Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 18:44
Ketjing
Ketjing is offline
De geselecteerden voor de interland tegen Tsjechië

Doel: Waterreus (PSV) en Westerveld (Real Sociedad)
Verdediging: Ricksen (Glasgow Rangers), Frank de Boer (Barcelona), Stam (Lazio Roma), Ooijer (PSV), Reiziger (Barcelona), Zenden (Chelsea), Van Bronckhorst (Arsenal)
Middenveld: Bosvelt (Feyenoord), Ronald de Boer (Rangers), Seedorf (AC Milan), Davids (Juventus), Van Bommel (PSV), Van der Vaart (Ajax)
Aanval: Makaay (Deportivo La Coruna), Van Nistelrooy (Manchester United), Hasselbaink (Chelsea), Van der Meyde (Ajax), Kluivert (Barcelona), Van Hooijdonk (Feyenoord).

Wie ontbreekt er volgens jou en wie moet er meteen uit?
Oud 24-03-2003, 19:21
Smartie
Smartie is offline
Overmars, die is goed in vorm de laatste tijd.

En dan mogen Ooijer en Bosvelt eruit
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 19:27
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Belachelijk dat Overmars er niet bij is
Oud 24-03-2003, 19:28
Arun
Arun is offline
Ik mis Cannavaro, Nesta en Maldini.
Verder vind ik het raar dat Crespo niet is geselecteerd..

Serieus, ik vind dat Bouma het de laatste tijd goed doet.
Oud 24-03-2003, 19:50
Roberto15
Roberto15 is offline
Nigel de Jong
Oud 24-03-2003, 19:50
Roberto15
Roberto15 is offline
is Van der Sar geblesseerd ofzo?
Oud 24-03-2003, 22:10
Kez
Kez is offline
Citaat:
Roberto15 schreef op 24-03-2003 @ 20:50:
is Van der Sar geblesseerd ofzo?
ja

en volgens mij mis ik niet echt iemand, is wel ongeveer de selectie die ik zou nemen op dit moment
Oud 24-03-2003, 22:13
Methuselah
Methuselah is offline
Van der Meyde eruit en Bergkamp erin
Oud 24-03-2003, 22:54
Verwijderd
Ooijer er uit. Dan kan je ook Sjaak Polak of Resit Schuurman gaan selecteren voor het Nederlands elftal. Ooijer vind ik echt niet bijzonder goed.

v/d Meyde eruit. Wisselen met Overmars natuurlijk. v/d Meyde speelt in 4 van de 5 wedstrijden bij Ajax niet goed.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 24-03-2003 @ 23:13:
Van der Meyde eruit en Bergkamp erin
duidelijk een belg die dat zegt :+

en ik mis idd ook niemand We hebben een geweldig nederlands elftal op papier. Nu nog alleen echt aan het werk zien als een goed team!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 23:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 25-03-2003 @ 00:30:
duidelijk een belg die dat zegt :+

en ik mis idd ook niemand We hebben een geweldig nederlands elftal op papier. Nu nog alleen echt aan het werk zien als een goed team!
en dan?
Oud 24-03-2003, 23:43
Tyskie
Tyskie is offline
Zenden eruit, wisselspeler bij Chelsea. Overmars is in vorm, dus erin.

Ooijer mag van mij blijven, is sobere verdediger, die zijn taken uitvoert.
Een belangrijke schakel in de succesvolle PSV-verdediging... Wellicht dat Bouma een interessante aanvulling kan zijn, speelt sterk bij PSV, maar is nog niet echt getest. Kan geen kwaad om tegen een Malta ofzo hem eens te testen in Oranje.
Bovendien kan hij bij nood nog naar de linksback positie ook.
Oud 25-03-2003, 07:35
karamba
karamba is offline
Waarom altijd spelers uit de top 3 uit Nederland. Hebben wij verder in de Nederlandse competitie echt geen speler die bij het Nederlands elftal passen? Of moeten ze dan eerst naar de top 3?
Verder denk ik dat Robben, De Jong en van Persie wel eens mogen komen. GEEF DE JEUGD OOK EEN KANS. En ehm, jeugd... zitten die ook nog onder de top 3 van een goed niveau?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 07:39
Kez
Kez is offline
Citaat:
addy schreef op 25-03-2003 @ 08:35:
Waarom altijd spelers uit de top 3 uit Nederland. Hebben wij verder in de Nederlandse competitie echt geen speler die bij het Nederlands elftal passen? Of moeten ze dan eerst naar de top 3?
Verder denk ik dat Robben, De Jong en van Persie wel eens mogen komen. GEEF DE JEUGD OOK EEN KANS. En ehm, jeugd... zitten die ook nog onder de top 3 van een goed niveau?
Is goed als je ze een kans geeft, maar niet tegen Tsjechie, doe dat tegen een wat mindere ploeg...
Oud 25-03-2003, 11:43
Tyskie
Tyskie is offline
Citaat:
addy schreef op 25-03-2003 @ 08:35:
Op het moment is het verschil tussen de top 3 en de middenmoot/subtop dermate groot dat ik denk dat er zelden een speler uit die laatste groep zich genoeg kan bewijzen op in Oranje te komen.
Landzaat had/heeft die potentie wel, maar heeft nooit kunnen doorgroeien op het niveau van de top3, het niveau dat gevraagd wordt voor Oranje.

