Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2009, 14:11
men123
men123 is offline
Wat vind jij belangerijker??

Het innerlijk of het uiterlijk??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2009, 14:14
Verwijderd
Het totaalplaatje natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 14:19
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Denk eens wat minder zwart/wit. Nuanceren, het gaat om het geheel. Er zijn al tig van deze topics geweest..wellicht vind je je antwoord als je even de search gebruikt.
Oud 30-01-2009, 14:48
Verwijderd
voor wat
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 15:34
Nero
Nero is offline
Citaat:
voor wat
Een auto natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 16:30
xxChange
xxChange is offline
Hmm lekker cliché...Als eerste let je natuurlijk op het uiterlijk, en da's best wel irritant want sommige HEEL knappe mensen zijn ook HEEL arrogant, egocentrisch en apathisch (heeft nu beeld van iemand in haar hoofd..)
Maar uiteindelijk is innerlijk wel belangrijker, mits diegene niet echt heel erg lelijk is.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 16:33
Verwijderd
Allebei natuurlijk? Ik moet hem uiterlijk aantrekkelijk vinden, maar ook innerlijk... in beide gevallen is het een no go als ik het niet leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 17:05
Verwijderd
Uiterlijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 17:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Een auto natuurlijk!

daar gaat het me vooral om wat er onder de motorkap ligt; innerlijk dus!
Oud 30-01-2009, 18:03
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Allebei natuurlijk? Ik moet hem haar uiterlijk aantrekkelijk vinden, maar ook innerlijk... in beide gevallen is het een no go als ik het niet leuk vind.
Oud 30-01-2009, 18:09
AzN
AzN is offline
Aangezien liefde toch blind maakt; innerlijk.
Oud 30-01-2009, 21:55
Nero
Nero is offline
Ach. De eerste indruk komt toch van je uiterlijk, zeg maar. Daarna wordt pas gekeken naar je innerlijk. Zelf vind ik beide belangrijk. Al is ze nog zo mooi, dan hoef ik haar niet als ze echt te dom is voor woorden...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 01:45
Verwijderd
Innerlijk, anders vind ik haar ook uiterlijk niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 06:06
arPos
arPos is offline
vraag je me wat, ik hou van een lekker bekje en een mooi kontje maar afgaande op het verleden kan dat wat mij betreft uiteenlopend zijn...

nee dan toch maar liev & sagt
Oud 31-01-2009, 10:05
Nebel
Nebel is offline
Een combinatie. alhoewel uiterlijk mij meer om de uitstraling gaat dan de 'schoonheid' op zich.
Als ik écht zou moeten kiezen innerlijk, maar het is de uitstraling waardoor een persoon me uberhaupt opvalt. Dus ja zonder die uitstraling zou iemand me niet op vallen en zou ik het innerlijk niet leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Een combinatie. alhoewel uiterlijk mij meer om de uitstraling gaat dan de 'schoonheid' op zich.
Als ik écht zou moeten kiezen innerlijk, maar het is de uitstraling waardoor een persoon me uberhaupt opvalt. Dus ja zonder die uitstraling zou iemand me niet op vallen en zou ik het innerlijk niet leren kennen.
Maar uitstraling is ook weer een deel innerlijk dat aan de buitenkant te zien is dusja...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 10:19
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Maar uitstraling is ook weer een deel innerlijk dat aan de buitenkant te zien is dusja...
Klopt, maar ik denk hoe opvallend het is misschien verder ook wel met het uiterlijk te maken heeft.

Ik val ook gewoon niet op een bepaald type uiterlijk ofzo. Als ik kijk naar exvriendjes is er geen lijn in te ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 11:55
*oma*
*oma* is offline
Ik kijk eerst uiterlijk en dan innerlijk (lijkt me logisch). Het innerlijk vertaald zich ook naar het uiterlijk.Maar ik vind uiterlijk niet belangrijker, ik val toch nooit op type fotomodel-arrogante-kop-weinig-inhoud.
Oud 31-01-2009, 13:08
MartinV
MartinV is offline
Eerst ga ik af op de eerste indruk, deze wordt veelal gemaakt door het uiterlijk, maar dit hoeft niet altijd het geval te zijn.
Daarna kijk ik of het innerlijk me bevalt, als dit niet het geval is blijft er denk ik weinig over.

Maar het kan dus ook andersom, soms leer je iemand eerst goed kennen en kijk je pas later naar het uiterlijk. En vaak genoeg gaat het ook gelijk op.
Oud 31-01-2009, 14:26
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Denk eens wat minder zwart/wit. Nuanceren, het gaat om het geheel. Er zijn al tig van deze topics geweest..wellicht vind je je antwoord als je even de search gebruikt.
Oud 31-01-2009, 15:36
Stefanie
Stefanie is offline
Allebei natuurlijk, maar het is vooral de aantrekkingskracht die je bij iemand voelt. Ik kan iemand aantrekkelijk vinden niet die knap hoeft te zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar ik denk hoe opvallend het is misschien verder ook wel met het uiterlijk te maken heeft.

