Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zenden eruit, wisselspeler bij Chelsea. Overmars is in vorm, dus erin.
Ooijer mag van mij blijven, is sobere verdediger, die zijn taken uitvoert. Een belangrijke schakel in de succesvolle PSV-verdediging... Wellicht dat Bouma een interessante aanvulling kan zijn, speelt sterk bij PSV, maar is nog niet echt getest. Kan geen kwaad om tegen een Malta ofzo hem eens te testen in Oranje. Bovendien kan hij bij nood nog naar de linksback positie ook.
|
![]() |
Waarom altijd spelers uit de top 3 uit Nederland. Hebben wij verder in de Nederlandse competitie echt geen speler die bij het Nederlands elftal passen? Of moeten ze dan eerst naar de top 3?
Verder denk ik dat Robben, De Jong en van Persie wel eens mogen komen. GEEF DE JEUGD OOK EEN KANS. En ehm, jeugd... zitten die ook nog onder de top 3 van een goed niveau? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Landzaat had/heeft die potentie wel, maar heeft nooit kunnen doorgroeien op het niveau van de top3, het niveau dat gevraagd wordt voor Oranje. En verder zou ik zo geen Nederlandse speler, die niet bij een top3-club speelt, bedenken die een aanvulling zou kunnen zijn op Oranje...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Waterreus (PSV) ---> minst gepasseerde keeper in de KPN Eredivisie, erin laten dus.
![]() Westerveld (Real Sociedad) ---> mede dankzij hem staat Sociedad in het linker rijtje in Spanje, heb ik altijd een goede keeper gevonden, mag dus blijven. ![]() Ricksen (Glasgow Rangers) ---> heeft-ie een vaste basisplaats in Schotland? Geen idee. Hangt erom. Voor mij niet nr. 1 rechts back voor Nederland, maar hoort er wel bij. Misschien toch een beetje sprake van vriendjespolitiek? ![]() ![]() Frank de Boer (Barcelona) ---> altijd vaste kracht, recordhouder van het aantal interlands schop je niet snel uit de eerste 22. ![]() Stam (Lazio Roma) ---> heeft met Frank de Boer altijd een goed duo gevormd. Blijven. ![]() Ooijer (PSV) ---> na afwezigheid weer opgenomen. Kan op veel plaatsen spelen en kan dus nuttig zijn voor het Nederlands elftal. ![]() Reiziger (Barcelona) ---> is jarenlang vaste rechts-back geweest en staat nu in het centrum. Persoonlijk zie ik toch altijd nog iets labiels en onzekers in hem. ![]() ![]() Zenden (Chelsea) ---> niet in vorm, maar kan op beide flanken spelen en voor mij toch een kandidaat voor links back. ![]() ![]() Van Bronckhorst (Arsenal) ---> heb lange tijd ged8 dat het Nederlands Elftal te hoog voor hem gegrepen was, maar heeft toch de laatste wedstrijden die hij gespeeld heeft zijn waarde gehecht. Mag dus blijven. ![]() Bosvelt (Feyenoord) ---> altijd 100% inzet is nooit weg. ![]() Ronald de Boer (Rangers) ---> mij verbaasde het soms de laatste jaren dat als-ie werd opgenomen hij niet in de basis stond. Ook al behoort hij tot 1 van de oudjes, hij is een basiskandidaat voor mij. ![]() Seedorf (AC Milan) ---> ben geen liefhebber van hem, maja na Oostenrijk twijfel ik toch... ![]() ![]() Davids (Juventus) ---> is een vaste waarde geworden, knokt voor elke meter gras, 100% zeker: blijven ![]() Van Bommel (PSV) ---> oke na het mogelijk accefietje met Davids moet je misschien 1 van de 2 buiten de selectie laten en dat zou dan Van Bommel moeten zijn. Maar wat vind ik zwaarder telt is dat je in het veld goed met elkaar kunt opschieten dan buiten het veld, als je maar goed kunt samenspelen. Blijven. ![]() Van der Vaart (Ajax) ---> is nog niet 100% terug op zijn oude niveau, maar het grootste talent van Nederland mag voor mij niet ontbreken. ![]() Makaay (Deportivo La Coruna) ---> op dit moment na Ruud en Kluivert derde beste spits van Nederland. ![]() Van Nistelrooy (Manchester United) ---> 3x scoren tegen ik dacht Fulham en met name in de CL goed bezig op het veld, die moet blijven. Naast Kluivert in de Spits. ![]() Hasselbaink (Chelsea) ---> heb zelf nog altijd twijfels over hem. De ene keer maakt-ie het waar, de andere keer niet. ![]() ![]() Van der Meyde (Ajax) ---> jong talentje, echte ouderwetse buitenspeler, maar nog zeker geen basisklant en misschien als je hem vergelijkt met andere "coming talents" zoals Van Persie en Robben misschien minder. ![]() ![]() Kluivert (Barcelona) ---> spits nr. 1 en nog altijd op weg naar het record van Cruijff en Bergkamp. ![]() Van Hooijdonk (Feyenoord) ---> kunnen ze erbij zetten als vast aanspeelpunt en als pinch-hitter. En voor de penalty's in eindrondes van belangrijke toernooien. ![]() ![]() Wie mis ik? Cocu uiteraard, maar die is geblesseerd. Een derde keeper, maar ik denk dat twee genoeg zijn, maar die derde keeper is dan uiteraard Van der Sar. En Overmars, die moet er gewoon bij vind ik. Zorgt altijd voor dreiging en met name de laatste tijd in vorm. Verjonging zou ook nog een optie zijn: Landzaat, Bouma, Van Persie, De Jong, Sneijder, Robben. Misschien nog niet voor vaste selectiespelers, maar deze namen moeten er wel staan na EK 2004. Dan moeten we toch wel zeker aan de toekomst gaan denken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Nederland op weg naar EK 2008 Fides | 500 | 22-08-2007 22:55 | |
Vrije tijd |
[Jong Oranje] Op weg naar de Euroborg Fides | 73 | 25-06-2007 16:12 | |
Vrije tijd |