![]() |
|
![]() |
Ik vroeg mij eigenlijk eens iets af:
kent er iemand onder jullie zo in de plaats van een gewone oorbel, zo een buisje waar ge bij wijze van spreke kunt doorkijken (kweet nie hoe ik het juist moet noemen: http://www.body-piercings-jewelry.com/cgi-bin/store/index.cgi?exact_match=yes&product=Plugs weet iemand hoe ze da buiske er eigenlijk in krijgen? En is dat pijnlijk? Groetjes xxx
|
![]() |
ah ja ik dacht wel dat ze het op die manier deden maar ik had al vrij veel rare verhalen gehoord, dat ze er bijvoorbeeld een heel stuk uit snijden enzo :-s en dan zou ik het toch niet echt meer zien zitten, maar als ze het zo doen zal het nogal meevallen zeker :-s
alé ja het moet voor mij toch niet echt te groot zijn, ik denk dat ik al blij zou zijn als ik er zo een smalleke in krijg :-p woensdag allemaal aan mij denken want dan ga ik ervoor! :-) kusjes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bachelor degree vraag... KillZeMall | 7 | 15-07-2011 01:56 | |
Psychologie |
Is een systeemtheoretisch denkkader en systeemdenken hetzelfde? Verwijderd | 4 | 01-02-2006 04:54 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje... Zero-Zero | 23 | 30-08-2003 21:09 | |
Beleidszaken |
Aanmelden bij een topic? Iqra | 1 | 05-07-2003 20:12 | |
Liefde & Relatie |
met jullie beiden of een groep? CoveredEyes | 18 | 05-07-2003 14:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Misschien een stomme vraag, maar waarom scheren 'wij mannen' onze oksels niet? Rhinus | 10 | 07-01-2002 19:44 |