Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 15:33
montella
montella is offline
Ik vind zelf dat van bommel een hele grote
terugslag heeft en dat hij niet in het nederlands
elftal hoort.

wie deelt dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 15:43
Kirk22
Kirk22 is offline
Hij laat structureel zien internationaal niet mee te kunnen.
Oud 22-11-2002, 16:47
freggelfreak
freggelfreak is offline
kben het wel met je eens. er zijn betere middenvelders dan van bommel op het moment, zoals davids, vd vaart en seedorf die wel goed bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 16:54
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Hij heeft bij lange na niet het niveau van in het begin. Dus weg ermee.
Oud 22-11-2002, 20:08
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
van bommel is geblesseerd
Oud 23-11-2002, 02:42
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
van bommel is geblesseerd
ach, de eerste CL wedstrijd is ie weer geschorst (hoe bedoel je, ik laat mijn team in de steek) en anders loopt hij gewoon te kloten.
Alleen tegen RKC en de Graafschap kan hij ballen... ik ook.
Oud 23-11-2002, 10:06
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
ach, de eerste CL wedstrijd is ie weer geschorst (hoe bedoel je, ik laat mijn team in de steek) en anders loopt hij gewoon te kloten.
Hij heeft soms ook goede wedstrijden tegen topploegen hoor engeland uit en man unitid tuis,het blift wel een irritante voetballer met die gemene overtredingen van hem en een slijmbal is ie ook.
Oud 23-11-2002, 10:26
Boogie
Boogie is offline
Ik vind hem wel een goeie voetballer. Misschien is het voor hem eens tijd de Mickey Mouse competitie te verlaten en elders zijn heil te zoeken, om dan door te groeien tot een echte topper. Want dat ligt echt wel binnen zijn mogelijkheden.
Oud 23-11-2002, 10:29
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
*knip*het blift wel een irritante voetballer met die gemene overtredingen van hem en een slijmbal is ie ook.
jah vind ik wel een goede samevatting van hem
hij kan wel goed voetballen maar hij heeft ook rattenstreken
Oud 23-11-2002, 10:41
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
jah vind ik wel een goede samevatting van hem
hij kan wel goed voetballen maar hij heeft ook rattenstreken
Dan moet hij maar naar Italië gaan he
Oud 23-11-2002, 11:50
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Dan moet hij maar naar Italië_§aan he
racisme!
Oud 23-11-2002, 13:43
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
van bommel heeft op dit moment niet genoeg kwaliteit voor het nederlands elftal, misschien kan ie nog doorgroeien. ik hoop het
Oud 23-11-2002, 14:13
ABrules
ABrules is offline
Van Bommel kan heel groot zijn, is helaas te veel bezig met zijn tegenstanders... heel veel zonde is dat... als ie met het spel bezig blijft dan let hem weinig om in Oranje te staan, hoewel ik v.d. Vaart op een of andere manier ook nog net niet volwassen genoeg vind om in Oranje te staan. Die komt er vaneigens wel in gelukkig, die wordt ook groot... heb gewoon wel vertrouwen in Oranje gekregen weer...
Oud 23-11-2002, 14:32
Joosn
Joosn is offline
Middenveld met van Bommel, Cocu en van der Vaart
Aanval met Kluivert en van Nistelrooy
Op de bank: Makaay en Jimmy Floid

Om van de watertanden!!!!!!!!!!!!!!
We worden met twee vingers in onze neus kampioen......
Oud 23-11-2002, 14:43
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Joosn schreef:
Middenveld met van Bommel, Cocu en van der Vaart
Aanval met Kluivert en van Nistelrooy
Op de bank: Makaay en Jimmy Floid

Om van de watertanden!!!!!!!!!!!!!!
We worden met twee vingers in onze neus kampioen......
Joosn

3 middenvelders?

5-3-2?
Oud 24-11-2002, 12:11
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
ABrules schreef:
hoewel ik v.d. Vaart op een of andere manier ook nog net niet volwassen genoeg vind om in Oranje te staan. Die komt er vaneigens wel in gelukkig, die wordt ook groot...
vd Vaart mag ik op een manier niet, denk omdat hij bij ajax speelt... maar goed is hij wel maar om nou te gaan roepen dat hij Oranjewaardig is - nee. Hij moet nog zoveel leren.

