuker, blinddoeken daarbij maakt het af... maar als ik geblindoekt ben, en word heel licht pijn gedaan hebk er ook geen problemen mee, tepelplemmetjes of met zacht zweepje bijv. ijs is wel weer erg leuk als je geblindoekt ben en je nix weet...verder kaarsen eigenlijk nog nooit gedaan, aanrader?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Extreemste fantasie Gothic Queen | 275 | 19-08-2003 10:30 | |
Lifestyle |
gothics Verwijderd | 102 | 16-04-2003 23:30 | |
Seksualiteit |
Lichte SM???niet alleen voor extreme mensen hoor!! MUVI | 12 | 01-04-2003 16:03 | |
Seksualiteit |
wie doet... Gerard SnEl | 11 | 20-03-2003 12:25 | |
Seksualiteit |
homo's geil vinden als meisje punk mae | 39 | 12-03-2002 16:35 | |
Seksualiteit |
Billekoek van vriendin krijgen lekker (sm?) Martijn_2 | 7 | 04-01-2002 15:00 |