Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben het met vampira en frotje eens, het innerlijk is het belangrijkste (ook voor de lange termijn, ik bedoel, je moet niet om iemand uitgekeken raken toch?)
Hij (in mijn geval) moet idd uitstraling hebben, tenslotte is dat het allereerste waar je mee in contact komt (heet was liefde opt eerste gezicht ![]()
|
Verwijderd
|
Sja, de combi he.. Iemand hoeft niet mooi te zijn, maar wel bijzonder zeg maar. Als het echt om een relatie gaat wil ik me toch seksueel aangetrokken voelen tot die persoon, aangezien seks toch een deel is van de relatie. Mja, iemand hoeft daardoor niet speciaal een mooi persoon te zijn, maar gewoon voor mij persoonlijk iets te hebben. Vaak is dat dan ook weer een combinatie van innerlijk en uiterlijk. Innerlijk laat zich lijkt me namelijk ook zien in de uitstraling, maar uitstraling is vooral af te meten aan het uiterlijk... ofzo
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik op straat iemand tegenkom en ik krijg de neiging hem een euro te geven uit medelijden (mijn leraar nederlands is zo'n man, hij is afzichtelijk lelijk, draagt kleren als van een zwerver en ruikt verschrikkelijk muf, om niet te zeggen dat hij stinkt), dan hoef ik 'm al zéker niet als vriend.
als iemand verzorgd is, leuk om naar te kijken (hoeft niet te betekenen dat hij vreselijk knap is), als hij een zekere uitstraling heeft (sexy is op zijn eigen manier dus), dan zou er wel eens iets kunnen bloeien. als ik 'm echt afzichtelijk lelijk vind: no fucking way. en trouwens: als je iemand graag ziet wordt ie automatisch knap in je ogen... een heel goeie vriend van mij is verschrikkelijk mager en bleek, maar omdat hij van karakter zo geweldig is vind ik 'm best sexy eigenlijk, op zijn manier... en m'n ex, die was vrij mollig, maar dat was m'n knuffelbeertje, ik vond 'm echt leuk om naar te kijken (en die OOGJES... ![]() ![]() als iemand een rotkarakter heeft is hij zowiezo afgeschreven, adonis of niet. als hij niet al te goodlooking is maar hij is voor de rest wel "dé" droomjongen, dan maakt ie een kans jah... xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
de eerste indruk gaat meestal naar het uiterlijk, volgens mij is dat bij iedereen zo. Maar dat betekent niet dat iemand knap moet zijn om hem na 1x zien te mogen (of zelfs verliefd op te worden ofzo), als diegene maar de uitstraling heeft die jou aanstaat.. Zo denk IK erover hoowr!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk Verwijderd | 16 | 07-01-2017 17:25 | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk? Silvergirl98 | 2 | 13-02-2016 09:45 | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk belangrijker? Verwijderd | 15 | 02-12-2015 06:34 | |
Liefde & Relatie |