En v Bommel: hopelijk ontwikkeld hij zich beter dan al die andere PSV-'talenten' oftewel, hopelijk gaat hij es een keer opstaan en vechten voor zijn club. en dan niet op incidentiele basis...
Oud 24-11-2002, 12:16
Kez
Kez is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
het blift wel een irritante voetballer met die gemene overtredingen van hem en een slijmbal is ie ook.
als ie voor jou clubje had gespeeld had je dat juist goeie eigenschappen gevonden. Hij is een "Duitser", een winnaar, niet zo'n wuss die we veel te veel hebben in Nederland. In het voetbal tegenwoordig moet je af en toe een gemene overtreding maken, anders red je het gewoon niet.
Oud 24-11-2002, 12:20
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Kez schreef:
In het voetbal tegenwoordig moet je af en toe een gemene overtreding maken, anders red je het gewoon niet.
als het goed is heb je het niet zoveel nodig als hij, al helemaal niet als aanvoerder. Ook is door dat gedrag geschorst op cruciale momenten.
Oud 24-11-2002, 12:22
Joosn
Joosn is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Joosn

3 middenvelders?

5-3-2?
Whohahahaha!!!!! LOL
Dan hebben Dickie en WIllempie nog Davids en Seedorf (die wordt echt zwaar ondergewadeerd in NL. Weten jullie trouwens waarom Bergkamp niet wilde vliegen bij wedstrijden van het Nederlandse elftal. Hij was bang dat Clarence tegen de piloot zou zeggen: "wacht maar, dat doe ik wel even.") HAHAHAHA

Ze hebben alleen betere backs nodig. Ricksen en Bouma zijn echt een blamage voor een toekomstig Europees kampioen.
Oud 24-11-2002, 12:24
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Joosn schreef:
Bouma
"en wij zijn niet bang want Bouma die doet mee!" (weer zo'n PSV talent dat blijft hangen in 'mijn beste jaar moet nog komen')
Oud 24-11-2002, 12:25
Kez
Kez is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
als het goed is heb je het niet zoveel nodig als hij, al helemaal niet als aanvoerder. Ook is door dat gedrag geschorst op cruciale momenten.
ja ok, hij moet dat nog leren doseren, maar er wordt altijd geklaagd dat Nederlandse voetballers te lief zijn, geen winnaarsmentaliteit hebben. Dan wordt er jaloers gekeken naar de Duitsers, die met mindere voetballers het toch beter doen dan Nederland. En dan is er een keer zo'n voetballer met een winnaarsmentaliteit en dan wordt ie afgekraakt omdat ie te hard zou zijn etc.
Oud 24-11-2002, 12:27
Kez
Kez is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
"en wij zijn niet bang want Bouma die doet mee!" (weer zo'n PSV talent dat blijft hangen in 'mijn beste jaar moet nog komen')
Bouma is een net-niet voetballer. Tis net geen linksback en net geen linksbuiten. Kan alleen van pas komen tegen een ploeg zonder rechtsbuiten, dat ie meer op het middenveld, naar achteren, kan spelen.
Oud 24-11-2002, 12:37
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Kez schreef:
Bouma is een net-niet voetballer. Tis net geen linksback en net geen linksbuiten. Kan alleen van pas komen tegen een ploeg zonder rechtsbuiten, dat ie meer op het middenveld, naar achteren, kan spelen.
hierboven heb je gelijk (over Duitsers en Bommel)

Bouma is zoiets als Emmerton alleen doet Emmerton wel wat er gedaan moet worden en gaat Bouma dus echt ertussen spelen. Als LB loopt hij naar voor en als LH loopt hij naar achter. Wat klopt er neit aan dat plaatje?
Oud 24-11-2002, 12:53
Joosn
Joosn is offline
Ja, net als de backpositie in het Nederlands elftal. Ligt gewoon aan de opleiding. Die jonge kereltjes zijn zo arrogant en willen allemaal op '4' spelen tegenwoordig.
Ik bedoel

Ajax: O'Brein, van Damme (ps, geen JC. Hahahahaha)
PSV: Bouma (toppertje!!! hahahaha)
Feyenoord: Rzasza, terwijl van Haaren bijna niks speelt is hij al kandidaat voor het NL-elftal)
FC Groningen: FLoren (echt een drama soms)
Oud 24-11-2002, 12:56
Kez
Kez is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
hierboven heb je gelijk (over Duitsers en Bommel)

Bouma is zoiets als Emmerton alleen doet Emmerton wel wat er gedaan moet worden en gaat Bouma dus echt ertussen spelen. Als LB loopt hij naar voor en als LH loopt hij naar achter. Wat klopt er neit aan dat plaatje?
Emerton is gewoon een goeie voetballer die beide kan, Bouma is een voetballer die beide net-niet kan
Oud 24-11-2002, 13:43
knijtert!
knijtert! is offline
de topic ging eigenlijk heel ergens anders over maar toch wil ik ff reageren op een reactie

O'Brien en van Damme zijn wel echte goeie linksbacks.
Ze verdedigen goed en komen ook naar voren als het moet.