Ik val ook gewoon niet op een bepaald type uiterlijk ofzo. Als ik kijk naar exvriendjes is er geen lijn in te ontdekken.
De enige lijn die ik bij de jongens die ik leuk vind kan ontdekken in hun uiterlijk is dat ze iets guitigs, jongensachtigs hebben... daar val ik dan ook echt voor. Wat betreft de twee serieuze vriendjes die ik gehad heb, die zijn ook nog es allebei ongeveer even lang en hebben donker haar en donkere wenkbrauwen. Ik vind dat niet per se mooier dan blond, maar ik kijk er wel eerder naar ofzo... en het kleurt zo leuk bij mij
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 17:48
Volk
Volk is offline
Citaat:
Innerlijk, anders vind ik haar hem ook uiterlijk niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 11:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bovendien kun je wel zeggen dat je op uiterlijk valt, maar dat zegt nog niets. Iedereen valt weer op een ander type en heeft een andere invulling van het woord 'knap'
Oud 01-02-2009, 12:56
Verwijderd
Dit is en blijft een beetje een lulkoekvraag natuurlijk.

Als het erop aankomt zul je moeten matchen met het innerlijk, maar als je iemand net leert kennen volg je je oogjes. Want dan kun je nog niet op innerlijk bouwen. Plus wat spekkie zegt: de een kan klaarkomen op Brad Pitt, en de ander duikt liever op Bill Gates. Wat is knap? En ik kan wel vallen op een man die totaal niet houdt van praten over zijn gevoelens, terwijl een andere de meest zorgzame man uitkiest die tot vervelends aan toe ontbijt op bed komt brengen en je haren voor je kamt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2009, 14:18
men123
men123 is offline
Citaat:
Bovendien kun je wel zeggen dat je op uiterlijk valt, maar dat zegt nog niets. Iedereen valt weer op een ander type en heeft een andere invulling van het woord 'knap'
Dat is waar, maar als ik dan een meisje zie die niks aan der haar doet, overal puisten, kleren van niks, tja

En knap, tja

Ik had wel iets grappigs Vorig jaar kwam er een jongen in de klas die iedereen "knap" vond, een meisje van mijn klas had er mee gekust, maar toen ze hem beter leerde kennen vond ze hem lelijk. Nu vind eigenlijk iedereen van mijn klas die jongen lelijk

Maar zoals jij al zei het woord "knap"is voor iedereen anders... Met een leuk innerlijk word je vanzelf knapper
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 15:55
groovy
groovy is offline
Uiterlijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 17:33
Verwijderd
Ik vind mensen zelden mooi of aantrekkelijk puur vanwege hun uiterlijk, het is in eerste instantie toch een combinatie van uiterlijk en houding/uitstraling (wat dus veel zegt over het innerlijk). Maar dat laatste telt voor mij veel zwaarder mee. En als ik iemands innerlijk 'wow' vind, om het zo maar te zeggen, wordt het uiterlijk voor mij vanzelf ook wel 'wow'. Ach je snapt me wel.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 18:06
I C U
I C U is offline
Combinatie. Uiterlijk moet me aanstaan, maar innerlijk is minstens zo belangrijk.
Oud 12-02-2009, 16:55
Dice94
Dice94 is offline
Allebei. Het is alle 2 belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 13:19
Saskia222
.

Laatst gewijzigd op 24-03-2010 om 09:30.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 14:35
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vraag me bij dit soort topics altijd af of de topicstarter heel erg lelijk is en hoopt dat we massaal innerlijk roepen omdat dat het meest politiek correct is.
Oud 13-03-2009, 17:20
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Uiterlijk, oppervlakkig als ik ben.

Maar goed, voor een langer durend avontuur is natuurlijk een leuk innerlijk vereist.
Oud 13-03-2009, 19:45
Armoed
Armoed is offline
Waarom kunnen al jullie *----* niet gewoon de openingspost lezen en de vraag beantwoorden? Hij vraagt wat jij belangrijker vindt, er zijn een aantal antwoorden mogelijk:

1) Uiterlijk
2) Innerlijk
3) Ik vind ze allebei even (on)belangrijk
4) Ik weet het niet
5) [insert vraag voor meer informatie]

Reacties zoals 'allebei' kan niet, want je kan ze allebei niet belangrijker vinden, evenals 'combinatie' of andere antwoorden die ik hier lees. En het ergste is dan nog het hele ethiekverhaal dat erachter wordt getypt.

