![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cool dat je er voor uit komt. Ik vond homo's niet aantrekkelijk, ook niet als ze zoenen met andere jongens. Met meisjes heb ik dat juist wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus ook van twee homo´s jah, maar niet in het bijzonder, twee meiden is ook geil ![]()
|
![]() |
oke nou es mijn mening... ik vind dat homoseksualiteit iets heel speciaals is en ik vind t knap als mensen ervoor uitkomen! een hele goeie vriend van me is homo en we gaan altijd samen naar de stad jongens kijken! is dat nie geweldig??? hij is echt de liefste jongen die ik ken! niet dat hetero zijn verkeerd is, maar die vriend van mij heeft t heel zwaar gehad omdat zn ouders er tegen zijn... hij leeft nu alleen, maar geen contact met zn ouders meer... moet je es voorstellen dat ie zn familie opgeeft om zich zelf te zijn! dat vind ik echt knap!!!
duz voor alle homo haters... denk hier nog es over na voordat je iemand beoordeeld...!!! (dat geld ook voor lesbos!)... liefs kippie
||
![]() |
Citaat:
wellicht is een jongen die bi is wat voor jou als partner
|
ik vind homo's die hand in hand lopen schattig, als ze gaan zoenen ook wel, maar ik word er niet supergeil van ossow
van 2 meisjes vinnik het oowk wel lievv om te zien, maar ook niet om supergeil van te worden mjah, ik heb er nix tegen ossow, vind het mooi om te zien, dat wel
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Pr0xy (02-01-2002).]
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ach, blonde mensen maken de samenleving wat kleurrijker?? ![]() ![]() ![]() Groetjes Ben(die mensen verwijst naar zijn signature voor zijn stelling tegenover hetero's ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind lemons (met sex erin
![]() En manga ook wel, toen ik over de eerste shock heen was (met manga bedoel ik bijvoorbeeld dit: http://www.netjeru.ma-at.net/aphrodisiac/manga.htm - NIET heengaan als je een homofoob/sexfoob bent). Enne... films waarschijnlijk ook wel, als ik over de shock heen zou zijn... Ik geef het toe, ik ben een hentai ![]() *A sick mind is a joy forever* |
![]() |
|
'k heb ook wel es een homo lekker gevonden.....
[schoonpappa weer modus] hmmm, ik niet. En op geaardheid spelend vind ik twee grieten nou nie ech opwindend en zeker niet per definitie lekker. Al is niets onmogelijk, zei opa [schoonpappa houdt z'n smoel wel weer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het maakt waarschijnlijk niks uit of je nou homo, hetero of bi bent want seksueel gezien is toch iedereen wel bi. In het "verliefd zijn" gebied ben ik er nog niet uit. (Vind het nog steeds een raar idee dat je alle personen in hokjes kan verdelen van hey jij bent hetero, bi of homo......klinkt raar toch?) Als inderdaad meisjes op dit forum vaak zeggen dat ze wel eens met een ander meisje willen vrijen....waarom hebben jongens dan niet hetzelfde...? Ik snap dat niet! Is trots en ego toch een groot gedeelte? Ik bedoel, jongens kunnen op seksueel gebied best *pret* in bed hebben met een andere jongen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Homoseksualiteit/biseksualiteit: niet het rechte pad? Experimenteren? Axel11 | 188 | 02-02-2017 11:37 | |
Psychologie |
Is homoseksualiteit geaccepteerd? Faerie | 75 | 27-10-2005 17:17 | |
Seksualiteit |
waarom vind men het minder vies als meisjes met elkaar zoenen... sjlot | 83 | 27-02-2005 15:30 | |
Lifestyle |
lolita-modelletjes ~Sjeherazade~ | 139 | 04-03-2004 22:25 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Seksualiteit |
Geaardheid Cinamon | 69 | 14-10-2002 14:23 |