Emerton ook goed en vind ik daarom geen terechte vergelijking met Bouma. Want hij kan echt niet voetballen en is zeker geen Nederlands elftal waardig. Het word tijd dat ze die Bouma ns laten vervangen door een andere voetballer om te kijken of die het wel goed doet, Nigel de Jong bv.

Dat van der Vaart nog niet rijp genoeg zou zijn voor Nederlands elftal vind ik echt dikke onzin he. Dat kunnen alleen maar reacties zijn van jaloerze Feye of PSV supporters.

En nu ontopic:
Van Bommel hoort gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal naar mijn mening. Hij voetbalt op dit moment wel niet niet zo goed maar kan altijd van pas komen om hem op de bank te hebben.
Oud 24-11-2002, 14:15
Kez
Kez is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
de topic ging eigenlijk heel ergens anders over maar toch wil ik ff reageren op een reactie

O'Brien en van Damme zijn wel echte goeie linksbacks.
Ze verdedigen goed en komen ook naar voren als het moet.

Emerton ook goed en vind ik daarom geen terechte vergelijking met Bouma. Want hij kan echt niet voetballen en is zeker geen Nederlands elftal waardig. Het word tijd dat ze die Bouma ns laten vervangen door een andere voetballer om te kijken of die het wel goed doet, Nigel de Jong bv.

Dat van der Vaart nog niet rijp genoeg zou zijn voor Nederlands elftal vind ik echt dikke onzin he. Dat kunnen alleen maar reacties zijn van jaloerze Feye of PSV supporters.

En nu ontopic:
Van Bommel hoort gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal naar mijn mening. Hij voetbalt op dit moment wel niet niet zo goed maar kan altijd van pas komen om hem op de bank te hebben.
De Jong is niet eens basisspeler bij Ajax, en heeft pas paar weken geleden zijn 1e eredivisie wedstrijd gespeeld, dan zeg jij wat over jaloerse PSV en Feye supporters, maar zelf kijk je wel heel erg door een Ajax-bril.
Als O'Brien en Van Damme zulke goeie linksbacks zijn, waarom stonden ze gister dan niet in de basis???? Geblesseerd????
En noem maar eens een linksback die Bouma kan vervangen die wel regelmatig speelt, die zijn er niet.

Van der Vaart kan wat mij betreft wel in Oranje, maar om nou al een basisplaats te hebben lijkt me nog iets te vroeg. Tegen mindere tegenstanders kun je het wel doen, maar voor de grote wedstrijden heeft ie m.i. nog niet genoeg ervaring/
Oud 24-11-2002, 14:33
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Kez schreef:
De Jong is niet eens basisspeler bij Ajax, en heeft pas paar weken geleden zijn 1e eredivisie wedstrijd gespeeld, dan zeg jij wat over jaloerse PSV en Feye supporters, maar zelf kijk je wel heel erg door een Ajax-bril.
Ik zeg bv!!! Ik probeer der alleen maar mee te zeggen dat bouma totaal geen Nederlands elftal waardig is, en dan vind ik de Jong nu al beter als hem. Ik zou eerlijk gezegt geen andere goeie Nederlandse linksbacks noemen die niet geselecteerd zijn, bogarde mischien (maar ik mag hem niet zo), en daarom noemde ik dus Nigel de Jong.

Citaat:
Kez schreef:
Als O'Brien en Van Damme zulke goeie linksbacks zijn, waarom stonden ze gister dan niet in de basis???? Geblesseerd????
En noem maar eens een linksback die Bouma kan vervangen die wel regelmatig speelt, die zijn er niet.
Dat ze niet in basis stonden is inderdaad omdat ze geblesseerd zijn. Wil het tegenwoordig zeggen dat als je geblesseerd bent dat je dan slecht bent?

Citaat:
Kez schreef:
Van der Vaart kan wat mij betreft wel in Oranje, maar om nou al een basisplaats te hebben lijkt me nog iets te vroeg. Tegen mindere tegenstanders kun je het wel doen, maar voor de grote wedstrijden heeft ie m.i. nog niet genoeg ervaring/
Ik vind dat van der Vaart wel degelijk in de basis kan. Ik zeg niet dat hij in de basis moet maar dat komt omdat we nog veel meer hele goeie Nederlandse middenvelders hebben.
Oud 24-11-2002, 15:40
Kez
Kez is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Ik zeg bv!!! Ik probeer der alleen maar mee te zeggen dat bouma totaal geen Nederlands elftal waardig is, en dan vind ik de Jong nu al beter als hem. Ik zou eerlijk gezegt geen andere goeie Nederlandse linksbacks noemen die niet geselecteerd zijn, bogarde mischien (maar ik mag hem niet zo), en daarom noemde ik dus Nigel de Jong.
Zie je, je kunt geen andere linksbacks noemen, alleen Nigel de Jong die net uit de luiers is en 2 of 3 goeie wedstrijdjes heeft gespeeld. Zeker een groot talent, maar het lijkt me logisch om hem eerst maar eens te laten spelen in Jong Oranje.

Citaat:
knijtert! schreef:

Dat ze niet in basis stonden is inderdaad omdat ze geblesseerd zijn. Wil het tegenwoordig zeggen dat als je geblesseerd bent dat je dan slecht bent?
Het was meer een vraag of ze geblesseerd waren of dat ze gewoon niet goed genoeg waren.

Citaat:
knijtert! schreef:

Ik vind dat van der Vaart wel degelijk in de basis kan. Ik zeg niet dat hij in de basis moet maar dat komt omdat we nog veel meer hele goeie Nederlandse middenvelders hebben.
Je zegt het zelf al, er zijn andere middenvelders die op dit moment beter zijn, niet qua talent, maar qua ervaring.
Oud 28-11-2002, 19:22
Bertske
Bertske is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Citaat:
Kirk22 schreef:
vd Vaart mag ik op een manier niet, denk omdat hij bij ajax speelt... maar goed is hij wel maar om nou te gaan roepen dat hij Oranjewaardig is - nee. Hij moet nog zoveel leren.

En v Bommel: hopelijk ontwikkeld hij zich beter dan al die andere PSV-'talenten' oftewel, hopelijk gaat hij es een keer opstaan en vechten voor zijn club. en dan niet op incidentiele basis...

Hmmmz, of je anthipathie tegen over v Bommel is erg groot, of je kijkt gewoon te weinig wedstrijden van PSV.
Ten eerste is het juist van Bommel die zijn team altijd op sleeptouw neemt in de belangrijke wedstrijden. Dit doet hij of met wonderschone goals (de 2-1 tegen ManU, de Goal uit bij ManU, de goal uit bij Feyenoord ), of met echt heel goed spel(Leeds uit, Bayern thuis, Parma). Het probleem van van Bommel is dat de spelers om hem heen veels te zwak zijn. Vogel zit al 2 jaar in een dip, Kezman scoort alleen in de competitie, en de verdediging is en blijft erg zwak met een veels te trage Ooijer.
Als er één voetballer is van PSV die juist wel het niveau heeft om in de CL te spelen dan is het wel vBommel.
Oud 02-12-2002, 12:58
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
knijtert! schreef:

En nu ontopic:
Ik ben PSVer, niet zo heel enthiousast maar toch... ik vind het geweldig om van der Vaart bezig te zien bij Ajax, echt een hele goede... ik ga niet zeggen dat ie nog niet in het NL-elftal hoort omdat ik jaloers ben... hij staat in het veld en eist enorm veel op, het risico dat je als trainer loopt is dat medespelers zich eraan gaan ergeren zeker omdat hij nog zo jong is... hij heeft echt alles, techniek inzicht en het schot... maar of hij al optimaal kan presteren in het NL-elftal... nee, iig geen basisplaats.

v. Bommel vind ik niet in het NL-elftal horen op dit moment... of nou ja, het gaat wel wat beter... helaas is hij nogal lichtgeraakt en te veel met de tegenstander bezig zoals ik al eerder zei, zou hij daar mee stoppen is er nog maar weinig wat hem tegenhoud...
tja het is zo dat we nu al op het middenveld hebben: Davids, Seedorf, Cocu, Bosvelt , De Boer, Zenden(toch nog wel) v.d. Vaart dan natuurlijk... en nog een hele rits anderen NL- voetballers die er kunnen staan...
Reageren

Regels voor berichten