En verder zou ik zo geen Nederlandse speler, die niet bij een top3-club speelt, bedenken die een aanvulling zou kunnen zijn op Oranje...
Oud 25-03-2003, 11:45
Krugdinho
Krugdinho is offline
Overmars...
Oud 25-03-2003, 12:13
karamba
karamba is offline
Citaat:
Kez schreef op 25-03-2003 @ 08:39:
Is goed als je ze een kans geeft, maar niet tegen Tsjechie, doe dat tegen een wat mindere ploeg...
Is er een mindere ploeg? Alleen Moldavië misschien. Maar als je bij de rest ook maar iets minder dan 100 % zou geven, en dus misschien gaat onderschatten, dan ben je er geweest. Er strijden vier ploegen om 2 plaatsen in mijn ogen en ze doen niks voor elkaar onder. Dus ik zie weinig kans om ze dan 'te testen''. Het is juist goed dat die spelers zullen ervaren hoe het is onder druk te spelen lijkt mij!!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:48
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
Tyskie schreef op 25-03-2003 @ 00:43:
Zenden eruit, wisselspeler bij Chelsea. Overmars is in vorm, dus erin.
same here
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Waterreus (PSV) ---> minst gepasseerde keeper in de KPN Eredivisie, erin laten dus.
Westerveld (Real Sociedad) ---> mede dankzij hem staat Sociedad in het linker rijtje in Spanje, heb ik altijd een goede keeper gevonden, mag dus blijven.
Ricksen (Glasgow Rangers) ---> heeft-ie een vaste basisplaats in Schotland? Geen idee. Hangt erom. Voor mij niet nr. 1 rechts back voor Nederland, maar hoort er wel bij. Misschien toch een beetje sprake van vriendjespolitiek?
Frank de Boer (Barcelona) ---> altijd vaste kracht, recordhouder van het aantal interlands schop je niet snel uit de eerste 22.
Stam (Lazio Roma) ---> heeft met Frank de Boer altijd een goed duo gevormd. Blijven.
Ooijer (PSV) ---> na afwezigheid weer opgenomen. Kan op veel plaatsen spelen en kan dus nuttig zijn voor het Nederlands elftal.
Reiziger (Barcelona) ---> is jarenlang vaste rechts-back geweest en staat nu in het centrum. Persoonlijk zie ik toch altijd nog iets labiels en onzekers in hem. /
Zenden (Chelsea) ---> niet in vorm, maar kan op beide flanken spelen en voor mij toch een kandidaat voor links back. /
Van Bronckhorst (Arsenal) ---> heb lange tijd ged8 dat het Nederlands Elftal te hoog voor hem gegrepen was, maar heeft toch de laatste wedstrijden die hij gespeeld heeft zijn waarde gehecht. Mag dus blijven.
Bosvelt (Feyenoord) ---> altijd 100% inzet is nooit weg.
Ronald de Boer (Rangers) ---> mij verbaasde het soms de laatste jaren dat als-ie werd opgenomen hij niet in de basis stond. Ook al behoort hij tot 1 van de oudjes, hij is een basiskandidaat voor mij.
Seedorf (AC Milan) ---> ben geen liefhebber van hem, maja na Oostenrijk twijfel ik toch... /
Davids (Juventus) ---> is een vaste waarde geworden, knokt voor elke meter gras, 100% zeker: blijven
Van Bommel (PSV) ---> oke na het mogelijk accefietje met Davids moet je misschien 1 van de 2 buiten de selectie laten en dat zou dan Van Bommel moeten zijn. Maar wat vind ik zwaarder telt is dat je in het veld goed met elkaar kunt opschieten dan buiten het veld, als je maar goed kunt samenspelen. Blijven.
Van der Vaart (Ajax) ---> is nog niet 100% terug op zijn oude niveau, maar het grootste talent van Nederland mag voor mij niet ontbreken.
Makaay (Deportivo La Coruna) ---> op dit moment na Ruud en Kluivert derde beste spits van Nederland.
Van Nistelrooy (Manchester United) ---> 3x scoren tegen ik dacht Fulham en met name in de CL goed bezig op het veld, die moet blijven. Naast Kluivert in de Spits.
Hasselbaink (Chelsea) ---> heb zelf nog altijd twijfels over hem. De ene keer maakt-ie het waar, de andere keer niet. /
Van der Meyde (Ajax) ---> jong talentje, echte ouderwetse buitenspeler, maar nog zeker geen basisklant en misschien als je hem vergelijkt met andere "coming talents" zoals Van Persie en Robben misschien minder. /
Kluivert (Barcelona) ---> spits nr. 1 en nog altijd op weg naar het record van Cruijff en Bergkamp.
Van Hooijdonk (Feyenoord) ---> kunnen ze erbij zetten als vast aanspeelpunt en als pinch-hitter. En voor de penalty's in eindrondes van belangrijke toernooien. /

Wie mis ik? Cocu uiteraard, maar die is geblesseerd. Een derde keeper, maar ik denk dat twee genoeg zijn, maar die derde keeper is dan uiteraard Van der Sar. En Overmars, die moet er gewoon bij vind ik. Zorgt altijd voor dreiging en met name de laatste tijd in vorm. Verjonging zou ook nog een optie zijn: Landzaat, Bouma, Van Persie, De Jong, Sneijder, Robben. Misschien nog niet voor vaste selectiespelers, maar deze namen moeten er wel staan na EK 2004. Dan moeten we toch wel zeker aan de toekomst gaan denken.
Reageren

Regels voor berichten