Damn

Deze reply spant de kroon (en dat nog wel van een man):

Citaat:
Denk eens wat minder zwart/wit. Nuanceren, het gaat om het geheel.
OT: Uiterlijk
Oud 14-03-2009, 21:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
Uiterlijk natuurlijk.
Oud 15-03-2009, 11:02
Verwijderd
Uiterlijk, van binnen zijn de meeste vrouwen toch jaloerse gemene wezens
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 11:34
TheConfidant
TheConfidant is offline
Citaat:
Ik vraag me bij dit soort topics altijd af of de topicstarter heel erg lelijk is en hoopt dat we massaal innerlijk roepen omdat dat het meest politiek correct is.
Of natuurlijk heel aantrekkelijk maar van binnen eigenlijk ontzettend saai en vervelend - en dan ook saai en vervelend naar anderen kan zijn en anderen dat maar blijven pikken.

Hoe dan ook, uiterlijk is van belang als ik seks wil. Als ik die persoon niet aantrekkelijk vind, houdt het op. Zie ik mezelf geen seks kunnen hebben met die persoon, blijft het toch echt bij een vriendschap.
Als ik een relatie wil, dan zowel uiterlijk als innerlijk. Maar dan hebben we het weer wel over iemand met een echt geweldig innerlijk, dat heel goed bij mij aansluit. Iemand kan ontzettend mooi zijn en een 'best aardig' persoon zijn, bijvoorbeeld. Maar als het niet echt helemaal klikt zoals ik zou willen, blijf ik toch iets missen.
Oud 15-03-2009, 13:20
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik snap je punt niet helemaal.
Oud 15-03-2009, 14:02
Iduna
Iduna is offline
Innerlijk is belangrijker, maar dat sluit dus niet uit dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 19:42
Genius
Genius is offline
nu uiterlijk, later innerlijk
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 10:44
FeyRegy
FeyRegy is offline
Combinatie van beide.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Waarom kunnen al jullie *----* niet gewoon de openingspost lezen en de vraag beantwoorden? Hij vraagt wat jij belangrijker vindt, er zijn een aantal antwoorden mogelijk:

1) Uiterlijk
2) Innerlijk
3) Ik vind ze allebei even (on)belangrijk
4) Ik weet het niet
5) [insert vraag voor meer informatie]

Reacties zoals 'allebei' kan niet, want je kan ze allebei niet belangrijker vinden, evenals 'combinatie' of andere antwoorden die ik hier lees. En het ergste is dan nog het hele ethiekverhaal dat erachter wordt getypt.

Damn

Deze reply spant de kroon (en dat nog wel van een man):

OT: Uiterlijk
Dat dwars doen uit principe staat je niet... je bent heus niet zo autistisch dat je niet begrijpt dat 'allebei' 'ik vind ze allebei even belangrijk' betekent.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 21:49
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dat dwars doen uit principe staat je niet... je bent heus niet zo autistisch dat je niet begrijpt dat 'allebei' 'ik vind ze allebei even belangrijk' betekent.
We zijn niet eens getrouwd, ga je me nu al vertellen wat me wel en niet staat?
Oud 17-03-2009, 09:00
Kitten
Kitten is offline
Meer innerlijk dan uiterlijk, want ik vind het vaak wel moeilijk me over sommige uiterlijke 'kenmerken' heen te zetten...
Oud 17-03-2009, 10:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik snap je punt niet helemaal.
Je kunt wel zeggen dat je meer op uiterlijk valt, maar iedereen heeft een andere smaak. Zo kan de topicstarter door persoon1 knap gevonden worden en door persoon2 lelijk, om het maar even zwart-wit te zeggen. En dus boeit het niet zo of men op uiterlijk of op innerlijk valt, want er is altijd wel iemand die je aantrekkelijk vindt
Oud 17-03-2009, 11:26
Verwijderd
wat een lompe vraag, mijn hond is ook vreselijk lief en heeft dus een heel mooi innerlijk, maar daar neuk ik niet mee, uiterlijk is dus altijd wel belangrijk, wat iemand ook zegt
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 11:46
Verwijderd
Citaat:
We zijn niet eens getrouwd, ga je me nu al vertellen wat me wel en niet staat?
Misschien moeten we trouwen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 12:22
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Misschien moeten we trouwen
Mocht het fout gaan krijg ik de auto en het huis op de bahama's though.

jij mag de katten
Oud 17-03-2009, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Mocht het fout gaan krijg ik de auto en het huis op de bahama's though.

jij mag de katten
Als ik het landhuis en het paard ook krijg
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 12:37
Kitten
Kitten is offline
Mag ik dan de koektrommel tussendoor wegstelen?
Reageren

Regels voor berichten