Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2002, 14:50
frotje
frotje is offline
ik vroeg me iets af he, geven jullie nou meer om het innerlijk of het uiterlijk van iemand??
men zegt wel altijd dat het innerlijk het belangrijkste is, maar in de praktijk...

hoe denken jullie erover?
Oud 04-12-2002, 14:52
frotje
frotje is offline
o, ik zag net pas dat ie al ergens stond onder 'innerlijk'.... oeps
Oud 04-12-2002, 15:08
Skate
Skate is offline
innerlijk vind ik echt heel belangrijk..

maar ik zou niet met iemand kunnen gaan die echt heel lelijk is
Oud 04-12-2002, 15:12
Verwijderd
De verhouding is 50/50. Het moet goed met haar klikken, ik moet er goed mee op kunnen schieten, maar ik moet ook weg kunnen zwijmelen bij 'r mooie gezichtje en ogen. Bovendien moet ik ook opgewonden van 'r raken.

Beide even belangrijk dus.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 15:15
#ELSieketje#
#ELSieketje# is offline
INNERLIJK, ben nog nooit op iemand verliefd geweest zonder die persoon echt te KENNEN

t snelste dat ik verliefd geworden ben was ongeveer n half jar gelede, na een weekje was ik gewoon STAPEL op hem, hij ook op mij, we hadde in die ene week ook superveel contact gehad, en om eerlijk te zijn was hij van uiterlijk helemaaaal niet mooi (ondertusse is het ook weer uit, maar dat kwam door familiale omstandigheden bij hem thuis, als het aan mi lag waren we nu nog samen!)

nu heb ik ondertusse opnieuw een leuke jongen lere kenne, ken hem nu ongeveer 3maanden, en ben pas 2 weken echt verliefd, ik denk hij ook op mij, maar dat zal ik de komende weken zelf moete uitvinden )

ok, conclusie dus : innerlijk

innerlijk blijft, uiterlijk verandert

kuzz
Oud 04-12-2002, 15:17
frotje
frotje is offline
Citaat:
#ELSieketje# schreef:
innerlijk blijft, uiterlijk verandert
klopt..
Oud 04-12-2002, 15:48
Verwijderd
Wat zijn we weer heerlijk cliché
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:16
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, ik vind innerlijk wel het belangrijkst maar ik wil toch geen vriend waarbij ik over me nek ga als het intiem word... Oke dat is overdreven gezegd maar ik moet hem zelf wel knap vinden.... Niet dat het meteen een adonis moet zijn, maar hij moet wel iets hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:16
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat zijn we weer heerlijk cliché
dus om niet cliche te zijn, lul jij maar wat aan?
Oud 04-12-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
frotje schreef:

klopt..
Tis waar maar toch vraag ik me af of je dan 100% of t innerlijk afgaat?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:41
frotje
frotje is offline
Citaat:
Wes schreef:
Tis waar maar toch vraag ik me af of je dan 100% of t innerlijk afgaat?
hij moet een leuke uitstraling hebben.
iemand hoeft echt niet knap te zijn om een leuke uitstraling te hebben..
innerlijk in combi met uitSTRALING
Oud 05-12-2002, 16:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ga vooral voor het innerlijk, maar de uitstraling telt ook erg zwaar mee. Toch wel 50-50 dus. Ik wil een vriend die heel lief voor me is, en naar wie ik graag kijk.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:54
Iniemienie
Iniemienie is offline
Ik ben het met vampira en frotje eens, het innerlijk is het belangrijkste (ook voor de lange termijn, ik bedoel, je moet niet om iemand uitgekeken raken toch?)
Hij (in mijn geval) moet idd uitstraling hebben, tenslotte is dat het allereerste waar je mee in contact komt (heet was liefde opt eerste gezicht )
Oud 05-12-2002, 22:33
Verwijderd
Sja, de combi he.. Iemand hoeft niet mooi te zijn, maar wel bijzonder zeg maar. Als het echt om een relatie gaat wil ik me toch seksueel aangetrokken voelen tot die persoon, aangezien seks toch een deel is van de relatie. Mja, iemand hoeft daardoor niet speciaal een mooi persoon te zijn, maar gewoon voor mij persoonlijk iets te hebben. Vaak is dat dan ook weer een combinatie van innerlijk en uiterlijk. Innerlijk laat zich lijkt me namelijk ook zien in de uitstraling, maar uitstraling is vooral af te meten aan het uiterlijk... ofzo

Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 12:41
Verwijderd
als ik op straat iemand tegenkom en ik krijg de neiging hem een euro te geven uit medelijden (mijn leraar nederlands is zo'n man, hij is afzichtelijk lelijk, draagt kleren als van een zwerver en ruikt verschrikkelijk muf, om niet te zeggen dat hij stinkt), dan hoef ik 'm al zéker niet als vriend.
als iemand verzorgd is, leuk om naar te kijken (hoeft niet te betekenen dat hij vreselijk knap is), als hij een zekere uitstraling heeft (sexy is op zijn eigen manier dus), dan zou er wel eens iets kunnen bloeien. als ik 'm echt afzichtelijk lelijk vind: no fucking way.
en trouwens: als je iemand graag ziet wordt ie automatisch knap in je ogen... een heel goeie vriend van mij is verschrikkelijk mager en bleek, maar omdat hij van karakter zo geweldig is vind ik 'm best sexy eigenlijk, op zijn manier... en m'n ex, die was vrij mollig, maar dat was m'n knuffelbeertje, ik vond 'm echt leuk om naar te kijken (en die OOGJES... )... ( en m'n huidige vriend is gewoon een vreselijk lekker beest )
als iemand een rotkarakter heeft is hij zowiezo afgeschreven, adonis of niet. als hij niet al te goodlooking is maar hij is voor de rest wel "dé" droomjongen, dan maakt ie een kans jah...

xxx
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 12:50
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Sja, de combi he.. Iemand hoeft niet mooi te zijn, maar wel bijzonder zeg maar. Als het echt om een relatie gaat wil ik me toch seksueel aangetrokken voelen tot die persoon, aangezien seks toch een deel is van de relatie. Mja, iemand hoeft daardoor niet speciaal een mooi persoon te zijn, maar gewoon voor mij persoonlijk iets te hebben. Vaak is dat dan ook weer een combinatie van innerlijk en uiterlijk. Innerlijk laat zich lijkt me namelijk ook zien in de uitstraling, maar uitstraling is vooral af te meten aan het uiterlijk... ofzo

jaaa precies!
Oud 06-12-2002, 15:15
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
de eerste indruk gaat meestal naar het uiterlijk, volgens mij is dat bij iedereen zo. Maar dat betekent niet dat iemand knap moet zijn om hem na 1x zien te mogen (of zelfs verliefd op te worden ofzo), als diegene maar de uitstraling heeft die jou aanstaat.. Zo denk IK erover hoowr!
Oud 06-12-2002, 23:25
3rd Rock
3rd Rock is offline
vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk, maar het uiterlijk moet natuurlijk niet onaantrekkelijk zijn. ze hoeft neit de mooiste te zijn, maar wel aantrekkelijk...
Oud 08-12-2002, 12:36
the_man32
the_man32 is offline
Innerlijk maar het oog wil ook wat dus...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten