Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dark Greetz.. Purgatori |
![]() |
|
![]() |
De graphics zijn wel matig in AOW, dat is waar. ook is het vaak zo dat je je steden veel moet upgraden en na een lange tijd pas iets kan doen. Op laatst ging ik in de valley of wonders alleen maar mijn leider en helden gebruiken om 150+ vijanden te molestrerren, omdat upgraden zolang duurde. Maps waren ook groot, en was erg lang lopen.
Maar toch was het leuk. Als je het teveel speelt 'wordt het wel slecht'. In AOW2 zijn die problemen wel redelijk opgelost, maar ze hebben d'r ook zoveel niet-coole units in gegooid, en ik heb geen €uro's om het te kopen ![]() |
![]() |
|
Fifa 99. op de PSX, het is echt een strontspel en kutgraphics en kutbesturing en kutgame, maar ja ben met een of andere competitie begonnen, GVD wat is dat een gaar spel, maar ik doe ook nog steeds ISS
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
warcraft 3.......
het spel opzich is wel goed, alleen vind ik alleen de multiplayer cool, maar ik kan dr helemaal nix van, ik verlies dus allen en haal het totaal gefrustreerd van mn HD. En 2 week later staat het er toch weer op........., en ik kan er nog steeds nix van!
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelfs kies ik counter-strike. Ik weet zeker dat als ik dat spel op dit moment voor het eerst zou spelen ik het geen hol aan zou vinden. Paar jaar terug was het nog wel leuk, maar nu is het gewoon best wel verziekt... En dan toch blijven spelen he :/
|
![]() |
||
Citaat:
Het is naar mijn mening de community die CS zo kut maakt. Normaal speel ik Day of Defeat en ik besloot om voor de verandering maar eens CS te spelen. Groot verschil. Het was de hele tijd echt alleen maar gezeik, stoerdoenerij en wilde beschuldigingen van cheaten. Bah. |
![]() |
||
Citaat:
dat spel was leuk (totdat er een virus zat op de diskette ![]()
||
Citaat:
waarom komt iemand niet op het onoriginele idee dat spel schaamteloos te imiteren met moderne graphics e.d.? Gamedevelopers waren de laatste keer dat ik keek nog geen "Knights of Honor" dus why not? ![]() Ow, en Dungeon Siege. Constant hetzelfde maar die balkjes moeten vol ![]()
||
Citaat:
theme hospital? Discworld2? *zweef* Trouwen? *zwijmel**droom*
|
|