Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind hem wel een goeie voetballer. Misschien is het voor hem eens tijd de Mickey Mouse competitie te verlaten en elders zijn heil te zoeken, om dan door te groeien tot een echte topper. Want dat ligt echt wel binnen zijn mogelijkheden.
|
Van Bommel kan heel groot zijn, is helaas te veel bezig met zijn tegenstanders... heel veel zonde is dat... als ie met het spel bezig blijft dan let hem weinig om in Oranje te staan, hoewel ik v.d. Vaart op een of andere manier ook nog net niet volwassen genoeg vind om in Oranje te staan. Die komt er vaneigens wel in gelukkig, die wordt ook groot... heb gewoon wel vertrouwen in Oranje gekregen weer...
|
![]() |
Middenveld met van Bommel, Cocu en van der Vaart
Aanval met Kluivert en van Nistelrooy Op de bank: Makaay en Jimmy Floid Om van de watertanden!!!!!!!!!!!!!! We worden met twee vingers in onze neus kampioen......
||
Citaat:
![]() 3 middenvelders? 5-3-2? ![]()
||
Citaat:
En v Bommel: hopelijk ontwikkeld hij zich beter dan al die andere PSV-'talenten' oftewel, hopelijk gaat hij es een keer opstaan en vechten voor zijn club. en dan niet op incidentiele basis... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan hebben Dickie en WIllempie nog Davids en Seedorf (die wordt echt zwaar ondergewadeerd in NL. Weten jullie trouwens waarom Bergkamp niet wilde vliegen bij wedstrijden van het Nederlandse elftal. Hij was bang dat Clarence tegen de piloot zou zeggen: "wacht maar, dat doe ik wel even.") HAHAHAHA Ze hebben alleen betere backs nodig. Ricksen en Bouma zijn echt een blamage voor een toekomstig Europees kampioen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Bouma is zoiets als Emmerton alleen doet Emmerton wel wat er gedaan moet worden en gaat Bouma dus echt ertussen spelen. Als LB loopt hij naar voor en als LH loopt hij naar achter. Wat klopt er neit aan dat plaatje? ![]()
|
![]() |
Ja, net als de backpositie in het Nederlands elftal. Ligt gewoon aan de opleiding. Die jonge kereltjes zijn zo arrogant en willen allemaal op '4' spelen tegenwoordig.
Ik bedoel Ajax: O'Brein, van Damme (ps, geen JC. Hahahahaha) PSV: Bouma (toppertje!!! hahahaha) Feyenoord: Rzasza, terwijl van Haaren bijna niks speelt is hij al kandidaat voor het NL-elftal) FC Groningen: FLoren (echt een drama soms)
||
Citaat:
|
![]() |
|
de topic ging eigenlijk heel ergens anders over maar toch wil ik ff reageren op een reactie
O'Brien en van Damme zijn wel echte goeie linksbacks. Ze verdedigen goed en komen ook naar voren als het moet. Emerton ook goed en vind ik daarom geen terechte vergelijking met Bouma. Want hij kan echt niet voetballen en is zeker geen Nederlands elftal waardig. Het word tijd dat ze die Bouma ns laten vervangen door een andere voetballer om te kijken of die het wel goed doet, Nigel de Jong bv. Dat van der Vaart nog niet rijp genoeg zou zijn voor Nederlands elftal vind ik echt dikke onzin he. Dat kunnen alleen maar reacties zijn van jaloerze Feye of PSV supporters. En nu ontopic: Van Bommel hoort gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal naar mijn mening. Hij voetbalt op dit moment wel niet niet zo goed maar kan altijd van pas komen om hem op de bank te hebben.
||
Citaat:
Als O'Brien en Van Damme zulke goeie linksbacks zijn, waarom stonden ze gister dan niet in de basis???? Geblesseerd???? En noem maar eens een linksback die Bouma kan vervangen die wel regelmatig speelt, die zijn er niet. Van der Vaart kan wat mij betreft wel in Oranje, maar om nou al een basisplaats te hebben lijkt me nog iets te vroeg. Tegen mindere tegenstanders kun je het wel doen, maar voor de grote wedstrijden heeft ie m.i. nog niet genoeg ervaring/
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Hmmmz, of je anthipathie tegen over v Bommel is erg groot, of je kijkt gewoon te weinig wedstrijden van PSV. Ten eerste is het juist van Bommel die zijn team altijd op sleeptouw neemt in de belangrijke wedstrijden. Dit doet hij of met wonderschone goals (de 2-1 tegen ManU, de Goal uit bij ManU, de goal uit bij Feyenoord ), of met echt heel goed spel(Leeds uit, Bayern thuis, Parma). Het probleem van van Bommel is dat de spelers om hem heen veels te zwak zijn. Vogel zit al 2 jaar in een dip, Kezman scoort alleen in de competitie, en de verdediging is en blijft erg zwak met een veels te trage Ooijer. Als er één voetballer is van PSV die juist wel het niveau heeft om in de CL te spelen dan is het wel vBommel.
||
Citaat:
v. Bommel vind ik niet in het NL-elftal horen op dit moment... of nou ja, het gaat wel wat beter... helaas is hij nogal lichtgeraakt en te veel met de tegenstander bezig zoals ik al eerder zei, zou hij daar mee stoppen is er nog maar weinig wat hem tegenhoud... tja het is zo dat we nu al op het middenveld hebben: Davids, Seedorf, Cocu, Bosvelt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Vrije tijd |
Meest gehate voetballer? zlatani9 | 372 | 19-11-2005 00:19 | |
Vrije tijd |
Van Bommel terug bij Oranje nieuwszicht | 2 | 08-11-2005 16:18 | |
Vrije tijd |
Selectie Oranje Ketjing | 18 | 25-03-2003 13:41 |