Advertentie | |
|
![]() |
|
vraag je me wat, ik hou van een lekker bekje en een mooi kontje maar afgaande op het verleden kan dat wat mij betreft uiteenlopend zijn...
nee dan toch maar liev & sagt ![]()
|
Een combinatie. alhoewel uiterlijk mij meer om de uitstraling gaat dan de 'schoonheid' op zich.
Als ik écht zou moeten kiezen innerlijk, maar het is de uitstraling waardoor een persoon me uberhaupt opvalt. Dus ja zonder die uitstraling zou iemand me niet op vallen en zou ik het innerlijk niet leren kennen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik val ook gewoon niet op een bepaald type uiterlijk ofzo. Als ik kijk naar exvriendjes is er geen lijn in te ontdekken. |
![]() |
|
Eerst ga ik af op de eerste indruk, deze wordt veelal gemaakt door het uiterlijk, maar dit hoeft niet altijd het geval te zijn.
Daarna kijk ik of het innerlijk me bevalt, als dit niet het geval is blijft er denk ik weinig over. Maar het kan dus ook andersom, soms leer je iemand eerst goed kennen en kijk je pas later naar het uiterlijk. En vaak genoeg gaat het ook gelijk op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is en blijft een beetje een lulkoekvraag natuurlijk.
Als het erop aankomt zul je moeten matchen met het innerlijk, maar als je iemand net leert kennen volg je je oogjes. Want dan kun je nog niet op innerlijk bouwen. Plus wat spekkie zegt: de een kan klaarkomen op Brad Pitt, en de ander duikt liever op Bill Gates. Wat is knap? En ik kan wel vallen op een man die totaal niet houdt van praten over zijn gevoelens, terwijl een andere de meest zorgzame man uitkiest die tot vervelends aan toe ontbijt op bed komt brengen en je haren voor je kamt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En knap, tja ![]() Ik had wel iets grappigs ![]() ![]() Maar zoals jij al zei het woord "knap"is voor iedereen anders... Met een leuk innerlijk word je vanzelf knapper ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mensen zelden mooi of aantrekkelijk puur vanwege hun uiterlijk, het is in eerste instantie toch een combinatie van uiterlijk en houding/uitstraling (wat dus veel zegt over het innerlijk). Maar dat laatste telt voor mij veel zwaarder mee. En als ik iemands innerlijk 'wow' vind, om het zo maar te zeggen, wordt het uiterlijk voor mij vanzelf ook wel 'wow'. Ach je snapt me wel.
|
![]() |
|
Uiterlijk, oppervlakkig als ik ben.
Maar goed, voor een langer durend avontuur is natuurlijk een leuk innerlijk vereist.
||
Waarom kunnen al jullie *--
![]() 1) Uiterlijk 2) Innerlijk 3) Ik vind ze allebei even (on)belangrijk 4) Ik weet het niet 5) [insert vraag voor meer informatie] Reacties zoals 'allebei' kan niet, want je kan ze allebei niet belangrijker vinden, evenals 'combinatie' of andere antwoorden die ik hier lees. En het ergste is dan nog het hele ethiekverhaal dat erachter wordt getypt. Damn ![]() Deze reply spant de kroon (en dat nog wel van een man): Citaat:
||
Citaat:
Hoe dan ook, uiterlijk is van belang als ik seks wil. Als ik die persoon niet aantrekkelijk vind, houdt het op. Zie ik mezelf geen seks kunnen hebben met die persoon, blijft het toch echt bij een vriendschap. Als ik een relatie wil, dan zowel uiterlijk als innerlijk. Maar dan hebben we het weer wel over iemand met een echt geweldig innerlijk, dat heel goed bij mij aansluit. Iemand kan ontzettend mooi zijn en een 'best aardig' persoon zijn, bijvoorbeeld. Maar als het niet echt helemaal klikt zoals ik zou willen, blijf ik toch iets missen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()